• Файл

Денис

Рекрутер, менеджер з підбору персоналу (HR)

Розглядає посади: Рекрутер, менеджер з підбору персоналу (HR), HR-генераліст
Вік: 19 років
Місто проживання: Рівне
Готовий працювати: Дистанційно, Рівне
Розглядає посади:
Рекрутер, менеджер з підбору персоналу (HR), HR-генераліст
Вік:
19 років
Місто проживання:
Рівне
Готовий працювати:
Дистанційно, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДЕНИС
ШУМИК

24.06.2006р ЗНАНЯ МОВ
м.Рівне Українська - вільно
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Англійська - початковий
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА SOFT SKILLS
Комунікабельність
ВСП “Рівненський Цілеспрямованість
Технічний Фаховий Результативність
коледж Національного Робота в команді
Університету Водного Гнучкість
Господарства та Лідерство
Стресостійкість
Природокористування”
Креативність
Тайм-менеджмент
Спеціальність: Облік і
Управління персоналом
оподаткування Працьовитість
Середній бал за період Здатність до навчання
навчання 10
Староста групи
Активна участь у олімпіадах та
різних заходів
Заступник голови студенсько-
HARD SKILLS
Рекрутинг, відбір резюме, проведення
учнівського парламенту
співбесід, адаптація
Мала комп'ютерна Організація навчання працівників
Оцінка результатів роботи
академія ШАГ
Введення KPI
Середній бал за період
навчання 11
Вміння аналізувати та працювати з
Староста групи таблицями
Активна участь у конкурсах Вміння аналізувати результати роботи і
Закінчив академію ШАГ з знаходити шляхи покращення
червоним диплом Знання таких програм: 1C, Word, Excel та
інші.
Курси по HR-менеджменту від Знання продажу через інтернет
Олександра Висоцького Ведення соціальних мереж компанії
2025р.

Курси по пошуку людей та Маю посвідчення категоії В, та власне авто,
масштабування бізнесу в яке готовий використовувати для роботи.
соціальних мережах
Анастація Драчова
2024р.
ДОСВІД РОБОТИ:
HR-менеджер | Рекрутер
з 01.08.2022 по 01.06.2025р.
Функціональні обов'язки:
1. Контроль та планування потреби компанії в персоналі.
2. Розробка та постійне вдосконалення інструментів роботи з персоналом.
3. Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву для забезпечення своєчасного виходу нових
працівників на роботу.
4. Створення інструментів для підбору персоналу: тексти вакансій, тестові завдання для кадрів, практичні
задачі, тощо.
5. Використання різних ресурсів для публікацій вакансій компанії.
6. Вчасне та якісне закриття вакансій, відповідно до потреби компанії.
7. Підписання NDA з кандидатами.
8. Співпраця з бухгалтером про працевлаштування працівника.
9. Активна участь у адаптації нових працівників.
10. Домовлятися з керівником та поліграфолог про проходження поліграфа кандидата.
11. Проведення відбору резюме, з урахуванням потреби у працівнику.
12. Проведення телефонного дзвінк, відео інтерв'ю та особиста зустріч.
13. Перевірка рекомендацій по кандидатах, що перейшли на фінальний етап відбору.
14. Участь у фінальному етапі відбору працівників, спільно з керівником.
15. По результатам проведення співбесіди надання зворотнього зв'язку кандидатам та керівнику.
16. Формування характеристики кандидатів та передача їх на розгляд для керівника.
17. Проведення регулярного тестування працівників компанії з метою виявлення рівня задоволеності,
мотивації, емоційного стану, тощо.
19. Проведення аналізу тестування та формування звіту для керівника, з вказанням рекомендацій щодо
подальших дій.
20. Планування та узгодження з керівництвом графіку роботи працівників.
21. Організація командоутворюючих заходів для працівників компанії.
22. Надання пропозицій для керівництва щодо проведення навчання працівників, що дасть змогу підвищити їх
ефективність роботи в компанії.
23. Проведення 1 to 1.
24. Контроль дотримання стандартів роботи працівниками компанії (контролювати разом з ФСБ чи дотримують
працівники всіх правил компанії в роботі).
25. Розробка стандартів роботи в компанії.
26. Разом з керівництвом розробляти систему мотивації та КРІ.
27. Надання пропозицій по підвищенню/заміні/ переведенню працівників, в результаті роботи з ними.
28. Розробка систем адаптації та навчання працівників компанії.
29. Робота з брендом роботодавця на ринку праці, робота над підвищенням його рівня.
30. Надання пропозицій по зміні мотивацій працівників, відповідно до ситуації на ринку праці.
31. Надання пропозицій по перерозподілу/коригуванні функціоналу працівників, якщо в цьому є потреба.
32. Попередження та вирішення конфліктів між персоналом та керівництвом.
33. Проведення заходів з метою утримання високоефективних працівників компанії.
34. Постійне самовдосконалення себе як професіонала, шляхом прочитання профільної літератури, перегляду
фільмів, прослуховування аудіо літератури, відвідування різних вебінар та конференцій на тематику HR та інші
матеріали, що дають змогу розвивати себе як професіонала.
35. Регулярне надання звітності керівнику.

ВАКАНСІЇ ЯКІ ЗАКРИВАВ ЗА ПЕРІОД РОБОТИ:
1. Бухгалтер.
2. Офіс-менеджер.
3. Менеджер з продажу.
4. Менеджер з закупок.
5. Адміністратор.
6. Товарознавець.
7. SMM-менеджер.
8. Контент-менеджер.
9. Фінансовий-менеджер.
10. Операційний директор.
11. Фінансовий директор.
12. Бізнес-асистент.
13. Таргетолог.
14. Викладач з іноземної мови.
15. Програміст.
16. Дизайнер.
17. Бариста.
18. Дірект-менеджер.
19. Маркетолог.
20. Шаурміст.
21. Ревізор.
22. Рекрутер.
23. Логіст.
24. Кухар.
25. Водій.
26. Різноробочий.
27. Бетоняр.
28. Муляр.
29. Офіціант.
30. Бармен.
31. Прибиральник.
32. Швачка.
33. Архітектор.
34. Оператор кол-центру.
35. Менеджер по роботі з клієнтами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: