• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14110726/

Операційний директор

Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олексій Тимофіюк
16 лютого 1981
Київ/Львів, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІІ:

• Організаційна трансформація. Повний комплекс робіт по систематизації ведення бізнесу: операційна система управління, настройка бізнес процесів і побудова оргструктур, система управління по цілям, система мотивації персоналу, планування , бізнес аналітика, документообіг и т.д.
• Цілі – підвищення доходності та ефективності бізнесу, підготовка операційної системи для масштабування бізнесу, подолання організаційних меж зростання компанії.
• Операційний аудит, проведення системного аналізу роботи компанії.
• Кризис менеджмент і управління змінами.
• Управління проектами. Побудова системи проектного управління в компанії
• Запуск StartUp проектів, в тому числі внутрішніх проектів в компанії.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
2009 – теперішній часТОВ «Нью Сіті Хауз», компанія з іноземними інвестиціями
Директор
Основні задачі та проекти:
• Участь в управлінні проектом «Проектування багатоквартирного будинку» Європейський проект. Результат: Етап проектування був повністю реалізований, і були отримані всі необхідні дозволи для початку будівництва.
• Розробка плану знесення будівлі загальною площею 2400 кв.м. Результат: в найкоротші терміни будівля була знесена з мінімальним суспільним резонансом.
• Супровід та перереєстрація договорів оренди землі.
• Супровід кредитів та інших кредитів від компаній-нерезидентів українським компаніям. Взаємодія з НБУ та уповноваженими банками з питань, пов'язаних з оформленням та обслуговуванням іноземних кредитів.
• Продаж неприбуткового активу (земельної ділянки та юридичної особи в м. Запоріжжя та м. Чернігів)
• Управління та повний супровід проекту будівництва багатоквартирних житлових будинків у Вінниці. Етап - затвердження ДПТ, отримання містобудівних умов і обмежень.
• Розробка та здійснення продажу земельної ділянки в м. Вінниця разом із документацією на будівництво

2012 – 2015ТОВ «Трайгон Фармінг Харків» Виконавчий Директор
Основні задачі та проекти:
• Здійснення контролю та організації офісу, прийняття управлінських та інших рішень. Адміністрація офісу.
• Організація роботи групи з розробки Положення про оренду земель сільськогосподарського призначення в Компанії.
• Розробка та впровадження Положення про оренду землі в Компанії.
• Управління проектом зрошення в Миколаївській області.
• Розробка та затвердження проекту проектування та будівництва зрошувальних систем з реконструкцією двох насосних станцій.
• Управління проектом зі зменшення дебіторської заборгованості в компанії.
• Управління проектом перереєстрації договорів оренди землі та їх реєстрації в єдиному реєстрі речових прав.
• Координація роботи південного регіону (Миколаївська область).
• Проведення зборів з акціонерами, власниками земельних паїв сільських рад в регіонах України. Мета - переконати
продовжити договори оренди з Компанією, а також формування позитивного іміджу Компанії у власників земельних паїв.
• Проведення переговорів та зустрічей з чиновниками різних категорій, керівниками районів з посадовими особами різних відомств для вирішення питань на користь компанії, а також формування бездоганної ділової репутації Компанії.
• Контроль і постійний моніторинг земель Компанії, повторне укладення договорів, що закінчуються, а також їх реєстрація.
• Участь в розширенні земельного банку Компанії, беручи участь у пошуку, аналізі та придбанні нових земель.
• В рамках завдань Правління Концерну з формалізації виробничого процесу з організації безпеки розроблено Схему захисту виробничих процесів АП в контексті підрозділів і кількості точок безпеки для кожного підрозділу Компанії.
• Інвентаризація та аудит основних фондів, нематеріальних активів, інвентаризація Компанії. В результаті були виявлені невідповідності в техніці та обліку.
• Управління проектами з продажу старого обладнання та будівель.

2007 – 2008ТОВ «КУА «Юніком Плюс»
Юридичний супровід діяльності компанії з управління активами

2000 – 2007АКБ «Меркурій»
Юрисконсульт, Керівник відділу правового захисту юридичного управління банку

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Освіта: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого 1998-2003
Наявність Свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю. Іноземні мови: Англійська: B.2.2.

З лютого 2022 року приймаю активну участь в волонтерському русі та іншій гуманітарній діяльності:
Заступник керівника з питань міжнародної співпраці штабу добровольчих формувань територіальних громад Львівської області. Волонтер.
Executive Director “Rotary Club Lviv International”, Member of Extended board
Більш детально з моєю діяльністю, як волонтера можна ознайомитися за посиланнями: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: