• Файл

Вікторія

Бухгалтер ФОП

Розглядає посади: Бухгалтер ФОП, Бухгалтер з заробітної плати, Помічник бухгалтера, Бухгалтер
Вік: 46 років
Місто проживання: Вінниця
Готовий працювати: Вінниця, Дистанційно
Розглядає посади:
Бухгалтер ФОП, Бухгалтер з заробітної плати, Помічник бухгалтера, Бухгалтер
Вік:
46 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заграй Вікторія Василівна

Дата народження: 28 травня 1979р.
Місто: Вінниця
Моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Основні дані:
Бажана посада: бухгалтер, помічник бухгалтера, бухгалтер ФОП.
Зайнятість: дистанційно, повна/неповна зайнятість, сумісництво.
Досвід роботи: 24 роки.

Досвід роботи:
2019 р. – по теперішній час – заступник головного бухгалтера ДП «Зовнішньоекономічна фірма «Маяк» ПРАТ «Вінницький завод «Маяк»
2018 – 2019 рр. – бухгалтер в єдиній особі ТОВ «АЛЕКО».
2010 – 2018 рр. – бухгалтер в єдиній особі ТОВ «ВІНЕКС».
2009 – 2005 рр. – адміністратор з виконанням функцій бухгалтера ювелірний магазин «Gold», «Баст».
2002 – 2005 рр. – менеджер з продажу автомобілів, бухгалтер, виконавчий директор ПП «Реал-Сервіс».
2001 – 2002 рр. – консультант з працевлаштування КА на базі «Центру підтримки малого бізнесу».

Мої навички:
• організація ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку ТОВ, ПП на загальній чи спрощеній системі оподаткування та повне ведення ФОП (1-3 група);
• формування та подання податкової, статистичної, управлінської звітності;
• здійснення контролю грошових потоків та планування витрат;
• здійснення операцій щодо розрахунку заробітної плати, відпускних, компенсацій, лікарняних;
• здійснення контролю ділянки первинної документації;
• здійснення контролю та облік розрахунків з покупцями, постачальниками, за податками і зборами, з підзвітними особами, за іншими операціями;
• облік зовнішньоекономічної діяльності;
• ведення кадрового та військового обліку;
• облік ПДВ, реєстрація ПН/РК, розблокування ПН/РК;
• відстежування законодавства та впровадження необхідних змін в компанії.

Професійні навички:
Впевнений користувач ПК, основних додатків Microsoft Office, програм 1С 7.7, 1С 8/BAS, Зарплата і Кадри, Клієнт-Банк, Медок, ЕК, ПРРО, Вчасно.

Освіта:
1996-2001 рр. Вінницький державний педагогічний університет ім. М.М. Коцюбинського.
Кваліфікація: вчитель початкових класів та практичний психолог.

Додаткова освіта:
2009 р. Курси бухгалтерського обліку.

Про себе:
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, комунікабельність, акуратність, вміння працювати з великими обсягами інформації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: