• Файл

Олеся

Бухгалтер

Вік: 45 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олеся Польовик Профіль

Відповідальний та організаційний фахівець з досвідом роботи в сфері
підбору персоналу, кадрового діловодства та бухгалтерського обліку.
Володію аналітичним мисленням, уважністю до деталей та вміння працювати
в режимі багатозадачності. Швидко навчаюсь, вмію прайцювати в команді та
ефективно організовувати власну роботу. Орієнтована на результат та
професійний розвиток.

Освіта
Особисті дані Банківська справа 2007 - 2012
Львівський банківський Університет
Олеся Польовик Магістр банківської справи

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Бухгалтер лип 2024 - Нинішній
Женский Поїхали з нами, Київ
Ведення обліку господарської діяльності ФОП, 3 група, 5%, згідно з
чинним законодавством України;
Контроль та облік доходів від продажу туристичних послуг (авіаквитків,
Навички тури, готелі тощо);
Виписка рахунків, актів, контроль оплати клієнтами;
Microsoft Excel/ Google таблиці, Своєчасне формування та подання звітності (декларація платника
Microsoft Word / Google Docs, M.E. єдиного податку, звіт з ЄСВ);
Doc, 1C:Підприємство Контроль банківських операцій та виписок (рахунок ФОП, клієнт-банк);
Облік витрат, супровід документів, необхідних для підтвердження витрат;
Грамотне усне та письмове Консультації підприємця щодо змін у податковому законодавстві, що
мовлення, спілкування з клієнтами стосується діяльності;
та партнерами, уміння Співпраця з податковими органами, реагування на запити контролюючих
аргументовано пояснювати органів (у разі необхідності).
фінансові та податкові питання,
стресостійкість і дипломатичність Guest Relation квіт 2024 - черв 2024
Rixos Magawish, Єгипет, Хургада
Лідерські здібності: управління
командою, ініціативність, мотивація Зустріч туристів та надання інформації про послуги та правила дайвінг-
та навчання колег, прийняття центру;
відповідальності, здатність до Виписка на оплату чеків, на рецепції у готелі;
стратегічного мислення, Підготовка документів на дозвіл на виїзд у відкрите море на яхтах та
розв'язання конфліктів суднах компанії згідно з умовами контролю охорони готелю та
туристичної поліції;
Контроль особового складу персоналу та контроль підготовки в
Мова організації перед виїздом у море;
Контроль: чистоти судна, свіжої їжі та нопоїв, рушників, екіпірування та
Українська мова - рідна, вільне спорядження для моря.
володіння усною та письмовою Зустріч гостей після повернення з моря та опитування, як пройшла
мовою екскурсія, чи сподобалося туристам, чи не має скарг;
Складання графіка екскурсій на тиждень відповідно до програм
Російська мова - вільне володіння маршрутів за бажанням туристів та зупинок на островах. Складається
усною та письмовою мовою окремо для кожного судна, яхт, дайвінгу та серфінгу;
Підготовка звітності, щодо оплати на рецепції готелю та відгуків гостей.
Англійська мова - середній рівень (в
усній та письмовій формі), здатність
читати, писати, здатність ведення
переговорів з іноземними Guest Relation вер 2023 - бер 2024
партнерами. Stella Makadi Resort, Єгипет, Хургада

Виписка ордерів заказів по VIP категоріям (дні народження, повторні
гості, річниці весілля, гості які перебувають в готелі більше 21 ночі, та
інше);
Зустріч та проведення рекламного тура Ftrip;
Комунікація з гостями готелю, допомога туристам по різних питань
пов'заних з перебуванням та відпочинком в готелі та допомога у
вирішенні конфліктних ситуацій;
Написання звітів про опитування гостей про чистоту в номерах,
харчування, та загальне задоволення готелем;
Перевірка номерів на чистоту та написання звіту відповідно до вимог
готелю, перевірка обладнання та приладдя в номерах;
Відповідати на запити від гостей та керівництва ,відповіді на емейл -
листування з гостями та туристичними агентами.
Бронювання місць для гостей у ресторанах A La Cart.

Hotel Guide Assistant трав 2022 - серп 2023
Sun International, Єгипет, Хургада

Зранку на рецепції готелю, згідно ерайвелу, подзвонити гостям у номери,
запросити на сніданок та нагадати про зустріч з гідом;
Зібрати туристів по номерам кімнат згідно ерайвелу та розсадити гостей
у конференц-залі;
Після проведення зустрічі, допомогти гіду та гостям у заповненні анкет та
консультації і запис на екскурсії та інших питань стосовно відпочинку в
готелі;
Запис туристів на подорож до міста Хургада, організація трансферу.

Директор по персоналу трав 2020 - лют 2022
Herbion, Київ

Ведення у повному обсязі всіх кадрових процедур (прийом, звільнення,
переведення, ведення карток П-2 та оформлення особових справ
співробітників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок,
журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу,
графік відпусток)
Ведення штатного розкладу компанії;
Написання посадових інструкцій;
Консультація працівників з кадрових питань;
Звітність 1-ПВ (місячна, квартальна);
Оформлення листка непрацездатності, подання заявки до ФСС;
Внутрішній звіт про нарахування заробітної плати та обліку;
Формування організаційної структури та підготовка бюджету з персоналу;
Пошук та підбір персоналу;
Розміщення вакансій на пошукових сайтах;
Проведення телефонних розмов та співбесід.

Бухгалтер з первинної документації вер 2018 - квіт 2020
ТОВ АГТ ПЛЮС, Київ

Прийом, перевірка, обробка та систематизація первинної бухгалтерської
документації (рахунки, акти, накладні, договори);
Внесення данних в бухгалтерську программу (1 С: 8);
Контроль правильності оформлення документів згідно з чинним
законодавством;
Своєчасне відображення господарських операцій у бухгалтерському
обліку;
Робота з постачальниками та контрагентами: звірка взаєморозрахунків;
Підготовка внутрішніх звітів та передача документів в архів;
Ведення касових операцій (за потреби);
Надання допомоги головному бухгалтеру та участь у підготовці звітності.

Інспектор з кадрів трав 2016 - вер 2019
ТОВ Суши Хаус, Київ

Ведення у повному обсязі всіх кадрових процедур (прийом, звільнення,
переведення, ведення карток П-2 та оформлення особових справ
співробітників, розрахунок трудового стажу, ведення трудових книжок,
журнали реєстрації кадрових наказів, табеля обліку робочого часу,
графік відпусток)

Заступник директора трав 2010 - квіт 2016
ФОП, ател'е "Універсал", Київ

Координація роботи підрозділів підприємства;
Розробка та впровадження стратегічних планів та нових проектів;
Контроль за виконанням планів та завдань;
Ведення звітності та аналізу результатів роботи;
Складання бюджету компаніїї, облік доходів і витрат, нарахування
заробітної плати персоналу.
Вирішення кофліктних ситуацій та спорів, контроль замовлень: якість,
термін виконання та доставки, та інші питання стосовно заказів, клієнтів
та співробітників.

Курси

Головний бухгалтер ТОВ, ФОП 2019

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: