• Файл

Сергій

Керівник філії

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Поздняков Сергій
Місто проживання: м. Київ
тел. моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ЦІЛЬ: Позиція керівника в сфері розвитку бізнесу, продажі.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД І НАВИКИ:
• Підбір, навчання та управління персоналом;
• формування команди відділу продажу;
• розробка KPI та системи мотивації;
• проведення тренінгів (продажі, ведення переговорів, продукція, мерчандайзинг);
• практичні навички дослідження ринку;
• розробка дисконтної політики підприємства;
• пошук нових клієнтів, дистриб'юторів, дилерів;
• проведення переговорів із клієнтами різного рівня та статусу;
• розрахунок бюджету та бізнес моделі для нових проектів;
• управління товарними запасами на власному виробництві та складах партнерів.

ДОСВІД РОБОТИ:
05/2020-04/2024 ТОВ «БОДРО» (виробник кормів для тварин ТМ «HOME FOOD»). www.homefood.
Керівник відділу дистрибуції.
Обов'язки:
• Аналіз потенціалу ринку, планування продажів;
• аналіз споживчого попиту нових продуктів та прогнозування продажу;
• пошук дистриб'юторів та дилерів, проведення переговорів;
• розробка нових напрямів розвитку компанії;
• розробка та впровадження дисконтної політики;
• оперативна підтримка дистриб'юторів (25) дилерів (7)(логістика, маркетинг, продаж, співпраця з клієнтами);
• планування маркетингової активності для різних каналів продажу (промо, POSи, обладнання, зовнішня реклама);
• розробка та проведення тренінгів для співробітників дистриб'юторів.
Досягнення:
• Підписання договорів співробітництва з 14 новими дистриб'юторами та з 6 Зоо мережами;
• проведення заходів щодо оцінки займаної частки ринку та потенціалу зростання продажів;
• впровадження створеної дисконтної політики по всім каналам продажів;
• участь у галузевих виставках та інших маркетингових заходах;
• розробка трейд маркетингових заходів по каналам продажу;
• підвищення ефективності акцій завдяки зміни механіки проведення (на 30% vs.);
• збільшення частки ринку бренду (20% 23р.vs. 15% 2022р.);
• приріст обсягу реалізації (на 35% 23р/vs. 2022р.) при загальному зростанні ринку 28-30%..

09/2018-04/2020 ТОВ «ОККО-Рітейл» (Концерн «Галнафтогаз»)(Виробництво та реалізація харчових продуктів, готових страв та напівфабрикатів) www.okko.ua
Регіональний менеджер Центрального регіону (6 областей)
Обов'язки:
• Пошук нових клієнтів, проведення переговорів, укладання договорів;
• розрахунок бізнес моделі для нових проектів;
• аналіз рентабельності роботи об'єктів та розрахунок методів її підвищення;
• підбір, навчання менеджерів та лінійного персоналу;
• організація та контроль роботи (рівня сервісу, звітності, фінансової дисципліни) об'єктів.
Досягнення:
• Запуск нових (12) об'єктів;
• підвищення рентабельності виробництва та рівня сервісу послуг;
• розробка, введення стандартів оптимізації процесів роботи виробництва;
• запуск нових форматів обслуговування клієнтів.

07/2016-09/2018 ТОВ «АНКУР УКРАЇНА» (Пакувальні матеріали, товари для тривалого зберігання). www.ankur-ukraine.prom.ua
Заступник директора з розвитку.
Обов'язки:
• Розробка нових напрямів розвитку компанії;
• аналіз споживчих властивостей нового товару та прогнозування попиту;
• визначення ємності ринку збуту та пріоритетних каналів продажу;
• координація комерційної діяльності представництва;
• проведення переговорів із ключовими клієнтами.
Досягнення:
• Визначення потенційно ліквідних продуктів для виходу на ринок України;
• підписання дистриб'юторських контрактів із 7 іноземними компаніями;
• формування структури представництва (постачання та реалізація товару);
• укладання контрактів на постачання з 23 провідними галузевими підприємствами України;
• створення та розвиток мережі регіональних бізнес-партнерів (дилерів);
• підготовка та участь у галузевих та регіональних виставках (залучення нових клієнтів).

10/2015- 07/2016 ТОВ «АДВЕНТ ІНВЕСТ» (Виробник лаків та фарб ТМ «Kompozit»). www.kompozit.com.ua
Керівник напрямку дистрибуції.
Обов'язки:
• Аналіз потенціалу, ємності ринку та планування обсягу продажів;
• пошук дистриб'юторів та дилерів, проведення переговорів щодо співпраці;
• розробка та впровадження дисконтної політики;
• оперативна підтримка дистриб'юторів (11) дилерів (5)(логістика, маркетинг, продаж, співпраця з клієнтами);
• планування маркетингової активності для каналу (промо, POSи, обладнання, зовнішня реклама);
• підбір, навчання та розробка системи мотивації територіальних менеджерів. Команда 11 осіб;
• розробка та проведення тренінгів для співробітників дистриб'юторів.
Досягнення:
• Підписання договорів співробітництва 3 новими дистриб'юторами 5 локальними мережами;
• проведення заходів щодо оцінки займаної частки ринку та потенціалу зростання продажів;
• впровадження створеної дисконтної політики всім каналів продажів;
• розробка системи мотивації, стандартів роботи територіальних менеджерів;
• формування з нуля команди територіальних менеджерів; проведення навчання;
• розробка трейд маркетингових заходів каналами продажів;
• підвищення ефективності акцій шляхом їх трансляції в роздріб (на 47,3% vs.);
• збільшення частки ринку бренду в роздрібному каналі продажу та локальних мережах (15% 16г.vs. 7% 2015р.);
• приріст обсягу реалізації (на 30% 16г/vs. 2015р.) за загального падіння ринку 18-27%.

02/2011-10/2015 Концерн "Галнафтогаз" мережа АЗС "ОККО" www.okko.ua
Територіальний менеджер з організації роботи мережі АЗС
Команда 15 АЗС (200 осіб).
Обов'язки:
• Запуск нових АЗС;
• підбір та навчання персоналу АЗС;
• оцінка виконання KPI;
• порівняльний аналіз акцій та роботи АЗС конкурентів;
• проведення інвентаризації на АЗС та в магазинах;
• перевірка касової дисципліни та бухгалтерської документації.
Досягнення:
• Виконання планів розвитку мережі, запуск 11 АЗС з моменту прийому об'єкта до навчання персоналу;
• розробка та впровадження програми мотивації персоналу АЗС, спрямованої на залучення
клієнтів з інших каналів продажу (пошук нових клієнтів для безготівкових розрахунків);
• підготовка кадрового резерву, 5 менеджерів направлені до інших регіонів;
• рівень сервісу АЗС 98% (vs.90% планових) щодо оцінки програми таємний клієнт;
• перше місце в Україні з продажу страхових полісів та товарів власного бренду;
• успішний запуск нової програми управління бізнесу Партнерство в регіоні 80% АЗС.

09/2009-02/2011 ТОВ «М.С.Л.» Оператор лотерей (Лото Забава; Мегалот; Спорт Ліга). www.msl.ua.
Керівник регіонального представництва.
Обов'язки:
• Планування бюджету, розвиток мережі у регіоні;
• підбір та навчання персоналу;
• врегулювання питань з контролюючими та перевіряючими органами;
• контроль рентабельності філії.
Досягнення:
• Підвищення рентабельності мережі (98%), розрахунок ефективності роботи кожної точки
та заходів щодо її збільшення;
• запуск пілотних проектів «Партнерство» – 25ТРТ та «ЛОТО Маркет» – 12ТРТ;
• проведення тренінгів та мотиваційних заходів серед персоналу (змагань).

02/2009-09/2009 ПАТ «Завод ім. Фрунзе» Виробник виробів із перфорованого металу. www.frunze.ua
Регіональний представник.
Обов'язки:
• Виконання планів продажу;
• пошук нових клієнтів, укладання договорів постачання;
• проведення презентацій, участь у виставках.
Досягнення:
• Приріст продажів (на 45% vs) шляхом розширення ринку сільгосп господарського напрямку та ЖКГ;
• укладання договорів із 37 сільськогосподарських та 16 комунальних підприємств;
• розвиток об'єктного каналу продажу (7 будівельних організацій).

10/2004-07/2008 ТОВ «Хенкель-Україна» побутова хімія (ТМ Persil, Losk, Bref тощо) www.henkel.ua
Територіальний менеджер (територія – дві області).
Обов'язки:
• Розвиток команди з 5 СВ (проведення аудиторних та польових тренінгів);
• робота з ексклюзивними командами 4 дистриб'юторів;
• розвиток дистрибуції (покриття, розвиток нових каналів продажу, збільшення представленості);
• виконання плану продажів у регіоні та каналами продажів;
• проведення переговорів із ключовими, мережевими клієнтами;
Досягнення:
• Високі показники дистрибуції (приріст понад 100 торгових точок);
• розвиток каналів продажу (Укрзалізниця; Укрпошта);
• перемоги у національних змаганнях серед торгових команд із приросту продажів;
• укладання договорів співробітництва з мережевими клієнтами;
• збільшення представленості (частки полиці) у каналі мережевих та ключових клієнтів;
• збільшення покриття та представленості віддалених точок шляхом промоактивності.

02/2003-10/2004 ТОВ «Східна Торгова Компанія» Побутова хімія та косметика.
ТМ: SC Джонсон; Johnson & Johnson; Nivea; BIC; Schick
Керівник відділу продажу.
• команда 2 супервайзери, 12 торгових представників, територія 1200 ТРТ.

Освіта:
Сумський державний педагогічний університет (2021).
Освітня програма: Педагогіка вищої школи.
Диплом: Магістр.
Спеціальність: Освітні педагогічні науки.
Регіональний інститут менеджменту (1999).
Освітня програма: Фінанси та Кредит.
Диплом: Спеціаліст.
Спеціальність: Економіст з фінансової роботи.
Луганське Вище Військове Авіаційне Училище Штурманів (1992)
Освітня програма: Штурман морської (противолодочної) авіації.
Спеціальність: Штурман-Інженер.

Тренінги: «7 навичок високоефективних людей» (FranklinCovey), «Управління часом», «Активні продажі»,
«Навички успішної презентації», «Менеджерський цикл», «Проведення перемовин», «Організація імпорту товару в Україну», «Система управління безпекою харчових продуктів (HACCP)».

Інші навички:
• MS Office (Word, Excel, Power Point); 1C 8.3.
• Водійські права категорії В, досвід водія більше 20 років.

Особисті дані:
• Дата народження: 6 жовтня 1971р.
• Сімейний стан: одружений, двоє синів 15 та 12 років.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: