• Файл

Світлана

Менеджер із закупівель, тендерних

Вік:
41 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Максимова Світлана Вікторівна
Тел.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (київстар)

Дом. адреса
м. Харків, вул. Академіка Павлова,
д. 160г, кв. 34
Дата нарождення:
15.09.1983

ОСВІТА

Основне

09/2003 – 02/2009 рр. – НТУ «ХПІ» Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут» (диплом за спеціальністю «Комп’ютерізовані системи, автоматика та управління», з відзнакою)

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

07/2008 – 11/2008 ФЛП, РА «Купец Калашников» (зовнішня та внутрішня реклама):
Офіс-менеджер/менеджер з продажу (з напрацьованою базою клієнтів):
• Ведення та систематизація існуючої клієнтської бази.
• Активний пошук нових клієнтів у можливих джерелах інформації (ЗМІ та Internet).
• Прийом замовлень та їх повний супровід (переговори, ділові зустрічі, укладання договорів).
• Консультації клієнтів по телефону та в офісі.
• Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, написання комерційних пропозицій та прайсів
• Розміщення реклами у друкованих засобах масової інформації.
• Здійснення переговорів та безпосередня співпраця з постачальниками рекламних матеріалів (друкарні, поліграфії тощо).
02/2009 – 03/2009 ЧП «ІмпГруп» (абонентське обслуговування, техпідтримка ПК та офісної техніки):
Менеджер з продажу:
• Пошук нових клієнтів.
• Просування товару на ринку.
• Збільшення обсягу продажу.
• Консультування клієнтів.
04/2009 – 10/2009 ТОВ фірма «Ексергія» (промислові холодильні установки):
Інженер з проектно-кошторисної документації (системи автоматизації):
• Розробка, оформлення та аналіз проектно-конструкторської документації (згідно з СНІП, ПУЕ, ГОСТ, ДБН тощо).
• Розробка та впровадження різних систем автоматизації холодопостачання, освітлення та електропостачання.
• Складання відомостей вартості обладнання та матеріалів, калькуляція вартості.
• Автоматизоване проектування ЦСА – розробка друкованих плат (P-CAD 2001-2002).
10/2009 – 12/2009 компанія «Renk» (виготовлення меблів та продаж меблевої фурнітури):
Менеджер з прийому замовлень (бухгалтер-оператор):
• Прийом та оформлення замовлень на виготовлення меблевих фасадів.
• Консультування клієнтів.
• Аналіз ринку попиту та збуту аналогічного товару
• Робота в програмі Universal (аналогічна бухгалтерській програмі 1С): заклад контрагентів, оформлення замовлень, виставлення рахунків, підготовка договорів тощо.
• Розкладка та розкрий деталей у програмі Plaz 5.1.
01/2010-по сьогодні ДУ «Інститут неврології, психіатрії та наркології НАМН України»
Молодша медсестра (оформлення документації у відділенні):
• оформлення різноманітних документацій (довідка, виписки тощо);
• складання нормативних документів: інструкцій, положень;
• ведення табельного обліку.Складання штатного розкладу, графіків відпусток;
• написання монограм, статей, книг медичного характеру;
• допомога у написанні докторських, кандидатських робіт для інтернів, керівника відділення;
• комунікація з фармацептичними компаніями для проведення конференцій.
Препаратор (наукова діяльність):
• пошук та підготовка різного роду документації для написання статей науковими співробітниками;
• підготовка різноманітних документацій для проведення акредитації, диспансеризації відділення, а також документації для перевірки вищих інстанцій;
• підготовка документації (відгук, рецензія тощо) для підвищення кваліфікації науковців для подання до вищих інстанцій;
• написання звітів про виконану роботу наукових співробітників та проведених досліджень;
• створення слайдів у програмі Power Point для показу на різних конференціях науковими співробітниками та керівником відділення;
• підрахунок статистики у програмі Excel щодо участі пацієнтів у різних дослідженнях;
• безпосередня взаємодія зі структурними підрозділами (лікарі, мед. сестри та ін.)
Інженер з постачання (адміністративно-господарча частина)
• отримання та збір заявок від відділень інституту, обробка їх за групами товарів;
• узгодження та коригування отриманих заявок від відділень із керівництвом;
• комунікація з потенційними постачальниками товарів та послуг;
• підготовка документів (договорів, актів, специфікацій, накладних, рахунків);
• підготовка довідок на закладання грошей на рік/місяць через держслужби на закупівлю товарів;
• контроль своєчасної оплати (держслужби, меценат) та завезення товарів за специфікацією на склад, прийом на складі відповідно акту;
• комунікація з постачальником передачі переданих та оформлених документів;
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Закриття взаєморозрахунків.
Інженер 1 категорії/інженер з договірної роботи - оренда (січень 2021 по сьогоднішній день)
• постійний моніторинг кон'юнктури ринка на площадках, аналіз цін та пропозицій, вибір електронної площадки та підписання договору з ними, викладання на площадці документів стосовно нового об'єкту та проведення аукціону;
• проведення розрахунків вартості оренди, стартової орендної ставки, авансового внеску, забезпечувального депозиту, гарантійного та авансового внесків та інших інформативних матеріалів щодо об`єкту оренди для підготовки оголошення про намір передачі в оренду;
• проведення розрахунків стосовно оціночної вартості об’єкту оренди та підготовка документів для оцінки вартості об'єкту;
• підготовка кореспонденції, проєктів договорів, наказів, рішень, ухвал та інших документів в межах своєї компетенції;
• ведення справ по передачі в оренду майна: підписання додаткової угоди, договорів, актів тощо та вивішування їх на площадку в разі потреби;
• приймання та підготовка документів для проведення аукціонів на право оренди майна: створення оголошення аукціону оренди майна та оприлюднення/оцінка наявності всіх документів для подальшого підписання договору з потенційним орендарем;
• відслідковування зміни чинного законодавства (появи нових наказів та постанов) Кабінету Міністрів та Фонду Держмайна щодо оренди нерухомого майна та застосування цих наказів та постанов для вчасної сплати орендарями платежів, зокрема орендну плату, комунальні платежі та податок на землю (написання листів нагадування про несплату);
• перевірка наявності та правильність оформлення документів страховки орендарем та вчасне її продовження чи заключення нової для нерухомого майна, яке здається в оренду;
• написання та відправка звітів щоквартально стосовно поточних орендарів про стан використання балансоутримувачу нежитлових будинків та приміщень, які належать до державної власності;
• здійснення нагляду за станом майна та проведення роз’яснювальної роботи з орендарями щодо раціонального використання майна, недопущення погіршення його технічного стану, дотримання орендарями санітарних, технічних та протипожежних норм експлуатації, виявлення та фіксування випадків погіршення стану майна та відкриття приміщення при відсутності орендаря у випадку надзвичайних потреб та проведення обстеження майна в складі контрольної комісії з подальшим написанням актів перевірки майна;
Відповідальна особа за процес контрактування з НСЗУ (грудень 2024- по сьогоднішній день):
• моніторинг діяльності інституту за профілем, оцінка та підбір пакетів для вигідного контрактування з НСЗУ;
• правова оцінка документації інституту щодо відповідності вимогам НСЗУ для контрактування та правовому законодавству України;
• підготовка документації стосовно вимог НСЗУ, підписання договорів з підрядниками та допоміжними установами для подальшого контрактування;
• реєстрування та підписання договору зі Smarttender для викладання інформації, документів та подачі запросів стосовно вимог НСЗУ для подальшого контрактування за обраними пакетами;
• опрацювання та підписання договорів/доп. угод з підрядниками стосовно вимог НСЗУ та внесення цієї інформації до МІС (Hеаth24) на протязі всього терміну контрактування;
• отримання від НСЗУ договорів у сервісі електронного підписання договорів SIGNY та їх опрацювання;
• відстеження вчасної відправки звітів ПМГ (програми медичних гарантій) для НСЗУ та заробітної плати;
• при отриманні звітів від НСЗУ звірка з електронними даними, введені в програму Heаlth24 лікарями/завідувачами відділень/підрозділів інституту та зроблених ними помилок з метою їх усунення з експертами консалтінгової компанії від Health24 та збільшення заробітку інституту в подальшому;
• введення в програму Heаlth24 даних про працівників та підрядників інституту, а також приладдя, яке знаходиться на балансі інституту.

Мова:
український: експерт
англійський: pre-intermediate
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Вільне володіння ПК, знання операційних систем Windows 98/Me, XP, пакет програм MS Office (Word, Excel), Internet, Bat, AutoCAD, ArhiCAD, P-CAD, Compass. Навички роботи з оргтехнікою: принтер, сканер, ксерокс, факс.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Відповідальна, виконавча, комунікабельна, активна, пунктуальна, з вираженими аналітичними здібностями та варіативним мисленням. Здатність до швидкого навчання нового, вміння спілкуватися з різними категоріями людей. Вміння працювати у команді, націленість на кінцевий результат. Орієнтована на пошук можливостей для самореалізації та розвитку (професійне, кар'єрне зростання).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: