Анастасія

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Бариста, Адміністратор медичної клініки, Продавець-консультант
Вид зайнятості:
повна
Вік:
18 років
Місто:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 03.2025 по 06.2025 (3 місяці)
Корпорація 21 століття, Кропивницький (Готельно-ресторанний бізнес)

Оператор call-центра

з 12.2024 по 04.2025 (4 місяці)
Zenko, контакт-центр, Кропивницький (Телекомунікації, зв'язок)

Знання і навички

  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Стресостійкість
  • Сумлінність
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Користувач 1С
  • Лідерство
  • Привітність
  • Цілеспрямованість
  • Доброзичливість
  • Адаптивність
  • Чесність
  • Приготування кавових напоїв
  • Старанність
  • Дисциплінованість
  • Приготування коктейлів
  • Висока працездатність
  • Poster
  • Інвентаризація
  • Знання стандартів обслуговування

Додаткова інформація

• Організація та контроль роботи персоналу (оператори атракціонів, технічний персонал);
• Складання та оптимізація щотижневих змінних графіків працівників відповідно до кваліфікації та завантаження атракціонів;
• Ведення табелів обліку робочого часу та звітності;
• Комунікація з відвідувачами, вирішення конфліктних ситуацій та забезпечення високого рівня сервісу;
• Контроль за технічним станом атракціонів та оперативна передача запитів на ремонт;
• Ведення внутрішньої документації (Excel, Google Таблиці, звіти);
• Навчання нових працівників і адаптація стажерів до роботи;
• Взаємодія з керівництвом щодо організації заходів та оптимізації роботи парку.

• Успішно координувала роботу до 30 працівників під час пікового сезону;
• Забезпечила безперебійну роботу атракціонів у період підвищеного навантаження;
• Підвищила якість обслуговування клієнтів завдяки впровадженню чітких алгоритмів взаємодії з відвідувачами.
• Керування офісними процесами
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: