• PRO

Руслан

Директор з логістики

Розглядає посади:
Директор з логістики, Директор з постачання, Керівник складу, Регіональний директор, Директор виробництва, Менеджер з логістики
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з логістики

з 08.2023 по 12.2024 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «КОПА лтд» (Ferm.in.ua), Київ (Сільське господарство, агробізнес)

20.08.2023 – 20.12.2024
ТОВ «КОПА лтд» (Ferm.in.ua).
Сфера діяльності: електронної комерції в агросекторі (АПК).
Посада – Директор з логістики
Обов'язки:
Організація та управління логістичною діяльністю компанії, включаючи:
•Організацію перевезень сільськогосподарської продукції (мінеральних добрив, зернових культур та сільськогосподарської техніки).
•Формування бази перевізників для забезпечення доставки по Україні та за кордон.
•Організацію процесів доставки та оплати замовлень через операторів «Нова Пошта» та «Укрпошта».
•Організацію складського господарства: управління складськими приміщеннями, облік запасів, забезпечення ефективного зберігання продукції.
•Автоматизацію операційних процесів компанії та впровадження систем обліку.

Проектна діяльність:
Розробка та запуск "з нуля" проектів з надання сільськогосподарських послуг фермерським господарствам (послуги сільськогосподарською технікою, послуги перевезення сільськогосподарської продукції , послуги зберігання, послуги будівельної техніки, ремонт та технічне обслуговування сільськогосподарської техніки)
•Розробка унікальної торгової пропозиції для кожного проекту, що відповідала потребам фермерських господарств та забезпечувала конкурентну перевагу.
•Формування бази партнерів, та створення системи довгострокових відносин з постачальниками та замовниками, а також монетизація продукції.
•Аналіз комерційних та операційних ризиків: ідентифікація, оцінка та розробка стратегії мінімізації ризиків у процесі реалізації проектів.
•Розподіл обов’язків та керування у рамках проектних команд для ефективного виконання завдань.
•Розробка та супровід плану проекту, включаючи етапи реалізації, терміни, ресурси та KPI.
•Розробка та опис бізнес-процесів (BPMN), створення технічного завдання та контроль за розробкою та впровадженням програмного забезпечення для автоматизації процесів.
•Формування проектних команд: підбір кваліфікованих спеціалістів, організація навчання персоналу та впровадження системи мотивації.
•Фінансове моделювання проектів: розрахунок рентабельності, прогнозування витрат та доходів, розробка бюджету.
•Розробка каталогу та формування листингу пропозиції.
•Визначення та налаштування каналів продажу:
•Офлайн (торгівельні представники, Івенти)
•Онлайн (інтернет-магазин, маркетплейси, моціальні мережі, месенджери)
•Розробка воронки продажів від отримання інтересу з каналів продажу до угоди та утримання клієнта.
•Моніторинг і контроль реалізації проектів: регулярний аналіз прогресу, усунення проблем та вдосконалення процесів.

Директор департаменту міжнародної доставки

з 11.2020 по 05.2023 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "АВД Транс Логістик", Київ (Транспорт, логістика)

Проект "Авіа доставка по Україні"
Розроблений на базі авіакомпанії Windrose Airlines, проект був призупинений через введення воєнного стану в країні та закриття повітряного простору України.
Основні досягнення:
•Розробка унікальної торгової пропозиції, що забезпечує конкурентну перевагу.
•Фінансове моделювання проекту, включаючи розробку бюджету.
•Розробка плану проекту, визначення етапів реалізації та ключових показників.
•Розробка бізнес-процесів та стандартизація операцій, включаючи:
•Організацію оперативного оформлення відправлень на вантажних терміналах із дотриманням вимог авіаційної безпеки.
•Кур'єрську доставку «до дверей» одержувача.
•Забезпечення наскрізного обміну інформацією між усіма учасниками ланцюжка доставки (відправник, авіаперевізник, аеропорти, служби «останньої милі»).
•Розробка та впровадження програмного забезпечення для управління процесами доставки.
•Формування команди та навчання персоналу для забезпечення якісного виконання операцій.
•Забезпечення дотримання термінів доставки: до 8 годин від відправника до одержувача.
•Інтеграція ключових клієнтів, таких як Rozetka, MOYO, Dnipro-m.
•Проведення «пілотного» запуску проекту.
Додатково:
Організація міжнародної доставки вантажів авіатранспортом (з використанням «мокрого лізингу»).
Оптимізація витрат на перевезення, обробку та оформлення вантажів.
Контроль оформлення та наземної обробки вантажів у відповідності до міжнародних стандартів.

Проект міжнародної експрес-доставки.
•Бюджетування та фінансове планування проекту.
•Розробка плану проекту, визначення ключових етапів та цілей.
•Отримання ліцензій та підготовка дозвільної документації для створення постійної зони митного контролю на території центральної сортувальної станції (ЦСС).
Досягнуто попереднє рішення органу митної служби (21.02.2022) про погодження створення зони митного контролю (ЦСС/РКЦ).
•Розвиток операційних процесів та документообігу, включаючи:
a.Організацію міжнародної доставки (автомобільним та авіатранспортом).
b.Митне оформлення міжнародних експрес-відправлень.
c.Сортування відправлень на території ЦСС.
d.Взаємодію з місцевими службами доставки та логістичними партнерами (Нова Пошта, Укрпошта та ін.).
•Розробка та впровадження програмного забезпечення для автоматизації процесів.
•Забезпечення матеріально-технічної підтримки проекту.
•Інтеграція міжнародних експрес-операторів для покращення швидкості та якості доставки.

Операційний директор

з 01.2017 по 11.2020 (3 роки 10 місяців)
ТОВ "ПОСТ ІНТЕРНЕЙШНЛ", Київ (Транспорт, логістика)

ТОВ «ПОСТ-ІНТЕРНЕЙШНЛ».
Сфера діяльності: Міжнародний поштовий оператор (понад 60 000 міжнародних відправлень на місяць)
Посада – Операційний директор
Обов'язки:
•Організація операційної діяльності компанії з нуля, включаючи побудову основних бізнес-процесів.
•Розвиток операційних процесів та документообігу, зокрема для зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД).
•Розробка та впровадження програмного забезпечення для автоматизації бізнес-процесів.
•Формування команди персоналу, впровадження систем мотивації та розвитку співробітників.
•Впровадження CRM-систем для управління продажами та комунікаціями з клієнтами.
•Інтеграція з міжнародними та локальними поштовими й експрес-операторами (Нова Пошта, Укрпошта, Justin, Meest, Skynet, Sky logistics тощо).
•Підключення та інтеграція з основними платформами електронної комерції (LaModa, iHerb, Asos, Born2be, Parfums, Wittchen та інші).
•Розробка системи моніторингу ключових операційних показників (KPI) у всьому ланцюжку: від оформлення замовлення до доставки кінцевому споживачеві.
•Планування бюджету та контроль витрат на операційні процеси.

Керівник відділу розвитку операційного департаменту

з 10.2015 по 12.2016 (1 рік 2 місяці)
ТЗОВ "ПЛГ МІСТ ГРУП", Київ (Транспорт, логістика)

Посада –Керівник відділу розвитку операційний
Обов'язки:
•Виконання проектних робіт у сфері складської та експедиторської логістики.
•Розробка та впровадження технологій для оптимізації роботи з відправленнями («Робоче місце віддаленого відправника», «Мобільний кур'єр»).
•Складання технологічних карт, опис процесів, впровадження та навчання персоналу.
•Оптимізація витрат на обробку та доставку відправлень.
•Скорочення термінів обробки та доставки експрес та поштових відправлень.
•Розробка та аналіз ключових показників ефективності (KPI) операційної діяльності.

Керівник департаменту доставки та складського зберігання

з 11.2012 по 08.2015 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Маркасон" (https://Kasta.ua/), Київ (Роздрібна торгівля)

•Стратегічне планування розвитку логістичних процесів.
•Оптимізація витрат, пов’язаних із логістичними операціями.
•Організація та автоматизація процесів складської логістики.
•Організація та автоматизація післяпродажного обслуговування клієнтів.
•Організація та автоматизація процесів доставки через зовнішні служби доставки (понад 100 000 відправлень на місяць).
•Організація та автоматизація роботи власної служби доставки.
•Планування бюджету та впровадження операційного білінгу.
•Впровадження системи мотивації для підрозділів логістики.

Керівник з логістики

з 09.2009 по 12.2012 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "ГАЛАНТ ПОЛ електра", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
•Організація та управління логістичними процесами підприємства, включаючи:
•Управління закупівельною логістикою.
•Організацію та контроль імпорту товарів (зовнішньоекономічна діяльність, ЗЕД).
•Управління запасами товарів.
•Організацію та контроль складської діяльності компанії.
•Управління транспортуванням вантажів.
•Розробка та впровадження автоматизованої системи управління закупівлями та запасами на базі 1С.
•Впровадження сучасних технологій аналітики даних (OLAP).
•Впровадження системи «Активні продажі» для підвищення ефективності реалізації продукції.
Організація співпраці з великими мережевими супермаркетами, такими як «Епіцентр», «Леруа Мерлен Україна», «Брілл» та інші.

Спеціаліст з розвитку логістики

з 09.2008 по 02.2009 (5 місяців)
Група компаній "Фокстрот", ТОВ "Юг-контракт"., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов'язки:
Розробка проекту створення дистриб'юторської логістичної мережі (РЛС)
•Розробка плану радіолокаційного маркетингу, аналіз потреб внутрішніх (канали збуту) і зовнішніх споживачів послуг
•Підготовка та аналіз можливих варіантів побудови РЛС (SWOT, CVP, мережеве моделювання радарів)
•Систематизація та розвиток логістичних операцій, опис радарних бізнес-процесів
•Розробка документообігу та посадових інструкцій, узгодження юридичних аспектів
•Формулювання технічного завдання на автоматизацію системи радіолокаційного контролю та моніторингу
•Розробка системи тарифікації радіолокаційних послуг для каналів розподілу та координації внутрішнього обліку витрат (управлінський облік)

Контролер якості

з 02.2008 по 09.2008 (7 місяців)
ЗАТ “УВК” (Fozzy Group), Київ (Транспорт, логістика)

Обов'язки:
•Організація роботи та управління відділом
•Розробка та контроль виконання програми внутрішнього аудиту
•Аналіз звітної документації за результатами внутрішніх аудитів, розробка рекомендацій та коригувальних дій щодо вдосконалення бізнес-процесів та операцій
•Розробка системи ключових показників (KPI), оцінка ефективності бізнес-процесів і операцій. Контроль за виконанням коригувальних дій
•Розробка технологічних процесів і функціональних операцій, пов'язаних з діяльністю компанії
•Проведення незалежної експертизи всіх процесів з метою їх аналізу та розробки рекомендацій щодо їх удосконалення
•Контроль за дотриманням вимог ISO 9001-2000

Менеджер поставок

з 03.2003 по 10.2007 (4 роки 7 місяців)
ТОВ «ТракАвторитет» (Спец-торг)., Київ (Автобізнес та автосервіс)

Посада – Керівник відділу внутрішніх поставок
Обов'язки:
•Побудова ефективної системи дистрибуції
•Оптимізація маршрутів і термінів доставки
•Систематизація та стандартизація процесів і процедур
•Аналіз та оптимізація запасів на складах компанії
•Аналіз і контроль оборотності товарних запасів
•Розробка та впровадження автоматизованої системи контролю та розподілу запасів
•Робота з постачальниками та підрядниками
•Розробка бюджету та графіка фінансування
Посада – аналітик відділу закупівель
Обов'язки:
•Аналіз попиту і пропозиції на продукцію на ринку, статистичний аналіз динаміки продажів,
розробка показників ефективності закупівельної діяльності
•Підбір постачальників, управління проектами закупівель, адміністрування баз даних
•Формування цінової політики (ціноутворення)
•Формування бюджету та плану закупівель

Освіта

Чернігівський державний інститут економіки і управління

Менеджмент організацій, Чернігів
Вища, з 1998 по 2002 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • MS Access
  • MS Project
  • MS Visio
  • WMS
  • Project Expert
  • MS Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics AX
  • Statistica
  • IBM
  • MS Excel

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Глибокі знання і досвід у побудові операційної системи підприємства, починаючи з етапу проектування до впровадження в продуктив і подальшого управління системою.
Великий досвід роботи з e-commerce проектами, як у взаємодії, так і у внутрішніх e-commerce проектах.
Досвід побудови рішень щодо доставки першої та останньої милі, управління життєвим циклом замовлень, управління клієнтським досвідом та після продажним обслуговуванням.
Досвід розробки та впровадження IT рішень для забезпечення операційної та логістичної діяльності компанії на рівні керівника проекту.
Знання і досвід в оптимізації діяльності підрозділів у ланцюжку поставок від постачальника до кінцевого споживача.
Аналіз і оптимізація фінансових витрат, пов'язаних з логістичною діяльністю підприємства.
Розробка та впровадження системи ключових показників (KPI) операційної діяльності підприємства.
Розробка та впровадження автоматизованих систем управління товарними запасами (філіальна мережа, партнерські склади, дистриб'юторські центри).
Розробка та впровадження автоматизованих систем управління закупівлями та плануванням поставок.
Бюджетування, та розробка фінансової моделі підприємства.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: