• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14309626/

Project-менеджер

Розглядає посади:
Project-менеджер, ERP consultant, Обліковець, Спеціаліст 1C
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст з обліку та матеріального забезпечення R&D-відділу

з 01.2024 по 06.2024 (5 місяців)
Ajax Systems, Київ (IT)

Цілеспрямовано обрав цю позицію у великій міжнародній виробничій компанії, щоб зсередини вивчити процеси технічного виробництва, товарного обліку та складської логістики. Практичний досвід роботи на об'єкті доповнив мій бекграунд як проєктного менеджера та ERP-консультанта.

Виконання робіт:
• Здійснював збір і систематизацію комплектуючих для дослідницько-виробничого (R&D) відділу.
• Вів облік руху ТМЦ у відповідній обліковій системі: переміщення, списання.
• Організував коміркове зберігання та впорядкував складські процеси.
• Підтримував актуальні залишки, здійснював видачу матеріалів за запитом інженерів.
• Взаємодіяв з інженерно-технічним персоналом та виробничими підрозділами.
• Набув практичного розуміння специфіки технічного виробництва, логістики та товарного обліку в промисловому середовищі.

Проєктний менеджер / Оптимізація бізнес-процесів / Обліковець

з 11.2021 по 06.2025 (3 роки 7 місяців)
Бренд одягу “La Ruje”: виробництво домашнього одягу, Київ (Легка промисловість)

Завдання:
1. Впровадити облік на базі ERP-систем, звіти P&L, Cash flow, Balance, автоматизація процесів.
2. Створити інтернет-магазин та впровадити CRM.
3. Налаштувати бізнес-процеси виробництва та продажів.
4. Організувати роботу з підрядниками.
5. Формування команди.

Що зроблено (проєкт новий з нуля):
- Впроваджено ERP і CRM-системи для підвищення ефективності управління. Своєчасне формування звітів P&L, Cash flow, Balance.
- Створено та інтегровано в облікову систему інтернет-магазин Laruje.com
- Автоматизовано ключові процеси від ескізу майбутньої моделі, виробництва до маркування, штрих-кодування, пакування та зберігання на складі для подальшого продажу, що сприяло зменшенню часу на виконання операційних завдань.
- Налагоджено та автоматизовано співпрацю з підрядниками в Києві та Вінниці.

Впровадження ERP і CRM-систем для підприємців і стартапів

з 03.2021 по 11.2021 (8 місяців)
Самовдосконалення, Київ (Роздрібна торгівля)

Мій період заглиблення в проблему відсутності обліку на етапі створення бізнесу молодими підприємцями. Більшість із них ведуть поверхневий облік без звіту P&L та Balance.
- Провів дослідження і зрозумів, що за перші 3 роки тільки 60% продовжують роботу, а в наступні 2 роки 20-30% з них припиняють діяльність саме за відсутності повноцінного обліку на базі сучасних ERP-систем та розуміння де гроші в компанії, що з рентабельністю.
- Дослідив всі наявні та доступні на ринку України ERP та CRM-систем, їх відмінність за призначенням та можливостями.
- Надавав консультації підприємцям з впровадження облікової системи в компанії.

Спеціаліст з управлінського обліку, оптимізація бізнес-процесів

з 07.2018 по 12.2020 (2 роки 5 місяців)
Заміський комплекс Equides Club, Лісники (Готельно-ресторанний бізнес)

Завдання:
1. Створення складської служби з нуля;
2. Оптимізація бізнес-процесів та якості закупівлі сіна та тирси, кормів (160 коней) та матеріалів для Готелів (два), СПА-центр, зменшення втрат.

Що зроблено:
- Організовано нове приміщення основного складу та впорядковано інші склади (сінники, склад тирси, склади підрозділів, склад ПММ, склад твердого палива).
- Запроваджено посаду комірника, розроблено посадову інструкцію та змінено алгоритм роботи клубу: від закупівлі до видачі й списання.
- Впроваджено щомісячну інвентаризацію сіна, тирси, кормів (коні, корови на фермі), матеріалів для готелю, СПА, хімія для прибирання, хімії для басейнів, амуніції, твердого палива, ПММ.
- Оптимізована та покращена якість закупівлі кормів. На 30% (210 тонн) зменшено щорічне списання сіна ($35’000/рік).
- Оптимізовано товарознавчі процеси в 1С, стандартизовано номенклатуру.
- Налаштовано рух товарних операцій в 1С, так, щоб залишки фактичні та облікові відповідали у подальшій діяльності (закупівля – списання – інвентаризація).
- Впроваджено ведення інвентаризації матеріалів і ТМЦ за підрозділами в 1С.

Адміністратор бізнес — процесів будівництва нового об'єкта

з 03.2017 по 06.2018 (1 рік 3 місяці)
ТОВ "БМС БУД", Лісники (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Завдання:
1. Облік та контроль матеріальних ресурсів при будівництві нового об'єкта Шале, в "Equides Club".
2. Оптимізувати зв'язок та потоки між офісом та будмайданчиком.

Що зроблено:
- Організовано місце (склад) для зберігання матеріалів, інструментів, ПММ, балонів з киснем та вуглекислим газом.
- Організована видача матеріалів робітникам за реальними потребами. Видача інструментів у роботу та контроль приймання.
Здійснено контроль руху спецмашин, які приїжджали на будмайданчик (бетононасоси, бетонні міксери, самоскиди, екскаватори).
- Організовано роботу з компаніями з оренди опалубки: отримання/ повернення.
- Організовано швидкий ремонт спецтехніки та інструментів (крани, екскаватори, навантажувачі, електрорубанки для арматури, згинальні верстати).
- Налагоджено контроль за роботою будівельників (60-100 осіб на будмайданчику) у частині їхнього матеріального забезпечення (хостел, битовки, трансфер, харчування, спецодяг, охорона праці).
- Налаштовано ключовий інформаційний та ресурсний потік між офісом та будмайданчиком. Впроваджено на місці власний облік фактових операцій в 1C і CRM-системи, з яким звірявся офіс компанії.

Освіта

КНУКіМ

Магістр, спеціальність «Менеджмент організацій» (з відзнакою), Київ
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Знання і навички

  • Інвентаризація
  • Знання складської логістики
  • Облік ТМЦ
  • Контроль залишків
  • Користувач 1С
  • Користувач WMS
  • Ведення управлінського обліку
  • Впровадження ERP-системи
  • Систематизація процесів
  • Управління проєктами
  • Точність до деталей
  • Уважність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Права водія категорії «В», закордонний паспорт.

Орієнтований на результат, послідовний, маю здібності бачити глибину і деталі процесів. Принципово дотримуюся етичних стандартів у роботі: раціональне використання ресурсів компанії, прозорість процесів і неприйняття будь-яких форм зловживання чи володіння. Шанувальник здорового способу життя. Захоплююсь спортивними тренуваннями на човнах – байдарках. Кандидат у майстри спорту з веслування на байдарках.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: