Андрій

Заступник директора

Розглядає посади: Заступник директора, Заступник начальника відділу, Заступник директора торговельного центру, Заступник керуючого магазином, Заступник керівника проєкту, Регіональний менеджер, Директор філії, Помічник керівника, Координатор
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 40 років
Місто проживання: Черкаси
Готовий працювати: Дистанційно, Київ, Черкаси
Розглядає посади:
Заступник директора, Заступник начальника відділу, Заступник директора торговельного центру, Заступник керуючого магазином, Заступник керівника проєкту, Регіональний менеджер, Директор філії, Помічник керівника, Координатор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Доцент кафедри математики, фізики та інформатики

з 10.2015 по нині (10 років 3 місяці)
ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет, Слов'янськ (Освіта, наука)

Стипендіат Кабінету Міністрів України.

Нагороджений грамотами та подяками Департаменту освіти та Міністерства освіти.

Викладаю дисципліни, пов'язані з ініормаційними технологіями.

Досліджую використання сучасних інформаційних технологій в освіті.

1. 5 років очолював Раду молодих учених ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

Отримав досвід:

- Підбір кадрів для відділу.
- Організація та проведення навчальних тренінгів, семінарів, конференцій.
- Ведення соціальних мереж відділу.
- Планування та координація діяльності членів ради.
- Підготовка звітної документації та аналітичних матеріалів щодо діяльності ради.

Досягнення:

- Забезпечив зростання показників наукової діяльності молодих учених у межах діяльності ради.
- Оптимізував роботу соціальних мереж відділу – підвищено перегляди та взаємодії аудиторії.
- Розширив партнерські зв’язки ради з іншими університетами та науковими установами.

2. 6 років – заступник відповідального секретаря приймальної комісії

Отримав досвід:

- Підбір кадрів для відділу, та допомога в адаптаційний період.
- Керування колективом до 10 осіб.
- Ведення документації, організація документообігу.
- Консультування та роботи з клієнтами: надання інформації про освітні послуги.
- Планування та контроль виконання завдань підрозділу.
- Аналіз ефективності вступної кампанії, підготовка звітів і пропозицій щодо вдосконалення процесів.

Досягнення:

- Оптимізував роботу комісії через онлайн-сервіси, що підвищило швидкість підготовки документів.
- Забезпечив чітке дотримання встановлених термінів виконання завдань.
- Покращив якість обслуговування абітурієнтів завдяки стандартизації консультаційного процесу.

3. 3 роки – відповідальний секретар приймальної комісії

Отримав досвід:

- Організація роботи підрозділу.
- Керування колективом понад 20 осіб.
- Підбір персоналу, та допомога в адаптаційний період.
- Консультування абітурієнтів щодо освітніх послуг, аргументоване переконання, успішна робота з відмовами.
- Презентація освітніх послуг університету, участь у профорієнтаційних заходах.
- Підготовка звітної документації та аналітичних матеріалів.
- Вирішення конфліктних ситуацій.

Досягнення:

- Забезпечив дотримання термінів виконання завдань навіть у кризових умовах початку війни.
- Організував електронний документообіг.
- Забзпечив виконання планів набору.
- Створив нові інформаційні ресурси та забезпечив їх підтримку (новий сайт, сторінки в Facebook та Instagram).
- Підвищив ефективність комунікації з абітурієнтами завдяки впровадженню та підтримці онлайн-каналів взаємодії.

4. 13 років – адміністратор Єдиної державної бази з питань освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університетет"

Отримав досвід:

- керування колективом понад 10 осіб, підбір кадрів та допомога в адаптаційний період.
- вирішення конфліктих ситуацій.
- гнучкіть в нестандартних ситуаціях.

Досягнення:

- дотримання термінів виконання завдань.

Маю досвід написання наукових публікацій в тому числі і англійською мовою та для зак

Завідуючий лабораторіями

з 06.2008 по 06.2015 (7 років)
Слов’янський державний педагогічний університет., Слов'янськ (Освіта, наука)

Організація роботи лабораторій факультету.

Керування освітнім процесом в лабораторіях.

Організація тренінгів щодо використання ІТ технологій.

Налаштування програмного забезпечення на робочих станціях в тому числі установка операційних систем та прикладного програмного забезпечення.

Створення, налагодження та підтримка локальної мережі факультету, налаштування мережевих пристроїв, підключення робочих станцій, принтерів, тощо.

Здійснення технічного консультування лаборантів кафедр та викладачів щодо роботи з програмним забезпеченням.

Діагностування апаратних та програмних збоїв компьютерної техніки, їх вирішення та ремонт.

Технічна підтримка та консультування працівників факультету та студентів.

Ведення обліку пристроїв.

Підготовка наочних матеріалів та загальних інструкцій, щодо роботи з різноманітним програмним забезпеченням.

Розробка методичних рекомендацій щодо роботи з прикладним програмним забезпеченням.

Освіта

ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

053 Психологія., Дніпро
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"

073 Менеджмент та здобув кваліфікацію менеджер (управитель) підприємств, установ, організацій. Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності., Слов'янськ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Слов’янський державний педагогічний університет

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика» та здобув кваліфікацію викладача математики у вищих навчальних закладах, вчителя математики та основ інформатики середньої загальноосвітньої школи., Слов'янськ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

ІПММ НАНУ "ІТ, технології програмування, проектування та розробка баз даних і веб-застосувань: сучасні тенденції та перспективи"

2021 (180 годин)

Методи саморегуляції та роботи зі стресом

2024 (24 години)

Знання і навички

  • Ведення звітності
  • Презентація продукції
  • Google Slides
  • Створення презентацій
  • Проведення презентацій
  • Тайм-менеджмент
  • Стресостійкість
  • Інформаційна грамотність
  • MS PowerPoint
  • Налаштування прикладного ПЗ
  • Проведення тренінгів
  • Уміння переконувати
  • Виявлення потреб клієнта
  • Ведення документації
  • Ділове листування
  • Google Docs
  • Урегулювання конфліктів
  • Логічне мислення
  • MS Word
  • Чесність
  • Цілеспрямованість
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Управління персоналом
  • Комунікабельність
  • Робота із запереченнями
  • Емпатійність
  • Ініціативність
  • Тактовність
  • Проведення групових занять
  • Неупередженість
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Маю науковий ступінь кандидата наук зі спеціальності "теоретичні основи інформатики та кібернетики".

Маб глибокі технічні знання. Досить швидко опановую нове програмне забезпечення та маю досвід проведення навчання з ІТ технологій.

Досвід використання цифрових технологій для оптимізації роботи відділів.

Стаж науково-педагогічної діяльності – 11 років,
досвід роботи на керівних
посадах університету – 16 років.

Стипендіат Кабінету Міністрів України.

Особисті якості:
Відповідальність, дисциплінованість, пунктуальність;
• Уважність до деталей та працьовитість;
• Здатність приймати зважені рішення;
• Оптимізм, почуття гумору, відвертість;
• Толерантність, емпатійність, турботливість;
• Чесність, справедливість, ввічливість;
• Комунікабельність і вміння працювати в команді;
• Навички ефективної комунікації та побудови партнерських
стосунків;
• Організаторські та управлінські здібності.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати