• PRO

Валентина

Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce

Розглядає посади:
Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce, Маркетолог, Product owner, Керівник з розвитку, Регіональний менеджер, Керівник напряму, Керівник проєкту, Тім лід, Інтернет-маркетолог, Торговий менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Marketing / СМО/ Digital Marketing Consultant

з 04.2023 по нині (2 роки 4 місяці)
FMCG, Gambling, Retail, Київ (Харчова промисловість)

•Побудова повного циклу маркетингових стратегій для FMCG, E-com, B2C та В2В сегментів.
•Вивід продуктів на ринок як Product Owner: від ідеї до досягнення цільової маржинальності.
•Глибока сегментація ЦА, позиціонування брендів, запуск персоналізованих кампаній.
•Розробка продуктових матриць, нових форматів POSM, digital- і трейд-маркетингових активностей.
•Впровадження KPI для команд та оптимізація операційних процесів у відділах маркетингу
•Управління повним маркетинговим бюджетом, ефективний контроль витрат.
•Координація цифрових каналів: SEO, контекст, PR, email, партнерські сайти, аналітика
•Проведення аудитів digital-каналів, створення планів розвитку та масштабування брендів.
•Консалтинг з побудови E-commerce інфраструктури: проєктування, бюджетування, запуск.

Head of marketing & e-commerce

з 09.2021 по 02.2023 (1 рік 5 місяців)
Асбіс-Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка маркетингової стратегії.
Аналіз внутрішнього та зовнішнього ринку, ЦА.
Участь у розробці e-commerce майданчику для В2С/В2В напрямку.
Розробка та реалізація ІТ розробок (впровадження на сайт платіжних систем, messenger, viber).
UX/UI аудит сайту.
Запуск нового онлайн проекту.
Участь у формування цінової політики.
Формування Digital стратегії, оптимізація вартості залученого клієнта.
Планування та контроль маркетингового бюджету.
Розробка та впровадження інноваційних проектів.
Контроль роботи рекламних агентств, підрядників.
E-mail маркетинг.

Керівник відділу маркетингу та E-commerce

з 04.2016 по 03.2021 (4 роки 11 місяців)
IDS Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

Розробка та реалізація маркетингової стратегії брендів.
Створення та реалізація маркетингових програм.
Запуск нової комунікаційної стратегії бренду Аляска.
Перепозиціонування бренду Аляска, оновлення брендингу.
Планування та реалізація онлайн-проектів та кампаній з використанням інструментів digital marketing.
Ефективність поточних каналів (SEO, Google Ads, Facebook Ads, СРА мережі, SMM, email-розсилки, ATL, BTL тощо) та оптимізація їх за допомогою CRM, Google Analytics, ВI, наскрізна аналітика.
Планування та контроль маркетингового бюджету.
Кeрування розробки дизайну рекламних матеріалів.
Робота з креативом та продакше агентствами.
Аналіз шляху клієнта, запуск сервіс-дизайну проектів.
Управління CRM проектами, розробка системи персоналізованих комунікацій.
Формування структури підрозділу, визначення зон відповідальності учасників команди відповідно до заявлених цілей бізнесу.
Розробка digital комунікаційної стратегії розвиток бренду Mywatershop.ua.
Планування та контроль рекламних кампаній, аналітика даних.
Запуск промо-активностей та програм.
Розробка та впровадження програми лояльності.
Розробка та реалізація ІТ розробок (мобільний додаток, впровадження на сайт платіжних систем, messenger, viber).
UX/UI аудит сайту.
Запуск нового онлайн-проекту.

Керівник відділу маркетингу

з 05.2012 по 04.2016 (3 роки 11 місяців)
Anywayanyday, Київ (Туризм)

Розробка та реалізація стратегії розвитку бренду на території України.
Запуск рекламних активностей, оцінка їх ефективності.
Залучення партнерів для участі у промо-акціях.
Планування та розміщення реклами різними каналами комунікації (зовнішня реклама, ЗМІ, Internet, SMM).
Бюджетування, медіапланування та звітність.
Підготовка та публікація PR-матеріалів.
Підтримка зв'язків із представниками ЗМІ, туристичними виданнями, інтернет-порталами, експертами ринку, оперативне реагування на запити.
Контроль роботи рекламних агентств та дослідницьких компаній.
Аналітика ринку у розрізі цін, конкурентів.
Організація та підготовка виставок та конференцій.
Координація виробництва рекламних матеріалів

Освіта

Донецький національний технічний університет

Экономічний факультет, Донецьк
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

  • • Digital-маркетинг: стратегія
  • Аналітика
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Висока працездатність
  • Планування продажу
  • Стратегічне планування
  • Впровадження системи KPI
  • Продаж B2C

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Впевнений користувач ПК, офісної техніки.
Знання основ: Google Analytics, Google AdWords, PBi
Наявність прав водія, категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: