• Файл

Оксана

Адміністративний, операційний, клієнтського сервісу директор

Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОКСАНА КОВАЛЬСЬКА
📞 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | ✉ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📍 Україна | Дата народження: 22.06.1979
ЦІЛЬ
Зайняти керівну посаду операційного / адміністративного директора або директора з клієнтського сервісу, щоб реалізувати досвід побудови масштабної системи клієнтського обслуговування, управління великими командами, бюджетування та впровадження сучасних підходів до управління ефективністю персоналу (OKR, KPI).
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
• Побудова систем клієнтського сервісу з нуля
• Масштабування команди з 120 до 1300+ осіб
• Розробка та впровадження бізнес-процесів, KPI, стандартів якості
• Бюджетування: планування, контроль, оптимізація витрат
• Високі показники залученості команди та задоволеності клієнтів
• Впровадження системи OKR: цілі, ключові результати, прозора відповідальність
• Управління офісами в Україні, обслуговування клієнтів у 4 країнах (Україна, Казахстан, Білорусь, рф)
• Підвищення обсягів щоденних замовлень у період пандемії з 20 000 до 30 000
• Антикризове управління в умовах війни
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
ТОВ «Мода з доставкою» (Lamoda)
Директор 12.2021–01.2024
• Повне бюджетування діяльності компанії: формування, контроль, звіти
• Управління трьома офісами в різних містах, 1300+ співробітників
• Забезпечення звітності, оптимізація витрат, податкове адміністрування
• Розробка і запуск масштабних проєктів: склад, власна доставка
ТОВ «Мода з доставкою»
Керівник з операційної роботи з клієнтами Lamoda Group 06.2017–12.2021
• Відкриття 4 офісів з повним циклом: аналіз локацій, ремонт, оснащення, підбір і навчання персоналу
• Масштабування до 1300 осіб та розвиток персоналу (організація внутрішної системи тренінгів для співробітників різних рівнів)
• Клієнтська служба обслуговувала клієнтів 4 країн: України, Казахстану, Білорусі, рф
• Створення високовмотивованої та ефективної команди менеджерів: підбір персоналу, навчання і розвиток, контроль якості, аналітика, операційний відділ, господарчий відділ, ИТ-підтримка, відділ кадрів, служба безпеки
• Впровадження системи OKR з 2019 року — встановлення прозорих цілей та ключових результатів на рівні команд
• Побудова процесів обслуговування у всіх каналах: телефон, чат, месенджери, пошта, соцмережі
• Організація системи контроля якості: робота складу та якість товару, комунікація з клієнтом, доставка, терміни повернення
• Підвищення обсягів щоденних замовлень під час пандемії: з 20 000 до 30 000 на день
• Підготовка фінансової та аналітичної звітності для Топ-менеджмента
• Високий рівень задоволеності клієнтів
ТОВ «Мода з доставкою»
Керівник контакт-центру 01.2014–06.2017
• Створення централізованої системи обслуговування клієнтів
• Бюджетування операційної діяльності контакт-центру
• Розробка KPI, адаптаційних та мотиваційних програм
• Підбір, розвиток і утримання персоналу (230 осіб)
ПАТ «Альфа Банк»
Начальник управління беззаставного стягнення 07.2010–12.2013
• Стратегічне планування і бюджетування департаменту
• Побудова системи мотивації персоналу (на основі KPI)
• Управління командою 170 співробітників, оптимізація витрат
ОСВІТА
Чернігівський державний технологічний університет
Спеціаліст з економіки, спеціальність: «Фінанси» | 1996–2001
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
Мови: Українська — рідна, Англійська — Pre-Intermediate
Навички: MS Office, бюджетування, аналітика, презентації, мотиваційні системи OKR, KPI
Особисті якості: Лідерство, стратегічне мислення, високі комунікативні навички, відповідальність, командна взаємодія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати