• Файл

Наталія

Бухгалтер

Місто:
Конотоп

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Школа Наталія Юріївна

Дата народження :14.12.1984
Місто: Конотоп
Моб.телефон :[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
вересень 2002 р. – червень 2004 р., Індустріально-педагогічний технікум Конотопського інституту Сумського державного університету, спеціальність «Фінанси», диплом молоодшого спеціаліста з фінансів (денна форма навчання).
вересень 2006 р. – грудень 2008 р., Сумський державний університет, факультет «Економіки і підприємництво», спеціальність «Фінанси», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
січень 2009 р. – лютий 2010 р., Сумський державний університет, факультет «Фінанси», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Досвід роботи:
Бухгалтер
Жовтень 2004 р. – вересень 2006 р. ФОП Ільченко В.Д.
Функціональні обов’язки:
– касові операції;
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– складання податкової звітності;

Головний бухгалтер
липень 2015 р. – серпень 2018 р. Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області .
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерского та податкового обліку;
– здійснення платіжних операцій в казначейській службі України;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження залишків на бюджетних рахунках;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– бюджетне планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і виплата заробітної плати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.
– формування документації по списанню ТМЦ;
– організація та участь в проведенні інвентаризації.

Бухгалтер
Березень 2019 р. – січень 2023 р. ТОВ «ДК Конотоп-МЕТ», м. Конотоп.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– складання, реєстрація та розблокування податкових накладних;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– укладання договорів.
– контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
– ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
– формування, прийом, контроль і обробка первинної документації;
– організація та участь в проведенні інвентаризації.
Бухгалтер
Лютий 2023 р. – теперішній час ФОП Шевченко Т.Г., м. Конотоп.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
– складання бухгалтерської та податкової звітності;
– ведення кадрової документації;
– розрахунок заробітної плати;
– укладання договорів.
– формування, прийом, контроль і обробка первинної документації;
– підготовка та подача тендерних пропозицій для участі в торгах та підготовка і подача пропозицій для участі в державних аукціонах.

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С, Медок, Соната, Електронний кабінет платника податків, Парус);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Клієнт-Банк”, “Інтернет-банк”;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька завдань одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: розлучена.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: