• Файл

Тетяна

Офіс-менеджер, оператор-касир, менеджер з продажу

Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Чухрай Тетяна Сергіївна
Контакти:
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження : 4 вересня 1983р.

Сімейний стан : одружена

Діти: син Святослав 12 р.

Освіта : вища

Навчання :
• 2001-2005 отримала вищу освіту у Тернопільській академії народного господарства за напрямком «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту.
• 2005-2006 з відзнакою здобула повну вищу освіту у Тернопільському державному економічному університеті за спеціальністю «Облік і аудит»

Досвід:
• З вересня 2006 р. до квітня 2007 р. працювала в мережі магазинів спортивного одягу і взуття «Megasport» на посаді продавець – касир.

Обов’язки:
• ведення книги продаж
• ведення касової книги
• заповнення первинних документів
• здійснення інкасації грошової виручки
• робота з готівкою
• здійснення консультацій, щодо технологій спортивного одягу та взуття та продажу товару

• З серпня 2007 р. до жовтня 2008 р. працювала в ТзОВ “1-2-3 Кредит“ на посаді спеціаліста департаменту обслуговування клієнтів м. Тернопіль, в вересні 2008 р. переведена на посаду старшого спеціаліста департаменту обслуговування клієнтів.

Обов’язки:
• збір необхідних за списком документів від фізичних та юридичних осіб та підписання договору про співпрацю
• встановлення та оновлення програми на магазині для оформлення кредитного договору
• навчання та консультування працівника магазину щодо оформлення кредитного договору
• перевірка оформленого кредитного договору та всіх прикріплених документів особи на відповідність та передача їх на центральний офіс м. Львів

• З жовтня по листопад 2008 р. працювала в ТзОВ “Альпо”, що займається виготовленням меблів на посаді бухгалтер.

Обов’язки:
• рознесення по рахункам прихідних і розхідних документів

• З листопада 2009 р. по травень 2016 р. працювала у ФО-П Спасков Д. В. маг. “Культорг” на посаді менеджера зі збуту.

Обов’язки:
• консультація та продаж товарів категорії: комп’ютерна техніка та аксесуари; канцелярські товари
• надання послуг: друк, копіювання, переплетення
• формування замовлення товару та його кількості
• приймання товару та внесення на прихід до програми
• проведення інвентаризації товару

• З 2016 р. по 2024 р. запустила сімейний бізнес по продажу товарів “Одяг та взяття ”, “Аксесуари”.

Обов’язки:
• організація робочого процесу
• консультація та продаж товарів
• пошук працівників та контроль робочого прочесу
• формування замовлення товарів, їх прихід, ціноутворення товару
• вивчення попиту товару, конкуренції в ніші товарів
• збір відзивів від покупців по товарах
• виставлеення оголошеннь по продажу товарів на різних торгових площадках, вивчення їх умов щодо розміщення реклами та раціаналізаїї витрат на рекламу

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: