- Файл
Дмитро Ветеран
Керівник відділу
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14163868/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
34 роки | м. Київ
Керівник операційних і виробничих процесів /
Експерт з оптимізації
[
Про мене
Маю понад 10 років досвіду в управлінні проектами, виробничими процесами, юридичному супроводі й логістиці. Працював у будівельних і машинобудівних компаніях, відповідав за оптимізацію процесів, взаємодію з держорганами, впровадження нових рішень. Служив офіцером у Збройних силах України, командував підрозділами, займався підготовкою та плануванням бойових операцій.
Енергійний, пунктуальний, комунікабельний, відповідальний, готовий до великого обсягу роботи і завдань будь-якого характеру.
Шукаю роль, де можу поєднати антикризове мислення, системне управління, практичний досвід і людяний стиль лідерства.
Ключові навички
•Оптимізація виробничих процесів;
•Управління великими командами (30+ осіб);
•Взаємодія з державними структурами (ДАБІ, КМДА, Мінрегіон);
•Стратегічне планування, бюджетування (написання, захист);
•Підготовка дозвільної документації;
•Ініціація та супровід укладання договорів з контрагентами;
•Успішно адаптуюся до командної роботи.;
•Висока стресостійкість, рішучість, аналітичне мислення.
Освіта
Повна вища – магістр права, КНУ ім. Т. Шевченка, Київ, 2008-2020 рр.
Додаткова
Грудень 2023 р. – MDMP (NATO)
2019-2020 рр. – pre-MBA (МІМ)
Січень 2018 р. – Бухгалтерський облік + 1С (Центр «Курсор»)
Січень 2013 р. – Міжнародні автомобільні перевезення вантажів та пасажирів (АсМАП)
Досвід роботи
• ТОВ ДМЗ Карпати | Грудень 2021 – Лютий 2022, Вересень 2024 – дотепер
Заступник Генерального директора з оптимізації виробничих процесів
Функціонал:
- Організація та координація виробничого процесу на підприємстві;
- Управління операційною діяльністю підприємства, контроль виконання виробничих планів, термінів та якості;
- Оптимізація виробничих процесів з метою підвищення ефективності та зниження витрат;
- Взаємодія з ключовими підрозділами: цехами, ВТК, постачанням, логістикою, технічним відділом, відділом головного механіка та енергетика;
- Участь у розробці стратегічних планів розвитку підприємства та впровадженні нових технологій.
• Збройні Сили України | Березень 2022 - Вересень 2024
Офіцер
Функціонал:
• Підготовка бойових наказів, робота з картами та бойовим статутом;
• Командування взводом та очолював штурмові групи;
• Командування резервними групами;
• Планування оборонних боїв, стабілізаційних дій;
• Навчання за кордом (база НАТО), підготовлював керівний особовий склад бойових батальйонів.
• A-Development | Лютий 2021 – Листопад 2021
Керівник проекту
Функціонал:
• Фінансове планування;
• Контроль за бюджетуванням, участю в його формуванні;
• Контроль за видачею проектної документації та проектних рішень;
• Ініціювання та супровід укладення договорів тимчасової оренди;
• Пролонгація діючих договорів оренди (в т.ч. з державними підприємствами);
• Організація та контроль забезпечення функціонування об'єкта;
• Взаємодія з партнерами по будівництву проекту (проектні організації,
• Діяльність, взаємодія з державними органами (ДАБІ, Департамент охорони культурної спадщини КМДА та інші);
• Взаємодія з командою проекту - фінансистом, бухгалтером, дизайнером, керівником сайту.
• UDP | Березень 2020 – Лютий 2021
Помічник виконавчого директора
Функціонал:
• Допомога в підготовці документів для приватизації державних земельних ділянок;
• Участь у підписанні та реалізації умов інвестиційного договору з Печерською РДА щодо благоустрою скверу з встановленням фонтану біля станції метро Арсенальна, м. Київ;
• Збір та підготовка документів для отримання містобудівних умов та обмежень;
• Збір та підготовка документів для отримання дозволу на будівництво/реставрація/реконструкція;
• Пусконалагоджувальні роботи та отримання сертифіката готовності об'єкта;
• Укладення та продовження договорів про охорону об'єктів культурної спадщини;
• Збір та підготовка документів для отримання іпотечних кредитів на будівництво/реставрацію.
• UDP | Вересень 2019 – Березень 2020
Провідний юрист служби експлуатації
Функціонал:
• Підготовка та узгодження діючих договорів з орендарями;
• Врегулювання розбіжностей з орендарями, орендодавцями та органами державної влади;
• Укладення/розірвання договорів про надання послуг;
• Контроль за дотриманням договірних зобов'язань;
• Організація та укладення договорів поставки.
• UDP | Березень 2016 – Січень 2018
Провідний юрист служби експлуатації
Функціонал:
• Порівняльний аналіз та моніторинг товарів/послуг;
• Закупівля матеріалів: збір і узгодження заявок, контроль доставки (оплата, терміни доставки, якість, кількість, обмін первинною документацією, повернення);
• Узгодження договірних цін субпідрядників, кошторисів.
З квітня 2017 року переведений до Головного офісу UDP Holding на посаду «Менеджер тендерного відділу» для наступних об'єктів: «Smart Plaza Polytech», «Smart Plaza Obolon», «Smart Plaza Arsenal», «Smart Plaza Holoseevo» .
• Контроль за дотриманням графіків тендерів і закупівель;
• Пошук контрагентів для участі в тендерах;
• Контроль за своєчасним формуванням та затвердженням технічних умов
• Комунікація з учасниками, розсилка технічних специфікацій та збір комерційних пропозицій;
• Систематизація комерційної пропозиції та підготовка презентації для розгляду на засіданні тендерного комітету;
• Порівняльний аналіз та моніторинг товарів/послуг у великих обсягах.
• ФОП «Кузьменко А.В.» | Листопад 2009 – Травень 2014
Спеціаліст з міжнародної логістики
Функціонал:
• Пошук заявок на перевезення вантажу;
• Комунікація з клієнтами: прийом заявок, оформлення договорів про надання послуг, виставлення рахунків, контроль взаємний обмін первинною документацією;
• Контроль за станом транспортного засобу організації: організація ремонту, закупівля (реєстраторів, кабелів, аптечок, тахографів, блокатори і т.д.);
• Отримання та продовження сертифікату асмап для фоп та найманих працівників;
• Організація виділення «дозвільних документів» на міжнародні вантажоперевезення
• Супровід водія в міжнародних поїздках;
• Робота з митною документацією та митницею зокрема.
Схожі кандидати
-
Начальник охорони
Київ -
Директор з охорони праці
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Video editor
Київ, Одеса, Дистанційно -
Начальник відділу
Київ -
Заступник директора департаменту
Київ -
Керівник відділу продажу, логістики, топменеджер
85000 грн, Київ