Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14284225/
Адміністратор, помічник бухгалтера
- Розглядає посади:
- Адміністратор, помічник бухгалтера, Діловод, Оператор ПК
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Гришкан Григорій Олександрович
(23.10.1981 г.)
Тел .: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА
2000–2002 гг. Донецький економічний технікум
спеціалізація: фінанси (диплом молодшого спеціаліста)
2003-2007 гг. Донецький Національний Університет економіки і торгівлі ім. М.І.
Туган-Барановського, спеціалізація «Фінанси» (диплом з відзнакою)
ДОСВІД РОБОТИ
01.07.2024 – 31.07.2025 Фізична особа-підприємець (2 група).
Закриття ФОП у зв’язку КВЕД 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного
з продажем бізнесу харчування.
Власник та директор кафе «Спокуса», яке знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Гарета Джонса, 15 (колишня Сім’ї Хохлових),
БЦ «КРОНОС». Найманий штат – 3 од.: шеф-кухар, помічник шеф-
кухаря, посудомийниця. Щоденний потік гостей +/- 70 людей. З початку
придбання готового бізнесу (червень 2024) щоденна каса була на рівні
+/- 9000 грн/день. Станом на 16.04.2025 середня каса на день складає
+/- 12500 грн.
02,09.2022 – 28.06.2023 НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ.
Посада: головний фахівець відділу інженерної інфраструктури
управління господарського забезпечення департаменту забезпечення
діяльності Національного банку України
– здійснення контролю за виконанням договорів із закупівлі
комунальних
послуг щодо забезпечення будівель національного банку України
енергоресурсами;
– забезпечення формування пропозицій до проєкту кошторису
адміністративних витрат національного банку;
– підготовка тендерної документації;
– участь у тендерних торгах на Prozorro:
– укладення договорів за результатами тендеру;
– моніторинг цін конкурентів;
– здійснення контролю за витратами відділу відповідно до кошторису
адміністративних витрат національного банку України;
– контроль супроводження технічних договорів у системі SAP;
– контроль за обліком витрат енергоносіїв, своєчасністю розрахунків за
спожиті енергоносії та дотриманням доведених лімітів
енергоспоживання;
– формування пропозицій відділу до річного плану закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти із супроводом в системі SAP.
03.12.2019 – 01.09.2021 ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС.
Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу податкового
супроводження підприємств електроенергетики управління
податкового супроводження підприємств електроенергетики та
виробничої сфери. Обов’язки:
– проведення щомісячних камеральних перевірок;
– робота в ЄРПН;
– перевірка податкових декларацій (ЄСВ, ПДВ, ПДФО, податок на
прибуток);
– адміністрування ПДВ, ЄСВ, податку на прибуток, військового
збору. Перевірка правильності нарахування цих видів податків
– перевірка правильності відображення податкового кредиту та
податкового зобов’язання;
– контроль своєчасності податкової звітності підприємствами,
виявлення схемного податкового кредиту;
– аналіз динаміки сплати податків поквартально;
– адміністрування податків, виявлення схемного податкового
кредиту, проведення камеральних перевірок;
– виявлення причин зменшення нарахувань та сплати податків до
Державного бюджету.
29.05.2015-29.11.2019 ТОВ «Мілкіленд Н.В.» (група компаній, виробництво молочної
продукції в Україні, Росії та Польщі). Посада – спеціаліст відділу
фінансового контролю. Обов’язки:
– Ведення звітів Cash Flow и PL;
– консолідація даних управлінського обліку групи компаній;
– контроль динаміки прибутковості компаній групи;
– контроль та аналіз собівартості продукції;
– прогнозування фінансових результатів;
– розрахунок собівартості продукції;
– бюджетування усіх структурних підрозділів компаній (місяць,
квартал, рік);
– аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, запасів готової
продукції та сировини;
– перевірка річних бюджетів компанії групи;
– підготовка консолідованих управлінських звітів;
– контроль звірки внутрішньо групових заборгованостей;
– контроль та супровід уніфікованого довідника SKU;
– ведення довідника SKU.
21.01.2015-29.05.2015 ООО «Край» (торговая сеть супермаркетов). Должность: аналитик
консолидированной информации: ТОВ «Край» (торгівельна
мережа супермаркетів).
– щотижневе побудова звітності для керівництва у системі обліку за
основними торговими показниками: виручка, кількість покупців,
кількість проданого товару, кількість залишків, чистий прибуток,
збиток;
– облік руху грошових коштів (управлінський облік);
– аналіз кредиторської та дебіторської заборгованостей;
– формування заявок на оплату постачальникам за поставлений товар;
– моніторинг цін по постачальникам.
Професійні навички: – ПК на рівні просунутого користувача (пакет MS Office, Internet),
Excel (зведені таблиці, ВПР, СУММЕСЛИМН) SAP ERP
Професійні якості: – високий рівень працездатності, готовність до відряджень;
– аналітичне мислення, організаційні здібності;
– вміння швидко орієнтуватися в нестандартних обставинах
та самостійно приймати рішення;
– наявність загран паспорту та водійських прав категорії В;
– відсутність шкідливих звичок (сигарки, алкоголь).
