• Файл

Катерина

Адміністратор

Вік:
36 років
Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Клішевич Катерина Василівна
Дата народження: 28.03.1989
Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто проживання: Місто Ірпінь, Київської обл.
Освіта:
- c 1995-2001 рр. – гімназія Східних Мов №1
- 2006р. році закінчила загальноосвітню школу I-III ступенів № 17 м. Ірпінь, Київська обл. Атестат про повну загальну середню освіту
- 2010р. закінчила Державний вищий навчальний заклад «Українська академія бізнесу та підприємництва» і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Менеджмент» та здобула кваліфікацію бакалавра з менеджменту
Додаткова освіта:
- Участник (не)тренінгу «Be proffy. Be Happy» 2021 р.
- Тренінг Товариство Червоного Хреста України по навчанню населення надання першої медичної допомоги 2021 р.
- Всеукраїнська Асоціація Креативних Культурних Індустрій – 2020р.
- Udance Academy – танцювальна освітній семінар 2019р.
• Программа – конференція «Включай себе» 2016 р.

Досвід роботи:
2008-2020 рр. - адміністратор Київської школи балету Алли Духової «Тодес»
2003-2004 рр. – оргкомітет Міжнародної благодійної організації «Назустріч Марії»
2005-2013 рр. – оргкомітет фестивалю в Болгарії
2014-2019 рр. – адміністратор літнього табору в Іспанії
2020- 2024 – виконавчий директор танцювальної школи Андріса Капіньша «Papa dance»

Обов’язки:
- Підготовка робочого місця
- Координатор роботи педагогічного-адміністративного персоналу
- Спілкування с клієнтами (відповідати на дзвінки, індивідуальний підхід до кожного клієнта)
- Володіння інформації, щодо роботи танцювальної школи
- Організувати поїздки за кордон, збір документів
- Організація місцевих , творчих заходів
- Статистика, звіти
Професійні навички:
- Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word)
- Знання мов: українська, , англійська – середня, болгарська, іспанська – низький рівень

Особисті якості:
- Відповідальна, працьовита , ініціативна, швидко орієнтуюсь в ситуацій.
Додаткові якості: Сімейний стан: одружена.Діти: двое хлопчиків. Хобі: біг

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: