- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14086543/
Помічник керівника, секретар, референт, діловод, офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, секретар, референт, діловод, офіс-менеджер, Категорійний менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Продавець-консультант
з 04.2025 по нині
(4 місяці)
Роздрібна торгівля
Доброго дня, мене звати Наталя Смирнова. Мені 40 років. Розлучена. Є донька 12 років. У пошуку роботи на посаду секретаря, референта, офіс-менеджера, помічника керівника, діловода. Освіта вища - спеціаліст, економічний факультет, менеджмент організацій, кваліфікація - менеджер-економіст. Одеський державний аграрний університет. Закінчила у 2011р. Ділові якості: Пунктуальність, перфекціонізм, уважність до деталей, акуратність, швидке навчання, діловий етикет, повна відданість при гарному ставленні роботодавця. Вітаю стабільність, безпеку та надійність упродовж трудової діяльності. Не вітаю частої зміни роботодавця. Досвід роботи:2005-2012 р.р. АТ "Одеський припортовий завод". За весь період працевлаштування була на різних посадах, крокуючи кар'єрною драбиною:2005-2007 р.р. - Табельник палацу культури (ведення кадрового обліку співробітників підрозділу, складання робочих графіків, графіків відпусток, обробка лікарняних, підготовка щомісячних звітів для здачі в головну бухгалтерію підприємства, прийом/звільнення співробітників. Робота в програмі Word, Exel, Oracle. 2007-2009 р.р. - економіст/табельник/комірник. Перехід до іншого підрозділу – воєнізований газорятувальний загін. До вищевказаних обов'язків додано: ведення, облік матеріально-технічної бази підрозділу (дрібнішого за штатом), організація роботи складу, забезпечення спецодягом та ЗІЗ співробітників підрозділу, проведення інвентаризації, підготовка та списання зношених матеріальних цінностей підприємства у підрозділі, організація та контроль роботи невеликого клінінгу у підрозділі. Підготовка кадрових та спеціалізованих документів на підпис керівнику, взаємодія з головними складами підприємства, головною бухгалтерією, фінансовим та відділом економіки, заступниками генерального директора, приймальнєю генерального директора. Робота у програмі SAP.2009-2012 р.р. - діловод, помічник одночасно двох заступників генерального директора: 1 із соціальних та зовнішньоекономічних питань; 2 з транспорту та режиму. Ведення документообігу, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення внутрішнього, зовнішнього, міжнародного ділового листування, організація прийомних днів, прийом телефонних дзвінків, забезпечення продуктивної роботи керівників, підготовка документів на підпис генеральному директору, прийом та реєстрація звернень співробітників з особистих та виробничих питань. Допомога керівникам у проведенні конференцій, взаємодія з усіма підрозділами підприємства, виконання особистих доручень керівників. 2012-2016 р.р. - Декретна відпустка, переїзд до Німеччини. 2017-2019 р.р. - міні-джоб (пів-ставки) помічник керівника IJF державна соціальна служба Німеччини з підтримки жінок з дітьми у важких життєвих обставинах, Frauenhaus (притулок для жінок з дітьми, аутистів, людей похилого віку). Прийом, оформлення документів для німецьких постояльців, допомога у перекладі російською/українською мовами російськомовних, чеченців та українців. Взаємодія із держ. структурами: джобцентр (центр зайнятості), сл
Помічник керівника, діловод, секретар
з 03.2005 по 03.2024
(19 років)
АТ «ОПЗ», Одеса (Хімічна промисловість, фармацевтика)
… Допомога керівникам у проведенні конференцій, взаємодія з усіма підрозділами підприємства, виконання особистих доручень керівників. 2012-2016 р.р. - Декретна відпустка, переїзд до Німеччини. 2017-2019 р.р. - міні-джоб (пів-ставки) помічник керівника IJF державна соціальна служба Німеччини з підтримки жінок з дітьми у важких життєвих обставинах, Frauenhaus (притулок для жінок з дітьми, аутистів, людей похилого віку). Прийом, оформлення документів для німецьких постояльців, допомога у перекладі російською/українською мовами російськомовних, чеченців та українців. Взаємодія із держ. структурами: джобцентр (центр зайнятості), служба у справах неповнолітніх, суди, дитячі садки, школи, орендодавці, потенційні фірми-роботодавці для працевлаштування постояльців. 2021 р. – повернення в Україну. 2021-2022 рр.- фріланс, написання та продаж статей на замовлення. 2022-2023 р.р. - виїзд до Румунії та короткочасна робота в Ромекспо, прийом документів та оформлення соціальної допомоги українським біженцям. 2024 р. – повернення в Україну. 2025 р. – продавець-консультант у магазині одягу шведського бренду H&M. Зараз: Звільняюсь.
Освіта
Одеський державний аграрний університет
Економічний/менеджмент організацій, Одеса
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки)
Була здобута заочно.
Знання і навички
- Дисциплінованість
- Здатність до навчання
- Уважність
- Перфекционізм
- Діловий етикет
- Ведення документації
- Відповідальність
- MS Excel
- MS Word
- Міжнародний етикет
Знання мов
Німецька — середній
Додаткова інформація
Пишу вірші. Поетеса у вузьких колах.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
25000 грн, Одеса -
Адміністратор, офіс-менеджер
22000 грн, Одеса -
Адміністратор на ресепшн
Одеса -
Асистент керівника, менеджер
Одеса -
Адміністратор рецепції
32000 грн, Одеса -
Адміністратор рецепції
Одеса