• Файл

Євгенія

Бухгалтер по первичной документации

Розглядає посади:
Бухгалтер по первичной документации, Администратор, Менеджер по продажам, Оператор ПК
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шендрик Євгенія Юріївна
Вік: 52 роки;
Місце проживання: Одеса;
Сімейний стан: одружена, діти дорослі
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

Адміністратор/ бухгалтер з первинної документації
менеджер з продажу/ оператор ПК (дистанційно)

ДОСВІД РОБОТИ
Старший продавець-касир ( ТОВ «ЛК- ТРАНС», 2023-2024, м.Київ)
 Ведення звітної документації: інкасація, постановка на баланс прибуткових та зворотних документів, акти
недопоставки, списання, товарний звіт, касові документи.
 Контроль надходженням та поверненням неліквідної продукції.
 Організація роботи у торговому залі: розподіл обов'язків між продавцями, контролю над їх роботою,
навчання нового персоналу, складання графіків роботи. Контроль якості обслуговування: спостереження
над роботою продавців, вирішення конфліктів, надання допомоги покупцям.
 Контроль рівня запасів товарів та замовлення при необхідності.
 Контроль за зберіганням та розміщенням продукції на стелажах, відповідність плануванням.
 Участь в інвентаризаціях
 Робота з представниками постачальників, мерчендайзерами

Тьютор (2020-2022р)
 супровід дитини за навчальною програмою під час дистанційного навчання за програмою «Інтелект».
Координація школяра початкових класів, передача розкладу, процедурних вимог. Проведення додаткових
занять із учнем.

Економіст організації праці (ТОВ "Тріумфальна Арка", 2007-2009р., м. Київ)
 робота з удосконалення організації праці, форм та систем заробітної плати, матеріального та морального
стимулювання, участь у складанні планів соціального розвитку колективу підприємства, у розробці та
здійсненні заходів щодо зміцнення трудової дисципліни, контролю за використанням робочого часу та
дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
 обробка та аналіз статистичних даних про професійний ринок, аналіз плинності кадрів та розробка
стратегій для її зниження;
 складання штатного розпису відповідно до затвердженої структури управління, схем посадових окладів.

Заступник керуючого магазинами (ЗАТ "Компанія Мульті", 2003-2004р, м. Київ)
 організація технологічних процесів у магазині під час робочої зміни - контроль за прийомом товару,
викладенням та складуванням товару відповідно до норм та правил мережі, безпосередній продаж товарів,
забезпечення належної якості товарів та актуальних цінників на них, контроль санітарно-гігієнічного
стану магазину згідно з діючими санітарними правилами та нормами;
 контроль ведення касової дисципліни та процедур згідно з діючими інструкціями (інкасація, забезпечення
розмінної монети, оформлення касової документації)
 раціональне оформлення торгової зали, дотримання встановлених вимог мережі; участь у інвентаризаціях;
 контроль за наявністю, строками дії дозвільних документів, що регулюють діяльність магазину;
 організація, проведення стажування та координація роботи нових співробітників;
 підготовка та видача внутрішніх наказів, розпоряджень по магазину, а також ознайомлення зі
стандартами, інструкціями, проведення зборів та нарад;
 контроль за дотриманням працівниками умов та правил експлуатації торговельного обладнання.

Керівник групи маркетингового контролю (ТОВ "Компанія Альянс", 2000-2001р.)
 формування складу продукції та розподіл продукції по магазинах відповідно до звітності продажів
(косметичні засоби);
 контроль рівня продажів, оперативна зміна тактики.
 навчання мерчендайзерів основ та специфіки викладення непродовольчих товарів з урахуванням вимог
мережі

Освіта:
Мурманський технікум механізації обліку
Назва спеціальності: бухгалтерський облік
Період навчання: 1987 - 1990 р.р.

ОСНОВНІ НАВИКИ:
• Впевнене користування ПК, програм бухгалтерія: 7.0, АВМ, Word, Excel, PowerPoint, робота з документами
Google, з Google-формами.
• Управління колективом до 20 осіб
• аналітичний підхід до вирішення завдань
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Цілеспрямована, пунктуальна, відповідальна, чесна, маю здатність швидко вчитися (легко освоюю будь-які
програми), вмію працювати в команді та спілкуватися з людьми, а також при напрацюванні знань та навичок
навчати новачків, позитивний настрій, бажання працювати та заробляти. Навчаюся дистанційно в університеті.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: