• Файл

Дар'я

Керуючий магазином

Розглядає посади:
Керуючий магазином, Адміністратор
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петриченко Дар’я Сергіївна
М.Київ, вул.. Академіка Корольова, буд. 6а, кВ. 60. 03148
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Электронная почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце народження: Київ
Стать: жіноча
Національність:Україна
Сімейний стан: не одружена
Мови: українська, російська

Особисті якості
Комунікабельність, самостійність, ініціативність, стресостійкість, відповідальність, уважність, креативність.
Освіта і кваліфікація
• ТЕК КНТЕУ ( Торговельно економічний коледж) Київ
Молодший спеціаліст вер 2015-тра 2018
Спеціальність фінанси та кредит

• КНТЕУ ( Київський національний торговельно економічний університет)
Бакалавр вер 2018-лют 2021
Спеціальність економіка бізнесу

Досвід роботи
• Провідний економіст
Виробнича практика ОЩАД БАНК, Київ лют 2018-тра 2018

• Менеджер з продажу
Мережа магазинів одягу OLKO, ФОП Таран Т.Д, Київ жов 2018-сер 2019

На протязі пів року кращий менеджер з продажу, гарне орієнтування в асортименті та комунікації з клієнтами.

Звільнення за причини зміни та підвищення посади.

• Заступник керуючого магазином
Мережа магазинів одягу OLKO, ФОП Телега Т.Д, Київ вер 2019-чер2023

Вільно володію ПК, 1С.
Матеріальна відповідальність за товар, прийом/відправка товару.
Контроль та виконання KPI показників.
Керування, контроль та навчання персоналу до 11 чол.
Спілкування з клієнтами, вирішення проблем та робота із запереченнями та складними ситуаціями.
Виконання аналітики магазину, рішення для підвищення ефективності.
Робота з документацією: прийом/звільнення персоналу, формування звіту по нарахування заробітної плати, відомостей,наказів, відпусток, лікарняних.
Ведення корпоративної пошти, скап сторінки, прийом та прозвон клієнтської бази.
Виконуюча обов’язків керуючого магазином, під час відпустки або лікарняного.

• Керуючий магазином чер 2023- по теп. Час
Мережа магазинів одягу OLKO, ФОП Телега Т.Д, Київ

- організовую процес роботи магазину відповідно до вимог чинного законодавства та регламентів Компанії
- організовую та контролюю наявність асортименту товару, відповідного формату магазину, наявність
повного асортименту товару у торговому залі, відповідність цін та достовірність інформації про товар, якість та своєчасність переміщень товару

-організовую та контролюю виконання стандартів мерчендайзингу в магазині

-організовую та контролюю проведення інвентаризацій
-організовую та контролюю рух товарно-матеріальних цінностей у магазині, їх збереження
-організовую та контролюю дотримання касової дисципліни
- відповідаю за впровадження та виконання всіх наказів, розпоряджень, інструкцій, регламентів, затверджених керівництвом
-здійснюю відбір та наймання персоналу, знайомлю персонал, який знову прибув, з посадовими інструкціями та іншими нормативними документами. Вводжу нових співробітників на посаду, даю оцінку всіх нових співробітників магазину після закінчення їх випробувального терміну, згідно з програмою стажування, проводжу оцінку та приймаю участь в організації атестації всіх співробітників згідно з процедурою оцінки та атестації, відповідаю за розвиток та навчання персоналу, ініціюю керівнику запит на навчання персоналу
-складаю графіки змінності та відпусток, заповнюю та подаю табелі обліку робочого часу
- контролюю дотримання персоналом прийнятих корпоративних стандартів
- контролюю дотримання підлеглими трудової дисципліни, правил та норм виконання охорони праці, техніки безпеки, вимог санітарії та гігієни
-інформую персонал про виконання планових показників, забезпечую впровадження заходів, необхідних для виконання плану магазину, забезпечую запланований рівень сервісу в обслуговуванні покупців, що відповідає встановленим стандартам
-організовую та контролюю підписання документів співробітниками магазину, своєчасно передаю до офісу
- забезпечую виконання встановлених економічних показників (план продажів, KPI) і вживаю всіх заходів, необхідних досягнення поставлених планів. Вношу пропозиції щодо виконання встановлених економічних показників
- вживаю заходів щодо вирішення конфліктних ситуацій, що виникають з клієнтом.
- забезпечую наявність та підтримання в актуальному стані всіх необхідних дозвільних документів для роботи магазину відповідно до вимог чинного законодавства, контролюю наявність та актуальність необхідних документів, що підтверджують офіційне працевлаштування працівників магазину відповідно до вимог чинного законодавства. У разі перевірки магазину державними органами дію відповідно до внутрішніх інструкцій та розпоряджень

• Оператор в КЦ чер 2023- лип 2023 ( підробіток)

Продаж амулетів від А. Курилової

-прийом поступаючих онлайн дзінків
- володіння CRM системи
- робота в MicroSIP
- робота з клієнтами по скрипту
- входження в контакт з клієнтами
-додатковий продзвон клієнтів для виявлення потреби та закриття заявки.

Рекомендації
Рекомендації надаються за запитом

Курси, тренінги
• Всі етапи продажу гру 2018- лют 2019
Полянська Т.

• Повний розбір комунікації з клієнтами будь-якого типу тра 2021-лис 2021
Полянська Т.

• Курси по вивченню CRM системи та онлайн роботи з клієнтами бер 2023-тра 2023

Сподіваюся, що зможу зробити позитивний внесок у Ваш бізнес та роботи Вашої команди. Дякую за увагу до мого резюме.

Супровідний лист надається за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: