• Файл

Ганна

Менеджер ЗЕД

Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЖАМКОЧЯН ГАННА‌

ПРО СЕБЕ‌
Досвідчений управлінець з 20-річною кар'єрою в роздрібному банківському секторі
України. Продемонструвала успішні результати у побудові ефективної роботи
відділення, розвитку клієнтської бази, залученні нових клієнтів малого та
КО Н ТА К Т И ‌ середнього бізнесу, а також преміальних клієнтів.
Володію повним набором компетенцій для ведення зовнішньоекономічної
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)‌ діяльності клієнтів: від підготовки документів, їх погодження, супроводу, контролю
до завершення операції. Зосереджена на розробці ефективних рішень, спрямованих
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)‌ на збільшення продажів та підвищення конкурентних переваг компанії.
Прагну використати свій досвід для вдосконалення бізнес-процесів з метою
забезпечення стабільного зростання прибутку компанії та особистого
м.Ужгород, Закарпатська обл‌ вдосконалення.

(8) Hanna Zhamkochian | ДОСЯГНЕННЯ‌
LinkedIn‌
1. Залучено компанії з річним оборотом понад 20 млн гривень.
КО М П Е Т Е Н Ц І Ї 2. Побудовано стабільний портфель клієнтів, які здійснюють ЗЕД.
3. Забезпечено щорічний стабільний приріст доходів відділення.
Стратегічне мислення та 4. Сформовано ефективний колектив із позитивною атмосферою.
5. Організовано безперебійну роботу відділення відповідно до банківських вимог
планування‌ та законодавства під час пандемії Covid-19 та повномасштабного вторгнення
Командна робота‌та лідерство‌ 6. Здійснено приріст клієнтської бази на 5-10 % щорічно.
7. Забезпечено стабільне зростання доходів відділення. Рік до року 2024/2025 на
Управління змінами та 12.96 % наразі.
‌адаптація‌
Аналітичні‌здібності‌
Д О С В І Д Р О Б ОТ И ‌ ‌
Навички ведення‌переговорів‌

Орієнтація‌на результат‌
Начальник преміального‌відділення категорії А — АТ‌
«УкрСиббанк»‌
05.2006 — по теперішній час‌
Т Е Х Н ОЛ О Г І Ї ‌
Обов'язки:‌
SAP, CRM-системи банку‌
Ukr‌sibBusiness, UkrsibOnline‌ Організовую роботу відділення, розробляю квартальні та річні фінансові плани;
Mic‌rosoft Suite‌ забезпечую виконання ключових показників (KPI) на рівні 95–105%
Google Classroom, Zoom, Signal‌ щоквартально протягом останніх 5 років.‌
Керую командою із 11 співробітників: підбираю персонал, проводжу регулярні
навчання та коучингові сесії, що дозволяє зберігати стабільний склад колективу
з плинністю кадрів менше 5% на рік.‌
Н А ГО Р ОД И ‌ Залучаю нових клієнтів у сегменті малого та середнього бізнесу; активно
працюю з Преміум клієнтами , забезпечуючи зростання портфелів на 5–10%
щорічно.‌
Найкращий працівник року за Забезпечую високий рівень обслуговування клієнтів, що відображається у
об’ємом операцій по ЗЕД за 2022 стабільних показниках задоволеності клієнтів (NPS > 85%) та зростанні обсягів
року в Західному регіоні.‌‌ операцій з обслуговування клієнтів.‌
Контролюю дотримання процедур фінансового моніторингу, валютного
контролю та ЗЕД-операцій відповідно до вимог Національного банку України.‌
О С В І ТА ‌ ‌ Забезпечувала стабільну роботу відділення в умовах економічної нестабільності,
повномасштабної війни та під час пандемії COVID-19, оперативно адаптуючи
бізнес-процеси до змін законодавства та умов ринку.‌
Ужгородський національний Координувала антикризове управління командою: зберегла стабільний склад
університет (УжНУ) Юридичний колективу, підтримала мотивацію та ефективність працівників у складних
факультет, спеціальність психологічних та соціальних обставинах.‌
«Правознавство», 1999 — 2004 рр. Організувала дистанційні формати обслуговування клієнтів під час карантинних
обмежень та військових дій, забезпечивши безперервність банківських операцій і
високу якість сервісу.‌
В ОЛ ОД І Н Н Я
МОВАМИ‌
Начальник відділення категорії B — АТ «УкрСиббанк»
Українська - рідна мова
Англійська — середній рівень
2008-2018‌
(B1+)
Обов'язки:

Д ОД АТ КО В А Організовувала роботу відділення та внутрішній контроль
Забезпечувала плани продажів відділенням по комерційних і особистих потребах
О С В І ТА ‌ клієнтів в банківських послугах;
Організовувала залучення нових клієнтів з високим потенціалом ;
Розвивала і якісно обслуговувала персональний клієнтській портфель;
English language course —
Canadian Uplands Learning
Centre - онлайн-навчання з
отриманням сертифікату
(2024–2025) - тривалість
Начальник відділення категорії D — АТ «УкрСиббанк»
навчання 210 годин
Внутрішньобанківські курси з
управління персоналом, 2005-2008‌
ефективних продажів, роботи з
VIP-клієнтами, фінансового
Обов'язки:‌
моніторингу, внутрішніх
комунікацій протягом періоду
Забезпечувала чітке і якісне ‌операційно-касове обслуговування клієнтів ;‌
роботи в АТ “УкрСибБанк”
Виконувала операційне обслуговування клієнтів;‌
Учасник конференції ЗЕД к-сть
Надавала повний спектр консультацій для фізичних осіб;‌
учасників-100+, тема
К‌онсультувала фізичних осіб щодо кредитних продуктів банку ;‌
конференції- «Експорт-імпорт
Активно долучалася до програм залучення нових клієнтів;‌
2025 в умовах турбулентності» .

Р Е КО М Е Н Д А Ц І Ї ‌

Регіональний менеджер по роботі з
преміум клієнтами роздрібного
бізнесу в Західному регіоні “АТ
УКРСИББАНК”
Зілітинкевич Христина
Мирославівна тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: