- Файл
Шмуель
Маркетолог
- Розглядає посади:
- Маркетолог, Маркетинговий директор, Бренд-менеджер, Продукт-менеджер
- Вік:
- 24 роки
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14098612/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Шмайцер
Креативний бренд менеджер | Маркетинг-директор | Бренд-стратег | Арт-директор
Про мене
Креативний бренд менеджер з досвідом в стратегічному та операційному маркетингу.
Створював бренди, комунікації та діджитал-системи для локальних і міжнародних компаній у
сферах транспорту, food & beverage, D2C.
Спеціалізуюсь на розробці та впроваджені бренд - і маркетинг-стратегій, Customer Decision
Maps, використовую підхід Jobs To Be Done (JTBD) та проводження якісних та кількісних
досліджень. Розробка та запуск креативних рекламних кампаній. Керував діджитал і
SMM-відділами, будував системний перформанс-маркетинг.
Нагороди
🏆 Каннський Лев (Cannes Lions) Lions Marketer (Bronze, 2025)
Розробка креативної рекламної кампанії для бренду Kormotech (категорія: Pet Food)
Ключові компетенції
Дослідження та аналітика
– Проведення глибинного аналізу ринку, конкурентного середовища та трендів
– Розробка і проведення кількісних (опитування, анкетування) та якісних досліджень
(глибинні інтерв’ю, JTBD)
– Сегментація аудиторій і побудова поведінкових моделей споживання
Бренд-стратегія та позиціонування
– Формування позиціонування, ціннісної пропозиції, місії, візії, Tone of Voice та інших
складових бренд-айдентики
– Розробка повноцінної бренд-платформи: від аналітики до креативної інтерпретації
– Побудова Customer Journey Map (CJM) та Customer Decision Journey (CDJ) з урахуванням
усіх точок взаємодії з брендом
Маркетингове планування та реалізація
– Створення інтегрованих бренд- та маркетинг-стратегій
– Розробка комунікаційних стратегій, контент-фреймворків та SMM-планів
– Запуск і супровід кампаній: креатив, digital, offline
– Управління SMM, digital та перформанс-командами
Креатив та дизайн
– Візуалізація складних стратегічних ідей у зрозумілій і привабливій формі
– Керування дизайнерами, копірайтерами та відеопродакшеном
Операційне управління
– Впровадження та контроль виконання маркетингових стратегій
– Координація між командами: креатив, діджитал, продажі
– Управління внутрішніми та зовнішніми комунікаційними каналами
Досвід роботи
Marketing Director — MAN Truck & Bus (Україна)
Адаптував глобальну маркетингову стратегію для локального ринку, що дозволило підвищити впізнаваність бренду серед цільових
B2B-клієнтів
– Розробив і впровадив Customer Decision Map, який скоротив цикл угоди у ключових сегментах на 18%
– Запустив оновлену діджитал-стратегію, що призвела до зростання органічного трафіку на 90%
– Провів понад 20 глибинних інтерв’ю з клієнтами; створив JTBD-карту, яка лягла в основу нових комунікаційних повідомлень
Brand Strategist — Креативна агенція IDEST
– Розробляв бренд-стратегії, архітектуру бренду, позиціонування та Tone of Voice, брендинг
– Створював креативних рекламних кампаній для національних і міжнародних брендів
– Проводив глибинні дослідження: інтерв’ю, фокус-групи, опитування
Marketing Director — Eleven Eleven
Запустив оновлену бренд-стратегію, включно з візуальним рестайлінгом та новою архітектурою лінійок
– Провів performance-кампанії (Meta, Google), що забезпечили +63% до онлайн-продажів за перші 3 місяці
– Ініціював колаборації з локальними брендами, що підвищило залучення у соцмережах на 75%
– Побудував з нуля внутрішню digital-команду (контент, SMM, аналітика), сформувавши процеси на скейл
Консалтинг та незалежні проєкти
– Розробив бренд- і маркетинг-стратегії для 15+ клієнтів у D2C, HoReCa, сервісах та e-commerce
– Вивів на ринок нові торгові марки в Україні та Польщі
– Проводив повний цикл — від аналітики до запуску й супроводу кампаній
– Деякі проєкти — під НДА, але кажуть, що клієнти щасливі, а бренди — з характером
Схожі кандидати
-
Ассистент бренд-менеджера, по маркетингу
Дніпро -
Маркетолог
65000 грн, Дніпро, Вінниця , ще 6 міст -
Маркетинг-аналітик
40000 грн, Дніпро -
Водій
40000 грн, Дніпро -
Директор з маркетингу, бренд-менеджер
Дніпро, Вінниця , ще 5 міст -
Маркетинг-менеджер
25000 грн, Дніпро