(23.10.1981 г.)
Тел .: [
E-mail: [
ОСВІТА
2000–2002 гг. Донецький економічний технікум
спеціалізація: фінанси (диплом молодшого спеціаліста)
2003-2007 гг. Донецький Національний Університет економіки і торгівлі ім. М.І.
Туган-Барановського, спеціалізація «Фінанси» (диплом з відзнакою)
ДОСВІД РОБОТИ
01.07.2024 – 31.07.2025 Фізична особа-підприємець (2 група).
Закриття ФОП у зв’язку КВЕД 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного
з продажем бізнесу харчування.
Власник та директор кафе «Спокуса», яке знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Гарета Джонса, 15 (колишня Сім’ї Хохлових),
БЦ «КРОНОС». Найманий штат – 3 од.: шеф-кухар, помічник шеф-
кухаря, посудомийниця. Щоденний потік гостей +/- 70 людей. З початку
придбання готового бізнесу (червень 2024) щоденна каса була на рівні
+/- 9000 грн/день. Станом на 16.04.2025 середня каса на день складає
+/- 12500 грн.
02,09.2022 – 28.06.2023 НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ.
Посада: головний фахівець відділу інженерної інфраструктури
управління господарського забезпечення департаменту забезпечення
діяльності Національного банку України
– здійснення контролю за виконанням договорів із закупівлі
комунальних
послуг щодо забезпечення будівель національного банку України
енергоресурсами;
– забезпечення формування пропозицій до проєкту кошторису
адміністративних витрат національного банку;
– підготовка тендерної документації;
– участь у тендерних торгах на Prozorro:
– укладення договорів за результатами тендеру;
– моніторинг цін конкурентів;
– здійснення контролю за витратами відділу відповідно до кошторису
адміністративних витрат національного банку України;
– контроль супроводження технічних договорів у системі SAP;
– контроль за обліком витрат енергоносіїв, своєчасністю розрахунків за
спожиті енергоносії та дотриманням доведених лімітів
енергоспоживання;
– формування пропозицій відділу до річного плану закупівель товарів,
робіт і послуг за державні кошти із супроводом в системі SAP.
03.12.2019 – 01.09.2021 ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДПС.
Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу податкового
супроводження підприємств електроенергетики управління
податкового супроводження підприємств електроенергетики та
виробничої сфери. Обов’язки:
– проведення щомісячних камеральних перевірок;
– робота в ЄРПН;
– перевірка податкових декларацій (ЄСВ, ПДВ, ПДФО, податок на
прибуток);
– адміністрування ПДВ, ЄСВ, податку на прибуток, військового
збору. Перевірка правильності нарахування цих видів податків
– перевірка правильності відображення податкового кредиту та
податкового зобов’язання;
– контроль своєчасності податкової звітності підприємствами,
виявлення схемного податкового кредиту;
– аналіз динаміки сплати податків поквартально;
– адміністрування податків, виявлення схемного податкового
кредиту, проведення камеральних перевірок;
– виявлення причин зменшення нарахувань та сплати податків до
Державного бюджету.
29.05.2015-29.11.2019 ТОВ «Мілкіленд Н.В.» (група компаній, виробництво молочної
продукції в Україні, Росії та Польщі). Посада – спеціаліст відділу
фінансового контролю. Обов’язки:
– Ведення звітів Cash Flow и PL;
– консолідація даних управлінського обліку групи компаній;
– контроль динаміки прибутковості компаній групи;
– контроль та аналіз собівартості продукції;
– прогнозування фінансових результатів;
– розрахунок собівартості продукції;
– бюджетування усіх структурних підрозділів компаній (місяць,
квартал, рік);
– аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, запасів готової
продукції та сировини;
– перевірка річних бюджетів компанії групи;
– підготовка консолідованих управлінських звітів;
– контроль звірки внутрішньо групових заборгованостей;
– контроль та супровід уніфікованого довідника SKU;
– ведення довідника SKU.
21.01.2015-29.05.2015 ООО «Край» (торговая сеть супермаркетов). Должность: аналитик
консолидированной информации: ТОВ «Край» (торгівельна
мережа супермаркетів).
– щотижневе побудова звітності для керівництва у системі обліку за
основними торговими показниками: виручка, кількість покупців,
кількість проданого товару, кількість залишків, чистий прибуток,
збиток;
– облік руху грошових коштів (управлінський облік);
– аналіз кредиторської та дебіторської заборгованостей;
– формування заявок на оплату постачальникам за поставлений товар;
– моніторинг цін по постачальникам.
Професійні навички: – ПК на рівні просунутого користувача (пакет MS Office, Internet),
Excel (зведені таблиці, ВПР, СУММЕСЛИМН) SAP ERP
Професійні якості: – високий рівень працездатності, готовність до відряджень;
– аналітичне мислення, організаційні здібності;
– вміння швидко орієнтуватися в нестандартних обставинах
та самостійно приймати рішення;
– наявність загран паспорту та водійських прав категорії В;
– відсутність шкідливих звичок (сигарки, алкоголь).
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор рецепції, помічник бухгалтера, касир
Київ -
Адміністратор
16000 грн, Київ