• Файл

Антоніна

Менеджер інтернет-магазину

Розглядає посади:
Менеджер інтернет-магазину, Спеціаліст з пільг та компенсації, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Данилевич Антоніна Валентинівна
Я – швидка, відповідальна, позитивна, впевнена, націлена на результат, працюю в режимі багатозадачності.

Розглядаю гібридний графік роботи
ЗП від 40000 грн (залежить від обов’язків)

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Адреса: проспект Г. Гонгадзе

11.2021 – по сьогодні
ТОВ «МОНПАСЬЄ» (мережа магазинів)
Рекрутер, менеджер з персоналу
- рекрутинг (формування та розміщення вакансій на сайтах та в соц. мережах, проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії, організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів, адаптація співробітників, контроль та координація проходження випробувального терміну, взаємодія з керівниками магазинів)
- проведення атестації співробітників, написання посадових інструкцій, ведення штатного розпису, організація тренінгів для співробітників, робота з відгуками, привітання співробітників мережі, поточні питання, тощо.

02. 2020 – 12.2021
ТОВ «СІТІ ХОЛІДЕЙ» (готельно-ресторанний комплекс)
Менеджер з персоналу
- кадрове адміністрування (організаційна структури підприємства, штатний розпис, посадові інструкції, договори при прийнятті на роботу, всі види наказів, розпоряджень, графіки відпусток, ведення трудових книжок, особових справ, ведення книг та журналів обліку, ведення табеля обліку робочого часу, лікарняні, довідки з місця роботи і т.д.), 1С 8.3 бухгалтерія, ЗУП, М.Е.Doc
- ведення кількох юридичних осіб;
- рекрутинг (формування та розміщення вакансій на сайтах та в соц. мережах, проведення телефонних інтерв'ю з кандидатами на відкриті вакансії, проведення співбесід, організація зустрічей кандидатів з керівниками підрозділів, адаптація співробітників, контроль та координація проходження випробувального терміну, взаємодія з керівниками відділів)

04.2019 – 12.2021
ТОВ «Венеція.юа» (готельно-ресторанний комплекс)
Менеджер з персоналу
- відновлення кадрового документообігу з «нуля»,
- кадрове адміністрування (ведення кадрового діловодства у повному обсязі),
- розробка посадових інструкцій,
- рекрутинг.

Січень – березень 2019 і січень – травень 2021
ТОВ «Альба Профіль Україна» (виробництво)
Менеджер з персоналу
- кадрове адміністрування (ведення кадрового діловодства у повному обсязі),
- відновлення кадрового документообігу,
- робота з регіонами (4 філії),
- рекрутинг (створення профілю посади, робота з сайтами з пошуку кандидатів, підбір спеціалістів, обдзвон, проведення співбесід, закриття вакансії, адаптація нового співробітника),
- взаємодія з керівниками підрозділів-з'ясування потреб, складання профілю посади, організація особистих зустрічей із кандидатами;
- моніторинг ринку праці, аналітика заробітних плат;
- розробка процесів: введення на посаду нового співробітника, процес переходу на офіційні відпустки та лікарняні,
- Розробка посадових інструкцій.

02.2009 – 12.2018
Інститут магнетизму НАН України та МОН України
Начальник відділу кадрів
- ведення особових справ співробітників, складання штатного розпису, оформлення процедури прийому, переведення та звільнення співробітників, картки П-2;
- організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок;
- складання графіків відпусток та контроль за їх дотриманням;
- підготовка наказів з кадрів та з основної діяльності;
- ведення журналів реєстрації кадрової документації;
- консультації для працівників з питань трудового законодавства;
- підготовка документації для відряджень;
- підготовка звітів для керівництва компанії, вищих та контролюючих органів;
- організація та контроль роботи адміністративного персоналу;
- ведення табеля обліку робочого часу, лікарняних листів, відпусток, відряджень тощо;
- займалася закупівлею матеріалів, канц. товарів, друкованої продукції (замовлення виготовлення), організовувала конференції.
- Секретар тендерного комітету
- Військовий облік;

02.2001 – 02.2009
Наукова робота (від інженера 3 категорії до молодшого наукового співробітника)
01.11.2005 – 30.10.2008 аспірантура при цьому ж Інституті (опубліковано 2 статті)

Додаткові відомості:
- ПК: на рівні впевненого користувача (MS Office (Word, Excel), 1С 7, 1С 8, 1С 8.2 бухгалтерія, ЗУП, М.Е.Doc ).
- права водія категорії «В», стаж водіння 14 років, авто - є.
- мови: російська, українська – досконало, англійська – середня.

Освіта:
01.09.1997-28.02.2003
Національний технічний університет України «КПІ» ім. І. Сікорського, Київ, Фізико-математичний факультет
 Спеціальність: фізик, вчитель фізики та інформатики.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: