• Файл

Наталия

Менеджер по роботі з малим бізнесом

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пирожкова Наталія Сергіївна

Адреса: м. Київ, вул. Васильківська
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 31 серпня 1983 року
Сімейний стан: Одружена
Чоловік: Військовослужбовець
Громадянство: Українка

Досвід роботи
2024 - 2025
Менеджер з адміністративної діяльності
2016 - 2024
Зарахована на посаду провідного фахівця відділу якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної роботи «Національний університет біоресурсів і природокористування»
2009 - 2016
Переведена на посаду завідувач лабораторії кафедри молекулярної біології, мікробіології та біобезпеки «Національний університет біоресурсів і природокористування»
2006 - 2009
Зарахована на посаду завідувач лабораторії кафедри молекулярної генетики та біобезпеки «Національний університет біоресурсів і природокористування»
2005 - 2006
Зарахована на посаду лаборанта кафедри молекулярної генетики та біобезпеки «Національний університет біоресурсів і природокористування»

Освіта
2004 - 2005
Національний аграрний університет денна форма навчання.
Отримав диплом «Спеціаліст» за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища», спеціалізація «Агроекологія» та здобула кваліфікацію інженера з охорони навколишнього середовища
2000 - 2004
Національний аграрний університет денна форма навчання.
Отримав диплом «Бакалавр» за спеціальністю „Екологія та охорона навколишнього середовища”

Ключові кваліфікації:
• Підготовка довідок, звітів та графіків та інші види діловодства
• Розподіл обов'язки між підрозділами служби чи її працівниками
• Надавати методичну і консультативну допомогу.
• Розробка навчальних планів, програм, та методичного забезпечення.
• Вивчати та аналізувати інформацію, узагальнювати і систематизувати та узагальнювати одержані результати роботи.

Навики:
• Оформлення замовлень в Trello (Система управління проектами)
• Оформлення замовлень в СRM (Система управління взаємовідносинами з клієнтам)
• Створення рахунків і видаткових та ттн (товарно-транспортна накладна)
• Проведення інвентаризацію товарів
• Розробка специфікація товарів
• Акти списання, ставлення товару на облік
• Робота з документами (договори, посадові інструкції, положення)
• Розробка документів СМЯ (Системи якості освіти)
• Анкетування та обрахунки в Excel
• Проведення розрахунків в CheckBox (Програмна каса, яка дозволяє видавати фіскальні чеки без касових апаратів)
• Консультування з питань послуг
• Досвідчений користувач ПК (персональний комп'ютер)
• Володіння пакетом програм MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access)
• Володіння програмами Google Sheets та 1C «BAS Бухгалтерія»
• Реклама в соціальній мережі (Facebook, Instagram, Viber, Telegram та інші)

Володіння мовами:
українська - рідна, англійська - на базовому рівні А2 (Elementary).

Особисті якості:
- Багатозадачність
- Уміння працювати у команді
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптивність
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Цілеспрямованість

Додаткова інформація:

Сертифікати:
Сертифікат з «Бухгалтерського обліку у прикладному рішенні 1C «BAS Бухгалтерія»;
Водійські права:
категорії «В»
Захоплення та інтереси:
туризм, література, історія, малювання, кулінарíя.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: