• Файл

Оксана

Адміністратор готелю

Вік:
40 років
Місто:
Нетішин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Оксана Тимощук
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber)
Електоронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса проживання: м.Нетішин, пр. Незалежності, буд.13

НАВИКИ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Високий рівень самоорганізації та відповідальності, комунікабельності, уміння розплутувати клубки нестандартних ситуацій, впевнений користувач ПК. навики згладження гострих кутів вчасним компромісом.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЯ

ДОСВІД РОБОТИ

Вересень 2002р. – липень 2007р. – вища освіта, спеціаліст з економіки підприємства, Національний університет водного господарства та природокористування, м.Рівне, диплом з відзнакою. Посвідчення про професійне навчання за напрямом: “Комп’ютеризований бухгалтерський облік”. Додатково: сертифікат «Бездоганний сервіс для служби прийому та розміщення», диплом стиліста(візаж і перукарська справа), свідоцтво по класу фортепіано.

Червень 2025 р. – переїзд з м.Рівного до м.Нетішина у зв’язку із одруженням
Листопад 2024р. – травень 2025р.
БУХГАЛТЕР (взаємозвірка з постачальниками), ТОВ “ТОР РІВНЕ”, м. Рівне
• Формування актів звірки по взаєморозрахунках з постачальниками.
• Виявлення розбіжностей в актах звірки.
• Перемовини з постачальниками.
• Контроль виправлення прибуткових накладних та повернень.
• Вирішення конфліктних ситуацій між працівниками магазинів і постачальниками.

Жовтень 2023р. – грудень 2023р.
ДІЛОВОД (з функціями бухгалтера та менеджера по формуванню виробничих замовлень), ТОВ “КОРП ЛЕЙБЛ”, м. Рівне
• Внесення та контроль первинної бухгалтерської документації в системі –
“1С Підприємство 8.3”.
• Формування замовлень виробництва.
• Забезпечення документообігу між підприємством та контрагентами.

Грудень 2022р. – червень 2023р.
МЕНЕДЖЕР З ПОСТАЧАННЯ (+ З ФУНКЦІЯМИ АДМІНІСТРАТОРА)
ТОВ «УКРАЇНСЬКА МАКУЛАТУРНА КОМПАНІЯ» с. Городок Рівненського району(Черкаси)
• Залучення нових контрагентів.
• Формування бази контрагентів в системі: “1С Підприємство 8.3”.
• Своєчасне подання поточної звітності.
• Пошук та підбір кандидатів на вакансії торгових агентів та експедиторів.
• Організація та координація роботи експедиторів, торгових агентів.
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
Квітень 2022р. – серпень 2022р.
ДІЛОВОД
ТОВ «ЛІНФОРД ІНВЕСТ», с. Городок Рівненського району
(підрядна організація на території заводу ТОВ «Кроноспан»)
• Кадрове діловодство.
• Організація та координація роботи прибиральниць.
• Замовлення побутової хімії і засобів для прибирання.
• Формування та організація своєчасного потоку документації.
• Організація забезпечення життєдіяльності офісу.
• Табелювання робітників та формування звітності по машино-годинах техніки.
• Оформлення перепусток працівників та техніки.
Жовтень 2021р. – до воєнних дій 24.02.2022р.
АДМІНІСТРАТОР ГОТЕЛЮ
«БУТІК ГОТЕЛЬ ФРАНЦУЗЬКИЙ КВАРТАЛ», м.Київ
• Прийом та організація розміщення гостей готелю.
• Організація та координація роботи покоївок.
• Підтвердження бронювання номерів через трейд-канали.
• Проведення телефонних переговорів та контроль вхідної/вихідної документації.
• Організація забезпечення життєдіяльності готелю.
• Розрахунок гостей та зведення каси, формування поточної звітності.

Березень 2021р. – серпень 2021р.
АДМІНІСТРАТОР ТОРГОВОЇ КОМАНДИ «IDSBORJOMIUKRAINE», м. КИЇВ - ПРАВИЙ БЕРЕГ
• Консолідація інформації від торгової команди та подання її у встановленому форматі.
• Підбір, залучення персоналу для торгової команди.
• Тестування кандидатів і підготовка оферу.
• Формування, адаптація та подання регулярної звітності згідно запитів та потреб компанії.
• Забезпечення і підтримка життєдіяльності офісу.
• Забезпечення торгової команди POSM-матеріалами та ведення їх обліку.
• Робота з базою SWE та 1С.

Вересень 2010р. – квітень 2011р.
ПОМІЧНИК ГОЛОВИ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ТОВ “ІНТЕРТРАНСБУД”, ТОВ “ІНТЕРСПЕЦМОНТАЖ", м. КИЇВ
• Організація та координація робочого дня керівника.
• Оперативний підбір, аналіз та систематизація інформації.
• Travel‑підтримка: планування та організація поїздок, бронювання готелів, авіаквитків, забезпечення візового супроводження керівника.
• Контроль вхідної/вихідної документації, поповнення адресної бази партнерів.
• Організація забезпечення життєдіяльності офісу.

Квітень 2008р. – лютий 2010р.
СТАРШИЙ МЕНЕДЖЕР "ВІЗОВИЙ ЦЕНТР" КОНСУЛЬСТВА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ, КОНСУЛЬСТВА ІСПАНІЇ (ТОВ “РНТ-Юкрейн”), м. Київ
• Супроводжувальне обслуговування в повному циклі отримання візи.
• Обробка, аналіз та систематизація документації.
• Співпраця з представниками туристичних агентств.
• Формування поточної звітності.
• Навчання та адаптація нових спеціалістів.

Липень 2007р. – Грудень 2007р.
СПЕЦІАЛІСТ З ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ВАТ КБ “НАДРА”, м. Київ
• Аналіз і оцінка ефективності банківських процесів.
• Здійснення тестувань та хронометражу банківських процесів.
• Стандартизація документації.
• Проведення робочих інтерв’ю з працівниками банку.

ЗНАННЯ МОВ
Українська, російська – вільно. Англійська – intermediate.
ХОБІ
Написання суспільно значущої поезії , перукарська справа, приготування смаколиків.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: