Сергій Ветеран

Керівник готельного комплексу

Розглядає посади:
Керівник готельного комплексу, Адміністратор готельно-ресторанного комплексу, Заступник керуючого магазином
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
22 роки
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник готельного комплексу

з 02.2019 по 06.2025 (6 років 4 місяці)
«Хостел на пестеля» (Готельно-ресторанний бізнес)

Знання і навички

  • Доброзичливість
  • Стресостійкість
  • Здатність до навчання
  • Пунктуальність
  • Неконфліктність
  • Ведення соціальних мереж
  • Інвентаризація
  • Управління командою
  • Управлінські навички
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Бронювання на Booking.com
  • Проведення касових операцій
  • Бронювання номерів
  • Чесність
  • Адаптивність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Кваліфікований керівник з багатогранним досвідом управління готельним комплексом. Вміло поєдную аналітичне мислення з практичними навичками у сфері бухгалтерського обліку, логістики, ремонту та організації внутрішніх процесів.

Відповідав за стабільну роботу комплексу: від фінансової звітності до технічного стану об’єктів. Вмів швидко вирішувати господарські та організаційні питання, зберігаючи високу якість сервісу й оптимальні витрати.

Навички:
•Управління персоналом та організація роботи команди.
•Ведення бухгалтерського обліку, первинна документація, контроль витрат.
•Закупівля, логістика, постачання.
•Організація і контроль ремонтних та технічних робіт.
•Робота з підрядниками та контролюючими органами.
•Комунікація з клієнтами, вирішення нестандартних ситуацій.
•Підтримка ефективної та безперебійної роботи комплексу.

Обов’язки:
•Організація щоденної роботи комплексу (розміщення, прибирання, харчування, техпідтримка).
•Ведення звітності, облік доходів/витрат, робота з касою.
•Планування та виконання ремонтів, закупівля матеріалів, координація підрядників.
•Управління персоналом: формування змін, розподіл обов’язків.
•Контроль за рівнем сервісу, обслуговуванням гостей, робота зі скаргами.
•Забезпечення технічної справності об’єктів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: