- Файл
Тетяна
Менеджер з персоналу
- Розглядає посади:
- Менеджер з персоналу, Начальник відділу кадрів, Фахівець з документообігу, Спеціаліст з персоналу, Інспектор відділу кадрів, Начальник виробництва
- Вік:
- 54 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14167129/?puid=5795
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
МІХНОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА
Вік: 54
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [
E-mail: [
Посада: Менеджер з персоналу
Мета: Пошук роботи за основним місцем роботи.
Досвід роботи
Назва компанії: ТОВ «Согранд», Київ, Україна
Посада: Менеджер з персоналу
Період роботи: 02.01.2020 — 31.12.2024
Обов’язки:
• Ведення кадрового обліку працівників підприємства.
• Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам законодавства.
• Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників.
• Надання консультацій з приводу трудового законодавства керівникам та співробітникам компанії.
Назва компанії: Промислова Аудиторська спілка, Київ, Україна
Посада: Провідний фахівець відділу кадрів
Період роботи: 10.05.2016 — 27.12.2019
Обов’язки:
• Надання консультацій з кадрового обліку для клієнтів Промислової Аудиторської спілки, що забезпечило точне ведення документації та відповідність нормативним вимогам.
• Повний супровід кадрового обліку ТОВ «Бауміт Україна» і ТОВ «Согранд», включаючи розробку та впровадження кадрових політик, контроль за дотриманням трудового законодавства.
• Ключове досягнення: підготовка ТОВ «Бауміт Україна» до перевірки Міністерства праці у вересні 2016 року. Успішне проходження перевірки без штрафних санкцій.
• У 2018 році забезпечила успішне проходження перевірок з соціального страхування за 5 років та податкової служби. Перевірки були проведені без штрафів.
Назва компанії: Українська Академія державного управління при Президентові України, Київ, Україна
Посада: Провідний спеціаліст, головний спеціаліст відділу кадрів, відділу кадрів і державної служби, присвоєний 9 ранг державного службовця
Період роботи: 29.08.1995 — 01.04.2016
Обов’язки:
• Оформлення на роботу, звільнення, переведення, відпустки, ведення листків непрацездатності.
• Ведення кадрового обліку викладачів Академії, розрахунок надбавок за педагогічний стаж.
• Надання довідок про педагогічний стаж викладачам.
Назва компанії: Інститут державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України, Київ, Україна
Посада: Діловод, інспектор по кадрам
Період роботи: 01.10.1992 — 28.08.1995
Обов’язки:
• Відправка кореспонденції, реєстрація пошти.
• Оформлення листків непрацездатності.
• Приймала участь в екзаменаційних комісіях, атестаційних комісіях.
• Ведення військового обліку.
Освіта
Навчальний заклад: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київ, Україна
Ступінь: Спеціаліст
Назва спеціальності: Технічна електрохімія
Період навчання: Дата початку навчання — 30.06.1995
Курси та додаткова освіта
• 21-22.04.2008: успішно завершила програму «Організація роботи кадрових служб», Київ, Україна
• 10-12.11.2010: учасник семінару «Управління персоналом в органах державної влади і органах місцевого самоврядування», Київ, Україна
• 30.03-06.04.2013: успішно завершила програму «Освітня програма з європейських студій», Венеція, Рим, Флоренція, Будапешт
• 04-10.10.2013: успішно завершила програму «Освітня програма з європейських студій та державного управління», Страсбург, Люксембург, Берлін
• 26.05.2016: прослухала курс за програмою: трудові, зарплатні та соціальні зміни
• 2016: тарифна система оплати праці, відсторонення працівника від виконання обов’язків, стаж працівників, випробувальний термін, відпускні «проблеми», мобілізовані працівники і зміни з 2016 року, перевірки інспекції з праці, кадровий облік на практиці, Київ, Україна
• 09.11.2016: прослухала курс за програмою «Кадрова документація з обліку кадрів. Локальні документи роботодавця. Штатний розклад від оформлення до завершення. Оформлення працівників на роботу. Випробувальний термін. Посадові інструкції. Трудові книжки. Практика перевірок Служби з праці. Практичні випадки застосування штрафів.» Київ, Україна
• 23.11.2017: прослухала курс за програмою «Зміни до Закону про соціальне страхування; річна звітність по квотам; організація роботи з кадровою документацією роботодавця; локальні документи роботодавця; оформлення працівника на роботу; трудові книжки роботодавця (підприємства, СПД); робочий час; час відпочинку.» Київ, Україна
• 12.04.2017 прослухала курс семінару: «Перевірки Держпраці – 2017»
• 14.06.2020 прослухала курс з 11 уроків Кадри 1С
• 26.08.2021 прослухала online-форум «Все про електронні лікарняні: від отримання до виплати»
• 21.09.2021 прослухала online-форум «Нові ДСТУ, е-лікарняні, робочий час-2022».
Особисті якості
• Організованість, комунікабельність: вмію ефективно планувати та координувати роботу, підтримувати порядок в документації та слідувати встановленим термінам. Приклади: під час роботи в Українській Академії державного управління при Президентові України була у складі ініціативної групи профспілкового комітету Академії, приймала участь в організації більш ніж 30 профспілкових поїздок вихідного дня по Україні.
• Стресостійкість: здатність працювати в умовах тиску, адаптуватись до змін. Приклад - під час пандемії та Російського вторгнення змогла організувати роботу відділу кадрів в особливих умовах.
• Лідерські якості: досвід керувати проектами і організації кадрових процесів, вміння приймати рішення в складних ситуаціях.
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією.
• Багатозадачність, етичність, відповідальність, увага до деталей, вміння швидко навчатися новому, високий рівень самоорганізації.
Додаткова інформація
• Водійське посвідчення.
• Закордонний паспорт.
• Вміння працювати в MS Office.
Схожі кандидати
-
HR-менеджер
Київ -
HR-менеджер
35000 грн, Київ -
Кадровик
40000 грн, Київ -
Рекрутер
Київ -
Кар'єрний консультант
Київ -
Спеціаліст з персоналу
Київ