Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Олена

Адміністратор, менеджер, бухгалтер, помічник директора, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник заступника директора відділу постачання, облік

з 04.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ПрАТ ВПБФ "Атлант", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Облік первинної документації.
2. Клієнт-банк
3. Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами.
4. Ведення залишків на складах та контроль за своєчасне надходження товару на склад.
5. Формування звітності керівництва.
6. Облік реєстрів рахунків на оплату
7. Пошук нових постачальників та закупівлі товарів.
8. Діловодство.

Адміністратор фінансового відділу

з 10.2018 по 04.2019 (6 місяців)
PizzaHouse, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Допомога фінансовому керівнику з точного та своєчасного виконання фін. документів, що належать до мотиваційної програми заробітної плати працівникам.
2.Управлінський облік у програмі Aiko.
3.Облік заробітної плати.
4.Облік основних засобів.
5.Звірки з партнерами.
6.Замовлення канцелярії.
7.Облік розподілу безготівкових коштів.
8.Введення HR-відділу.

Головна за фондами

з 01.2016 по 11.2018 (2 роки 10 місяців)
ЦРБ ім. П. А. Загребельного, Київ (Освіта, наука)

1. Організація роботи з вивчення складу фонду Центральної Бібліотечної Системи.
2. Ведення та контроль надходження, списання.
3. Ведення традиційного та електронного каталогу.
4. Ведення обліку документації відділу.
5. Участь у розробці інструктивно – нормативних та регламентуючих документів.
6. Масові заходи для громади.

Виконувач обов'язків директора

з 03.2014 по 11.2015 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "САВАНА", Київ (Видавництво, поліграфія)

1.Первинна документація (рахунки, видаткові та податкові накладні, акти виконаних робіт, довіреності на товарно-матеріальні цінності, договори, вихідна та вхідна кореспонденція)
2. Клієнт-банк
3. Ведення каси (управлінський облік).
4. Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами.
5. Робота з клієнтами (прийом та обробка замовлень)
6. Ведення клієнтської бази.
7. Пошук нових клієнтів.
8. Складання та контроль договорів.
9. Кадровий облік.
10. Діловодство.

Бухгалтер

з 03.2013 по 10.2013 (7 місяців)
ТОВ "ЕЛЬКОР-ПРОЕКТ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Первинна документація (рахунки, видаткові та податкові накладних, акти виконаних робіт, довіреності на товарно-матеріальні цінності, договори)
2. Клієнт-банк
3. Введення каси (управлінський облік).
4. Формування авансових звітів та виплата коштів підзвітнику.
5. Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами.
6. Ведення залишків на складах та контроль за своєчасне надходження товару на склад.
7. Щомісячне проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей складі.
8. Формування звітності керівництва.
9. Введення основних засобів у експлуатацію.
10. Реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі та робота в електронно-інформаційній програмі "Мідок".
11.Контроль іноземного товару та реєстрація кведів у єдиному податковому реєстрі.
12. Життєдіяльність офісу (закупівля канцтоварів, госп. товарів, заправка картриджів, догляд за рослинами)
13. Організація зборів ( оповіщення співробітників, замовлення квитків, пошук та бронювання готелю).
14. Кадровий облік.
15. Діловодство.

Менеджер з логістики

з 01.2011 по 08.2012 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «КОМПАНІЯ СОФІ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Проектування та розробка логістичних систем.
2. Розробка форм та методів ведення звітності.
3. Контроль правильності та своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу.
4. Координація внутрішніх та зовнішніх зв'язків компанії.
5. Участь у процесі формування бюджету на логістику: (аналіз витрат на логістику та логістичних витрат).
6. Координація документообігу логістичних процесів.
7. Ведення складських запасів.
8. Своєчасна доставка товару на склад та до клієнта.
9. Пошук та укладання договорів з новими транспортними компаніями.
10.Щомісячне проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей на складі.

Провідний спеціаліст у відділі господарських операцій фінансової та податкової з

з 03.2009 по 03.2010 (1 рік)
НАК «Украгролізинг», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

1. Первинна документація (рахунки, видаткові та податкові накладних, акти виконаних робіт, довіреності на товарно-матеріальні цінності, вихідна та вхідна кореспонденція).
2. Клієнт-банк.
3. Формування звітності для керівництва.
4. Введення архіву.
5. Контроль за службовими записками та їх виконання.
6. Планування бюджету.

Бухгалтер

з 01.2008 по 12.2008 (11 місяців)
ТОВ «КАМРІ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Первинна документація (рахунки, видаткові та податкові накладних, акти виконаних робіт, довіреності на товарно-матеріальні цінності, вихідна та вхідна кореспонденція).
2. Клієнт-банк.
3.Формування звітності для керівництва.
4.Ведення каси (управлінський облік).

Методист кафедри фінансів

з 11.2005 по 08.2007 (1 рік 9 місяців)
ЗАТ «Київський Інститут Інвестиційного менеджменту», Київ (Освіта, наука)

1.Методичне забезпечення роботи кафедри.
2. Контроль за вибором тематики дипломних робіт.
3. Проведення анкетування студентів.
4. Підготовка бази даних для отримання дипломів та вкладишів для них.
5. Складання розкладу навчального процесу модульних програм другої вищої освіти.

Освіта

Київський Інститут Інвестиційного Менеджменту

Фахівець з фінансів, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

У 2011 році підвищила кваліфікацію та отримала сертифікат за спеціальністю логістика.

Додаткова освіта та сертифікати

НАУ

2011

Навчальний центр "АРТОН"

2017

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint

Додаткова інформація

Порядність, чесність, відкритість, дружелюбність та бажання працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: