• Файл

Вікторія

Юрист

Розглядає посади:
Юрист, Помічник нотаріуса, Економіст
Вік:
36 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мізюн Вікторія Михайлівна
Дата народження: 01.06.1989
м. Одеса, Україна
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), вайбер, телеграм [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сфери, посади: юриспруденція, нотаріат, також розгляну інші сфери діяльності з навчанням.
Бажаний рівень доходу: від 30000 грн.

Освіта:
2006 – 2012 рр. – Миколаївський державний аграрний університет, економічний факультет, спеціальність «Облік та аудит», денна форма навчання, кваліфікація магістра.
2017 – 2019 рр. – Миколаївський інститут права Національного університету «Одеська юридична академія», факультет кримінальної юстиції, спеціальність «Право», заочна форма навчання, кваліфікація магістра.

Досвід роботи:
01.03.2010 – 22.11.2017 рр., 02.05.2018 – 03.07.2019 рр. – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРФ», бухгалтер.
27.11.2017 – 22.01.2018 рр. – Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство «НІБУЛОН», економіст відділу орендних відносин.
04.07.2019 – 12.11.2021 рр. – Центральний відділ державної виконавчої служби у місті Миколаєві Південного міжрегіонального Міністерства юстиції (м. Одеса) на посаді головного державного виконавця, примусове виконання рішень суду.
Також маю досвід роботи адміністратором салону краси та медичного центру.

Ключові навички:
• Робота з правовими документами, нормативною базою
• Виконання судових рішень, контроль виконання
• Складання запитів, приписів, листів, актів
• Робота з державними реєстрами
• Комунікація з органами влади, громадянами
• Ведення діловодства, підготовка звітності
• Впевнене володіння ПК, документообіг.

Особисті якості:
Відповідальна, уважна до деталей, дисциплінована, позитивна та комунікабельна, вмію працювати в команді, готова до навчання та розвитку, порядна та не боюся великих об’ємів роботи.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: не маю.
Водійське посвідчення: маю.
Мови: українська та російська вільно, англійська – середній рівень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: