- Файл
Элана
Бухгалтер
- Місто:
- Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14311213/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Контакти:
Телефон: [
Електронна пошта: [
РНОКПП № 3149515421
Місце проживання: м.Ірпінь, вул. Олени Теліги, 9а.
Дата народження: 25 березня 1986 року. 38 років.
Національність: Українка.
Знак зодіаку: Овен.
Батьки: Ковтун Анатолій Петрович, Ковтун Катерина Олексіївна.
Сімейний стан: Заміжня.
Чоловік: Потушинський Олександр Леонідович, 1980 року народження.
Діти: Потушинський Олександр Олександрович, 2011 року народження.
Потушинський Платон Олександрович, 2013 року народження.
Дипломи про освіту:
1. Київський фінансово-економічний коледж Академії державної податкової
служби України.
Спеціальність: «Бухгалтерський облік».
Кваліфікація «Бухгалтер».
Диплом КХ№25741016, виданий 29.06.2004 р.
2. Національна академія державної податкової служби України.
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Економіка і підприємство».
Кваліфікація: «бакалавр з обліку та аудиту».
Диплом КХ№28441901, виданий 28.04.2006 р.
3. Національна академія державної податкової служби України.
Базова вища освіта за напрямом підготовки «Право».
Кваліфікація: «бакалавр з права».
Диплом КХ№28516111, виданий 19.05.2006 р.
4. Національний університет державної податкової служби України.
Повна вища освіта за спеціальністю «Правознавство».
Кваліфікація «Юрист».
Диплом КХ №32039263, виданий 07.06.2007 р.
5. Національний університет державної податкової служби України
Повна вища освіта за спеціальністю «Облік і аудит» Кваліфікація «Економіст»
Диплом КХ No32796751, виданий 26.06.2007р.
Досвід роботи та кваліфікація:
ТОВ «Новасел», дочірнє підприємство ТОВ «Астеліт», з надання мобільного зв’язку та
послуг «Life».
Посада: Бухгалтер-фінансист з контролю міжрегіональних філій.
Період роботи: з 01.06.2006 р. по 29.02.2008 р.
Обов’язки та кваліфікація:
• Складання фінансової звітності щодо дохідної та витратної частини
магазину за період.
• Складання звіту про ефективність роботи магазину для керівництва.
• Організація торгового процесу та роботи персоналу.
• Професійне використання програми «Клієнт – Банк», «1С Підприємство».
• Робота з банківськими валютними операціями; оформлення супровідної
документації.
• Підготовка та оформлення пакета документів для банку за програмою
кредитування юридичних осіб «Овердрафт».
• Організація ефективного маркетингу регіональних магазинів мобільного
зв’язку.
• Проведення робіт, пов’язаних з рекламою та PR-кампаніями для
магазинів.
• Ділове спілкування з клієнтами, постачальниками та партнерами.
ТОВ «Козирна Карта»
Посада: Помічник головного бухгалтера.
Період роботи: з 01.04.2008 р. по 30.06.2013 р.
Обов’язки та кваліфікація:
• Питання оплати праці та оформлення трудових відносин.
• Професійне користування програмами «Клієнт – Банк», «1С
Підприємство», «R-keeper».
• Організація системи документообігу між центральним офісом та
ресторанами.
• Перевірка правильного ведення податкового обліку підакцизної
продукції.
• Контроль дотримання касової дисципліни касирами у ресторанах.
• Контроль правильності та прозорості даних програми R-Keeper у
загальній системі.
• Перевірка та контроль залишків по внутрішній фінансовій звітності
ресторанів.
Сімейний ресторан «Cherry»
Посада: Директор, головний бухгалтер.
Період роботи: з 22.09.2013 р. по 03.09.2019 р.
Обов’язки та кваліфікація:
• Ведення та здача податкової і бухгалтерської звітності в програмі
«MEDOC».
• Збір документів для оформлення торгового патенту та касового апарату.
• Збір документів для алкогольної та тютюнової ліцензій.
• Складання технологічних і калькуляційних карт.
• Особисте спілкування з державними службовцями, подача і отримання
всієї дозвільної документації.
• Формування достовірної та оперативної фінансової інформації на запит
керівника.
• Аналіз ефективності роботи ресторану за співвідношенням «витрати -
чистий прибуток» за місяць, обговорення і узгодження подальших дій щодо
використання грошових коштів.
• Складання щоденного звіту по поточних витратах для керівництва.
• Складання та аналіз щотижневого графіка планування оплат за
розрахунками з постачальниками і працівниками.
• Контроль проведення своєчасної інвентаризації у підрозділах ресторану.
• Аналіз достовірності інформації по залишках товарних продуктів та
матеріальних цінностей.
• Контроль проведення коректності безготівкових операцій у
співвідношенні з касовими чеками для дотримання норм податкового законодавства.
• Моніторинг цінової політики та придбання професійної техніки і
обладнання.
• Створення оригінального логотипу, фірмового стилю та брендингу.
• Складання меню та винної карти, підбір найкращих страв та напоїв з
орієнтацією на гостя.
• Створення дизайну форми для адміністраторів, офіціантів, кухарів,
клінінг-персоналу.
• Навчання персоналу, перевірка знань стандартів якості обслуговування,
знання меню та зовнішнього вигляду пресоналу.
Компанія «Fashion Event Ukraine».
Посада: Координатор проєктів, фінансовий аналітик.
Період роботи: Партнерська співпраця з 01.03.2018 р.
Обов’язки та кваліфікація:
• Створення та реалізація модних і творчих проєктів для провідних
компаній-партнерів у сфері краси, моди та шоу-бізнесу.
• Фінансовий аналіз витратної частини проєкту, створення кошторису
проєкту з урахуванням поставлених завдань і виділених коштів.
• Створення відеопрезентацій б’юті-продуктів з вивченням та оцінкою
якості цього продукту для його просування на ринку України (компанії «BROCARD
Україна» та «La Biosthetique Україна»).
• Розробка стратегії у PR-просуванні бренду та маркетингових ідей для
залучення інтересу покупця до продукції компанії.
• Створення ідеї та бізнес-прев’ю для медіапроєкту «Fashion Weekend» із
зіркою.
• Створення благодійного соціального проєкту «Україна – квітка миру та
любові на землі», «Філантроп», «ZE-Detocs».
• Розробка цільових програм із постановкою завдань для учасників
проєкту.
• Написання пілотного сценарію до проєкту «Fashion Weekend» із NK.
ТОВ «Гарант Експорт», м.Звягель
Міжнародна меблева фабрика по виробництву меблів для дому та офісу.
Посада: Асистент СЕО.
(управитель з адміністративної діяльності).
Період роботи: з 08.01.2023р. — 01.10.2024р.
Основні обов’язки та функції:
• Забезпечення ефективної організації робочого часу керівника,
планування та координація зустрічей, нарад і ділових поїздок.
• Підготовка матеріалів для нарад, ведення протоколів, фіксація ключових
рішень та задач для відділів.
• Здійснення контролю виконання доручень та підтримка комунікації між
підрозділами компанії.
• Забезпечення конфіденційності інформації та дотримання ділової етики у
вирішенні адміністративних питань.
• Збір та аналіз інформації для підготовки звітів і стратегічних
рекомендацій керівнику.
• Виконання представницьких функцій, які підвищували імідж компанії,
створення довірчих відносин з партнерами та клієнтами.
Особисті та творчі якості:
• Вмію організовувати ефективний робочий процес для себе та
співробітників шляхом мотивації та натхнення. Надаю перевагу ставленню цілей собі
та команді, надихаю їх на реалізацію задуманого.
• Мені цікаві люди! Я люблю та вмію спілкуватися з партнерами й
приділяю цьому особливу увагу. Вважаю, що партнерство та однодумці в бізнесі та
проєктах — це запорука успіху та процвітання компанії.
• Легко та без стресу справляюся з багатозадачністю, люблю акуратність і
точність у веденні робочої документації.
• Не маю шкідливих звичок. Займаюся йогою, особистим культурним та
духовним розвитком.
Буду рада стати частиною вашої команди!
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Ірпінь -
Бухгалтер
Ірпінь, Дистанційно -
Помічник бухгалтера
Ірпінь, Буча, Гостомель -
Бухгалтер
Ірпінь -
Головний бухгалтер
Ірпінь, Київ, Дистанційно -
Бухгалтер
Ірпінь, Київ, Буча