- Файл
Наталія
Адміністративний менеджер
- Розглядає посади:
- Адміністративний менеджер, Регіональний менеджер, Супервайзер, Адміністратор рецепції, Менеджер з продажу, Менеджер з продажу нерухомості, Касир, Керуючий рестораном, Менеджер з розвитку, Менеджер з закупівель
- Вік:
- 48 років
- Місто проживання:
- Кривий Ріг
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14109112/?puid=369107
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
керуючий, регіональний менеджер з розвитку напрямку
ПІБ
Котелевець Наталія Григорівна
Дата народження
09.01.1977р
Сімейний стан
Одружена, 2 дітей (донька - 20 років, син - 12 років)
Наявність відряджень
Готова. Тривалість і частота не мають значення.
Контакти
тел. моб.[
50029, вул. Федіра Караманець, 36/44 г. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.
Бажаний рівень оплати
від 30000 грн
Наявність водійського посвічення
посвідчення кат В, стаж водіння 16 років.
Освіта
1995 – 1999рр.
«Криворізький державний педагогічний університет», викладач
2017-2018рр.
Ukrainian Culinary Academy CORONA PROJECT ( Кулінарна Академія, Проект “Корона”, контролер якості технологічного процесу.
Досвід роботи
травень 2022 – лютий 2024рр
SMK Group Мережа роздрібних магазинів “Салтівський м’ясокомбінат”.
Регіональний менеджер відділу фреш (напрямок свіже м’ясо)
м. Кривий Ріг, м. Дніпропетровськ, м. Запоріжжя, м. Одеса
Основні обов’язки:
- моніторинг та аналіз ринку у сегменті свіже м’ясо;
- робота з діючими постачальниками та залучення нових;
- ціноутворення на продукцію;
- контроль повернень, залишків продукції, ротація продукції та замовлення на склад;
- розподіл продукції між магазинами мережі у ввірених регіонах;
- навчання персонала мережі по роботі з продукцією (правила зберігання, ротація, викладка, контроль дотримання планограм ).
січень 2021 – квітень 2022рр.
Ресторан “Україночка”
Директор ресторану
Основні обов’язки:
- Організація та контроль роботи ресторану (складання калькуляційних карт, погодження меню, організація та проведення банкетів, тематичних заходів у ресторані);
- Контроль закупівель;
- Підбір та навчання персоналу;
- Робота з контролюючими органами.
лютий 2019 - грудень 2020рр.
Ресторан “Україночка”
Шеф повар ресторану
травень2016- грудень2018
Royal Hotel ( Турція )
Cу-шеф
Особисті якості
Відповідальність, цілеспрямованість, харизма, аналітичні, організаторські здібності, комунікабельність, злагодженість у роботі з колективом, креативність, успішне проведення переговорів, робота на результат, оперативність.
Додаткова інформація
Знання мов: українська – рідна, англійська – pre intermediate, російська – досконало.
Комп'ютерні програми: Microsoft Word, Excel, 1C (8.3),
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер, адміністратор
30000 грн, Київ -
Адміністратор косметологічного центру
Київ -
Адміністратор, помічник керівника
Київ -
Адміністратор
25000 грн, Київ -
Адміністратор ресторану
50000 грн, Київ -
Адміністратор
40000 грн, Київ