• Файл

Наталія

Менеджер ЗЕД

Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 4 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Профіль: Дроботун Наталія (27.11.1983)
Контактна інформація: Україна. Київ, Русанівка. Тел. No:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ,e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Шукаю: Роботу в сфері ЗЕД (офіс/гібридно/віддалено).
Очікуваний рівень заробітної плати:
Офіс – від 40000 грн.
гібридно/віддалено-від 35000 грн
Історія працевлаштування:
Ключові функції: Менеджер ЗЕД (Імпорт), ТОВ Діавіта, Київ
Листопад 2022 – досі працюю.
• Координація та реалізація процесу імпорту лікарських засобів та медичного
обладнання в Україну автомобільним, морським та авіаперевезеннями з Європи
та Сходу. Ведення документації, пов'язаної з логістикою та ЗЕД.
• Надання керівництву та постачальникам щомісячних звітів про послуги та
прогнозування закупівель;
• Забезпечення належного оформлення всіх правових та нормативних документів
відповідно до законів і нормативних актів
• Співпраця з установами сертифікації та оцінки відповідності з метою отримання
документів про відповідність для реєстрації медичних виробів та медичного
обладнання.
• Переклад документів
• Контроль зовнішньоекономічної інформації та документації в 1С.

Менеджер ЗЕД(Імпорт), OLT design LLC, Київ
Жовтень 2021-Липень 2022
Основні обов'язки:
• Обробка заявок на закупівлю/замовлень згідно запитів
• Підготовка та ведення реєстра закупівль, звітів та прайс-листів
• Координація ланцюга постачання та логістики, контроль та відстеження
статусів замовлень. виконання, відвантаження, транспортування, доставки,
приймання та виставлення рахунків за товари та послуги.
• Забезпечення безперебійності логістичних операцій, документального супроводу,
систематизації інформації та документів.
• Розрахунок термінів поставки, собівартості товару, контроль платежів
• Пошук та оцінка потенційних постачальників, підрядників, експедиторів
• Переклади документів.
Старший логіст (Імпорт), Gazer Limited, Київ
Червень 2021-Вересень 2021
• Планування, контроль і відстеження відправлень в Китай, ЄС
• Робота з органами сертифікації, підготовка документів для сертифікації
товарів в Україні, ЄС, країнах профсоюзу
• Вирішення всіх комерційних питань на будь-якому етапі роботи з
постачальником від отримання вигідних цін, отримання додаткових знижок до
вирішення інших питань.

Менеджер ЗЕД (Імпорт), CSC Automation ltd, Київ
Квітень, 2019 – Червень 2021
Відповідальна за всі аспекти логістики, ланцюга постачання та доставки товару за
призначенням. Відповідальна за те, щоб кожен етап процесу проходив вчасно, з
правильною експортною документацією та відповідними стандартами якості.
Обов’язки:
• Розміщення та обробка замовлень і забезпечення того, щоб дати доставки
відповідали запитам клієнтів.
• Організація відправлень через TNT, Fedex, Kuehne Nagel та інших експедиторів, їх
відстеження та інформування менеджерів з продажу про оновлення доставки.
• Підготовка повного пакету експортної документації для брокерів, які займаються
митним оформленням товарів, що надходять.

Маркетолог, Контент-менеджер (часткова зайнятість), ТОВ КСК автоматизації,
Київ
Жовтень, 2020 – Червень 2021
Обов’язки:
• Наповнення сайту та соціальних мереж контентом;
• Створення та модифікація: запрошень, фірмових бланків, каталогів
• Маркетинговий контроль запасів
• Пошук ідей для річних фірмових календарів, листівок та співпраця з дизайнерами
для їх реалізації.
Асистент-гід, Recycling Equipment & Control Technologies, Шанхай, Китай
Лютий, 2016 - Серпень, 2018
Обов’язки:
Організація комфортного та економічного перебування для представників США в Китаї:
бронювання готелів, квитків на літак та поїзд, купівля необхідних товарів у 淘 宝
(таобао), здійснення платежів та грошових переказів через 支 付 宝 ( Alipay ) ,
замовлення їжі через 饿 了 么 пошук квартир в місцевих агентствах, туристична
підтримка.
Інспектор якості інструменту / менеджер відділу закупок, ТОВ Віст Груп, Шанхай,
Китай
Жовтень, 2013 - Грудень, 2016
Обов’язки:
• Контроль якості товару перед відправкою
• Переговори з постачальниками (компенсація за забракований товар, ціни)
• Оцінка заводів-постачальників
• Перевірка та підтвердження придатності зразків продукції відповідно до заявок
менеджерів із закупівель.
• Звітна взаємодія з відділом закупівель, відділом контролю якості, фінансовим
відділом в Україні
• Виконання організаційно-адміністративних завдань: пошук та організація офісу в
Китаї, виконання завдань від юристів для відкриття представництв в Китаї.
• Організація житла та навчання стажерів у Китаї

Асистент менеджера з продажу, ТОВ Віст Груп, Київ
Квітень, 2010 - Жовтень, 2013
Обов’язки:
Обробка замовлень, консультування клієнтів, підготовка первинної бухгалтерської
документації.
Ріелтор, Park Lane, агенство нерухомості, Київ
Червень, 2008 - Грудень, 2009
Обов’язки:
Допомога клієнтам при купівлі, продажу нерухомості. Підготовка та тлумачення
юридичних документів і договорів купівлі-продажу. Проведення телефонного
маркетингу. Загальні адміністративні обов'язки.
Помічник Бухгалтера, Витакс ТОВ, Київ
Червень, 2007 - Жовтень, 2007
Обов’язки:
Прийом дзвінків та обробка запитів клієнтів. Щоденне керування рахунками-фактурами
від постачальників і клієнтів. Загальні фінансові звіти для старшого бухгалтера.

Освіта:
Інженер-механік-педагог, Київський національний університет будівництва і
архітектури, Київ Вересень, 2003 - Червень, 2008
Навики: Microsoft office, 1C, Outlook, Zoom, PIXLRE, Crello, Asana.

Володіння мовами: Українська, російська-вільно
Англійська – C1-вільно
Китайська – рівень intermediate
Інтереси: книги, вивчення мов, веганство, культура США, культура Китаю, обожнюю
навчатись чомусь новому!
Profile: Drobotun Natalie (27.11.1983)
Contact info: Ukraine. Kyiv, Rusanivka district. cell No:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ,e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Looking for: Job in the field of foreign economic activity
(office/hybrid/remote).
Expected salary level – from 35,000 UAH remote/hybrid
from 40 000 UAH office

Employment history:
FEA specialist\Logistician, Diavita LLC, Kyiv
November 2022 – present
Key functions:
• Coordinating and implementing the import process of medicinal commodity to Ukraine
by trucks, sea and air shipments from Europe and East
• Maintaining logistics and FEA related records
• Providing monthly services reports and procurement forecasting to management and
suppliers;
• Ensuring all legal and regulatory documents are filed properly in compliance with laws
and regulations
• Collaborate with Certification and conformity assessment institutions in order to receive
conformity documentation for registration medical devices and medical equipment.
• Documents translation
• Managing foreign economical affairs information and documentation in 1C.
FEA specialist\picking manager, OLT design LLC, Kyiv
October 2021-July 2022
Main responsibilities:
Process purchase requisitions/orders within purchasing authority
• Prepare and maintain purchasing records, reports and price lists
• Coordinate the supply chain and logistics operations, managing, monitoring, and
reporting on the ordering, fulfillment, shipment, transportation, delivery, acceptance,
and invoicing of goods and services.
• Ensure all logistics operations are fully documented and filing system well
organized.
• Ensure that the vendors provide the delivery of goods and services within the
requested timeframe and that the goods are received are in good condition.
• Calculate total transportation lead time, cost calculation, payments control
• Searching and evaluating for potential suppliers, contractors, forwarders
• Any ad-hoc duties when required

Logistics manager, Gazer Limited, Kyiv
June 2021-September 2021
• Planning, controlling and tracking of shipments to China, EU
• Working with certification agencies, preparation of documents for goods certification
in Ukraine, EU, trade union countries
• Solving all commercial issues at any stage of work with the supplier from obtaining
favorable prices, obtaining additional discounts and resolving other issues.

Logistics manager, CSC Automation ltd, Kyiv
Apr, 2019 – June 2021
Responsible for all on site aspects of the logistics, supply chain, and customer delivery
operations. In charge of making sure that each stage of the distribution process is progressing
on time, with correct export documentation and to the right quality standards.
Duties:
• Placing and processing orders and making sure that delivery dates will comply with
customers inquiries.
• Arranging shipments via TNT, Fedex, Kuehne Nagel and other forwarders, tracking
them and keeping informed sales managers about delivery updates.
• Preparing whole package of export documentation for brokers caring custom
clearance of arriving goods.

Marketer, content manager (part-time job), CSC Automation ltd, Kyiv
Oct, 2020 – June 2021
Duties:
• Filling website and social networks with content;
• Creating and modification: invitations ,company's blanks, catalogs
• Marketing inventory control
• Searching for ideas for annual company's calendars, postcards and cooperating with
designers to accomplish them.

Assistant-guide, Recycling Equipment & Control Technologies, Shanghai, China
Feb, 2016 - Aug, 2018
Duties:
Arranging comfortable and economical accommodation for representatives from USA in
China: booking hotels, plane and train tickets, purchasing the necessary goods at 淘宝
(taobao), making payments and money transfer via 支付宝(Alipay), food order via 饿 了 么
search for apartments in local agencies, travel support.
Quality control inspector/ manager of the procurement division, Vist Group Ltd,
Shanghai, China
Oct, 2013 - Dec, 2016
Duties:
• Quality control of goods before shipment
• Negotiations with suppliers (compensation for rejected goods, prices)
• Suppliers factories evaluation
• Checking and approving the suitability of product samples in accordance with
requests from purchasing managers.
• Reporting interaction with the procurement department, quality control department,
financial department in Ukraine
• Implementation of organizational and administrative tasks: search and organization
of an office in China, performance of tasks from lawyers for opening representative
offices in China
• Handling housing and training interns in China

Sales manager assistant, Vist Group Ltd, Kyiv
Apr, 2010 - Oct, 2013
Duties:
Orders processing, consulting clients, preparation of primary accounting documentation.

Realtor, Park Lane, real estate agency, Kyiv
Jun, 2008 - Dec, 2009
Duties:
Assisting clients with property sales, purchase. Preparing and interpreting legal documents
and sales contracts. Carrying out telephone marketing. General administrative duties.

Assistant accountant, Витакс ltd, Kyiv
Jun, 2007 - Oct, 2007
Duties:
Handling calls and solving customer’s queries. Managing invoices from vendors and
customers on daily basis. General financial reports for senior accountant.
Education:
Educational mechanical engineer, Kiev National University of Construction and Architecture,
Kyiv Sep, 2003 - Jun, 2008
Programms: Microsoft office, 1C, Outlook, Zoom, PIXLRE, Crello, Asana.

Languages: Ukrainian, Russian- fluent
English – C1-advanced
Chinese – intermediate
Interests: reading, languages, veganism, USA culture, Chinese culture, cooking, love to learn
new skills!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: