• PRO

Наталия

Фахівець з CRM, аналітик по роботі з даними (комерційна звітність), 40 000 грн

Розглядає посади:
Фахівець з CRM, аналітик по роботі з даними (комерційна звітність), Аналітик продажів, Системний аналітик
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Експертка з B2B-продажів / Аналітик комерційної звітності (функціонально)

з 02.2025 по нині (6 місяців)
Complete SPA, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення обліку клієнтів у CRM, створення звітів по угодах, конверсії, маржинальності
• Обробка великих обсягів даних у CRM та Excel для побудови сегментів, динаміки продажів, АВС-аналізу
•Робота з базами потенційних клієнтів: сегментація, аналіз, пріоритети
•Виведення нового продукту на ринок, створення презентації для власників бізнесу
•Робота з великою кількістю вхідних та вихідних запитів (тайм-менеджмент)
• Створення аналітичної звітності для керівництва щодо ефективності роботи
• Комунікація з відділом продажу, маркетингу та логістики — збір даних, уточнення цілей, підготовка релевантних звітів
• Розуміння логіки закупівель, дистрибуції, маркетингової звітності

Агент з нерухомості

з 05.2017 по 01.2023 (5 років 8 місяців)
Девелопер KDD (проєкти Standard One), Київ (Нерухомість)

•Ведення повного циклу продажу квартир — від звернення до передачі ключів
•Ведення фінансової звітності по угодах, прогнозування обсягів продажу
•Аналіз ефективності каналів залучення та робота з CRM
•Робота з планами забудови, БД квартир, звітами для керівництва

Освіта

Донецький національний технічний університет

Економіка підприємства
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Розробка плану навчання
  • Ефективна комунікація
  • Активний продаж
  • Робота із запереченнями
  • Організованість
  • MS Excel
  • MS Office
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Мета: застосувати аналітичне мислення, досвід роботи з CRM, звітністю та комерційними показниками для оптимізації бізнес-процесів і підтримки управлінських рішень.

Досвід: я почала свій професійний шлях у продажах у 19 років і з того часу пройшла повний цикл: від простих консультацій у торговій точці до ведення складних B2B-угод у нерухомості, роботі з інвесторами, нерезидентами та у міжнародних проектах.

За останні 10 років роботи я навчилася:
•читати клієнта з перших хвилин;
•знаходити рішення навіть у нестандартних умовах (пандемія, війна, турбулентність ринку);
•бачити не лише процес продажу, а всю систему взаємодії бізнесу з клієнтом: від першого контакту до повторного звернення.

Мені цікаві посади, де важлива не просто активність, а системність: бачити картину з цифр, вибудовувати стратегію і впливати на результат. Я добре орієнтуюсь у логіці продажів, вмію працювати з CRM, а головне — розумію, як зробити дані корисними для управління.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: