• Файл

Дарья

Фахівець з логістики

Вік:
42 роки
Місто:
Вишневе (Київська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Нагорна Дар’я
Дата народження: 4 лютого 1983
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2006 Повна вища освіта за спеціальністю «Менеджер організації»
Київський національний університет культури і мистецтв
2005 Базова вища освіта напрямок підготовки «Менеджмент»

Фахівець з логістики з понад 10 років досвіду. Експерт в організації
авто- та залізничних перевезень, взаємодії з перевізниками та контролі
логістичних витрат. Маю глибоку експертизу в управлінні
документацією, обліковій системі, оптимізації маршрутів і забезпеченні
збереження вантажів. Працюю ефективно навіть у пік сезонного
навантаження.

Досвід роботи
__________
Провідний фахівець з питань логістики та зовнішньо-економічної діяльності департаменту
продажів
Квітень 2018 – 2023 р. (5 років)
ТОВ «ТАС АГРО» (Агрохолдинг 85 тис. га)

Фахівець з питань логістики та зовнішньо-економічної діяльності департаменту продажів
Січень 2016 – 2018 р. (2 роки)
ТОВ «ТАС АГРО» (Агрохолдинг 85 тис. га)

Квітень 2007 – 2009р. Касир відділення №14
ВАТ «Піреус Банк МКБ» «Київська дирекція»

07.2006 – 2007 р. Касир пункту обмину іноземної валюти
«Будапешт ЛТД» (1 рік)

Ключові компетенції
__________

 Управління логістичними процесами
 Організація повного логістичного циклу: планування, контроль постачання, транспортування
та зберігання сільськогосподарської продукції.
 Координація вантажопотоків у пікові періоди з урахуванням сезонності та обсягів
виробництва.
 Оптимізація логістичних маршрутів: розрахунок найбільш ефективних маршрутів доставки (з
урахуванням відстані, часу, вартості та завантаженості транспорту).

 Транспортна логістика (авто та залізнична)
 Досвід організації перевезень автомобільним та залізничним транспортом (зернові, бобові,
олійні культури).
 Взаємодія з автоперевізниками та Укрзалізницею: замовлення вагонів, контроль подачі,
оформлення супровідних документів.
 Контроль використання та витрат власного вагонного парку.
 Контроль навантаження: прибуття авто, завантаження, зважування, вивантаження.
 Фінансовий та операційний контроль
 Аналіз та оптимізація логістичних витрат, пошук економічно доцільних маршрутів і видів
транспорту.
 Ведення обліку та аналітичної звітності: Excel, облікова система.
 Підготовка управлінської звітності для керівництва.

 Робота з підрядниками
 Пошук і відбір логістичних партнерів: аналіз ринку перевізників (авто та залізничні), оцінка
надійності, цінових умов, репутації та виконання попередніх зобов’язань.
 Ведення переговорів: узгодження умов співпраці, тарифів, графіків перевезень та рівня сервісу.
Досягнення вигідних умов для компанії.
 Укладання договорів: підготовка, погодження та підписання договорів на перевезення,
експедицію, оренду рухомого складу.
 Контроль виконання зобов’язань: моніторинг дотримання строків, обсягів, якості наданих
послуг, оперативне вирішення спорів та форс-мажорів.
 Побудова довгострокових відносин: розвиток лояльних партнерів для забезпечення
стабільності логістичних процесів у високий сезон.

 Документообіг
 Оформлення первинної документації: створення, перевірка та облік товарно-транспортних
накладних (ТТН), залізничних накладних (ЗН), актів прийому-передачі, заявок на перевезення.
 Робота з митними та сертифікаційними документами (за потреби): підготовка пакету
документів для експорту/імпорту, сертифікатів відповідності.
 Супровід перевезень: формування повного пакету документів для водія/експедитора, контроль
правильності оформлення маршрутних листів, доручень, довіреностей.
 Контроль відповідності нормативам: перевірка документів на відповідність законодавчим
вимогам України (зокрема вимогам УЗ, Податкового кодексу, транспортного законодавства).
 Взаємодія з бухгалтерією: передача документів для бухгалтерського та податкового обліку,
уточнення виписаних рахунків, актів виконаних робіт.
 Архівація та облік: ведення системи електронного/паперового архіву логістичних документів;
контроль строків зберігання, упорядкування відповідно до внутрішніх регламентів.
 Автоматизація документообігу: робота в системах 1С:Підприємство, M.E.Doc, BAS ERP, Excel
(включаючи шаблони форм і макроси для автоматизації).

Особисті якості
__________

 Вміння опрацьовувати та управляти великими масивами інформації;
 Аналітичне мислення, відповідальність;
 Комунікабельність, ініціативність;
 Вміння поєднувати роботу на свій показник та на командний результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: