• Файл

Жанна

Бухгалтер з заробітної плати

Розглядає посади:
Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер з первинної документації, Економіст, Тестувальник
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Славутич
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Сергієнко Жанна Вікторівна
07101, Київська обл., м. Славутич, Київський кв-л, буд. 3, кв. 20,
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 25.06.1983р.
Місце народження: Молдова, м. Комрат.
Сімейний стан: заміжня, троє дітей.
Мета: шукаю роботу економіста, бухгалтера, фінансиста, менеджера, фахівця з державних закупівель, секретаря, інспектора з відділу кадрів, фахівця з продажів, менеджера по роботі з клієнтами, фахівця з бізнес проектів, консультанта

Досвід роботи:

Комунальне некомерційне підприємство «Славутицька міська лікарня» СМР
Березень 2020 – грудень 2024заступник головного бухгалтера
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами.
• Оформлення первинної документації.
• Формування в базі 1С (BAS CORP) документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів.
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з контрагентами по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів
• Формування різних звітів в базі.
• Ведення обліку ПДВ.
• Проведення безготівкових розрахунків, рознесення банківських виписок
• Ведення договорів.
• Розрахунки з бюджетом
• Подання бюджетної звітності.
• Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпусток, розрахункових при звільненні.
• Подання звітності по заробітній платі.
• Розрахунок платежів по оренді, відшкодуванню

Лютий 2019 – березень 2020 економіст/фахівець з державних закупівель
• Складання кошторисів
• Складання, ведення, аналіз договорів
• Оформлення первинної документації
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі
• Проведення державних закупівель в системі «Прозоро» (спрощені закупівлі, відкриті торги)

КП «ДЕУ
листопад 2018 р. – січень 2019
економіст
Функціональні обов'язки:
• Складання кошторисів
• Складання, ведення, аналіз договорів
• Оформлення первинної документації
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі

МПП «РУНО»
Жовтень 2013 р. – листопад 2018
бухгалтер
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Ведення касових операцій і розрахунків з підзвітними особами. Формування і оформлення касової книги.
• Оформлення первинної документації.
• Формування в базі 1С документів по вступу товарів, послуг, рознос платежів.
• Перевірка коректності складання первинних документів (актів, рахунків-фактур), що надаються контрагентами.
• Спілкування з постачальниками по питаннях документів, що надаються.
• Архівація документів — Формування різних звітів в базі.
• Розрахунок заробітної плати.
• Розрахунок лікарняних листів, відпусток, відряджень, компенсацій при звільненні.
• Підготовка пакету документів по транспортним послугам.
• Облік ТМЦ.
• Проведення безготівкових розрахунків.
• Ведення договорів.

ТОВ «Компанія «Вітава»
Грудень 2012 р. – жовтень 2013р.
комірник
Функціональні обов'язки:
• Облік готової продукції.
• Обік матеріалів и комплектуючих.
• Прийом товару.
• Відвантаження готової продукції.
• Введення даних в 1С.
• Підготовка звітних даних.

Славутицька філія «Державного Науково-технічного центру ядерної і радіаційної безпеки»
Січень 2012р. – червень 2012р.
Секретар-єкономіст
Функціональні обов'язки:
• Діловиробництво.
• Кадровий облік.
• Складання статистичної звітності.
• Складання фінансової звітності.
• Ведення договірної діяльності.
• Первинний бухгалтерський облік.
• Облік ТМЦ.
• Розрахунок кошторисів.
• підготовка документації для участі в процедурі закупівлі. (виконання обов'язків планово-економічного відділу).

Славутицьке відділення №1 АТ «Родовід Банк»
Грудень 2009р. – грудень 2011р.
Старший економіст
Функціональні обов'язки:
• Відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків.
• відкриття і ведення карткових рахунків.
• обслуговування пластикових карт.
• продаж кредитних продуктів (підготовка документів, оформлення і видача).
• супровід і обслуговування поточних кредитів.
• виплата і відправка переведень по системі Контакт; Western Union, Аваль Експрес.
• контроль ведення документів дня.
• робота із справами юр. осіб.
• обслуговування юр. і фіз. осіб.

Славутицьке відділення №1 АТ «Родовід Банк»
Березень 2007р. – листопад 2009р.
економіст
Функціональні обов'язки:
• Оформлення документів дня.
• відкриття/ закриття операційного дня банку.
• введення і оплата платіжних документів.
• робота із справами юр. особами.
• обслуговування юр. і фіз. особами.
• кредитування фіз. осіб (аналіз документації, оцінка платоспроможності клієнта).
• обслуговування фіз. осіб (залучення депозитів, відкриття поточних рахунків).

Славутицьке відділення №1 АКБ «Правекс Банка»
Лютий 2006р. – березень 2007р.
Касир
Функціональні обов'язки:
• прийом комунальних платежів.
• оформлення платежів по касі.
• ведення касової документації.
• проведення заліків.

Українсько-чеське товариство з обмеженою відповідальністю «Квінтет-Україна»
Лютий 2004р. – січень 2006р.
Бухгалтер
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку.
• Кадрове діловодство.
• Ведення податкового обліку.
• Розрахунок заробітних плат і інших виплат.
• складання фінансової звітності.
• складський облік.
• складання договорів.
• введення даних в 1С-бухгалтерія.
• діловодство.
Освіта
Березень 2001р. – грудень 2005р.
Чернігівський інститут економіки і управління
• факультет і спеціальність «Фінанси».
Комп’ютерні навички
Останні версії ОС, MS Office 10,11 (Word, Excel, Access, Power Point), Adobe Photoshop, Illustrator, Flash, Клієнт-Банк, 1С Бухгалтерія 8.2, BAS CORP, «Medoc», «АВК», Internet, Jira, Testlink.
Особисті якості:
аналітичне мислення, організаторські здібності, уміння швидко орієнтуватися в складній ситуації і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і находити спільну мову, відмінні комунікативні навички; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, здатність швидко пристосовуватися до змін.
Додаткова інформація
1. Є практичні навики роботи з офісною оргтехнікою.
2. Навчаюсь на курсах програмування, тестувальник ПЗ
3. Хороші знання англійської мови – А2.

Ж.В. Сергієнко

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: