• Файл

Тетяна

Менеджер ЗЕД

Розглядає посади:
Менеджер ЗЕД, Менеджер з продажу, Менеджер з постачання, Execution-менеджер, Менеджер з обліку
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Черниш Тетяна Анатоліївна
Дата народження: 24.12.1978 р.
Місто: Київ
Тел.:+38067­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­7088144
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

Додаткова
освіта:
1997-2003рр. Національний авіаційнний університет м. Киів
Факультет: автоматики та радіоелектронного обладнання
Спеціальность: радіоелектронні пристрої, системи та комплекси
Кваліфікація: інженер-електронік

2011р. Курси митних брокерів та декларантів

2025р. Курси цільового призначення «Ділове українське мовлення та редагування службових документів» (Посвідчення №1430/25)

Професійний досвід:

2024-2025рр. ТОВ «МК МЕРЧАНТС УКРАЇНА» (закупівля та експорт зернових)
Фахівець сектору митного супроводження відділу внутрішнього виконання контрактів
Функціональні обов’язки:
• Супровід та виконання контрактів (FCA, FOB, DAP)
• Оформлення документів для ПМД, ВМД, EUR1, фітосанітарних сертифікатів
• Взаємодія з експедиторами
• Збір та перевірка статутних документів для акредитації контрагента
• Збір товаросупровідних документів
• Підготовка документів під оплату для бухгалтерії
• Реєстрація контрагентів та оновлення інформації в базі даних
• Перевірка та внесення первинних документів в базу 1С
• Заповнення звітів та таблиць виставлених рахунків та надходжень
• Взаємодія та координація з суміжними відділами для забезпечення належного виконання умов контракту, моніторинг та оперативне вирішення поточних питань
• Формування звітів для керівництва під запит
• Передача вантажних документів клієнту для здійснення оплати за товар згідно умов контракту
• Контроль отримання від клієнта своєчасної оплати за товар, фіналізування взаєморозрахунків, що передбачені умовами контракту

2018- 2022рр. ТОВ «ФРІ-СІСТЕМ» (імпорт та реалізація мін. добрив)
Начальник відділу ЗЕД
Функціональні обов’язки:
• Організація транспортування залізничним (основний) , автомобільним та морським транспортом
• Організація внутрішньої логістики залізничним транспортом
• Погодження та підписання контрактів з постачальниками
• Погодження графіков відвантаження
• Підготовка документації для банків та митного оформлення
• Комунікація із заводами з питань відвантаження та доставки товару
• Пошук і встановлення /розвиток співпраці з постачальниками брокерських послуг
• Організація та контроль процесу митного оформлення вантажів
• Повна взаємодія з представниками митних органів та брокерами
• Розрахунок митних платежів
• Введення звітності по зовнішньо-економічному та внутрішньому переміщенню товара в базі даних
2012- 2018рр. ТОВ «ФосАгро-Україна» (імпорт та реалізациія мін. добрив)
Начальник відділу по роботі з митними органами
Функціональні обов’язки:
• Організація транспортування залізничним (основний) , автомобільним транспортом
• Перевірка пакету документів для митного оформлення
• Контроль митного оформлення вантажів
• Документальний супровід замовлення від моменту отримання заявки до моменту відвантаження товару покупцю обо на склад
• Контроль оплат, графіків постачання та умов співробітництва
• Контроль перевезення вантажу на усіх етапах
• Робота з логістичними та транспортними компаніями
• Отримання цінових експертиз
• Отримання відкріплення для оформлення поза межами акредитації фірми

2005- 2012рр. ТОВ «РосАпатитінвест» (імпорт та реалізациія мін. добрив)
Менеджер з адміністративної діяльності
Функціональні обов’язки:
• Разробка, підготовка та заказ рекламно-сувенірной продукії
• Організація участі підприємства у виставках, семінарах, конференціях і т.п. (іформація у каталозі, розробка буклетів, рекламно-сувенірноїї продукції, оформлення стенду)
• Організація корпоративних заходів
• Підготовка документів
• Розподіл дзвінків
• Реєістрація вхідної та вихідної документації, договорів
• Замовлення білетів, бронюровання готелів для керівництва
• Подача документів до посольств для оформлення віз
• Проведення инвентарізації

2004-2005рр. ТОВ «ДІВА» (підлогові покриття) представництво голландскої фірмы DESSA DLW (проректування та будівництво полів с натуральним та штучним покриттям).
Інженер-технолог
Функціональні обов’язки:
• Розрахунок кількості матеріалів (покриття) для об’’єкта
• Складання посадових інструкцій
• Підготовка пакету документів та отримання будівельної ліцензії відповідно існуючим стандартам

2003-2004рр. ТОВ «Технопарк Інвестменс» по переведенню в АТ «Компанія МАГІК» (будівництво та реконструкція внутрішніх та зовнішних інженерних мереж)
Офіс-менеджер
Функціональні обов’язки:
• Налагодження внутрішнього діловодства
• Підготовка договорів з підрядниками та субпідрядниками
• Підготовка комерційних пропозиційй
• Узгодження зустріч та переговорів керівництваа в обласних та міських адміністраціях, УКБ, УЖКГ
• Участь у заходах в міській. адміністрації, присвячених до дня місцевого самоврядування в Україні
• Підготовка та участь у виставках Комунтех та Аква Україна (іформація у каталозі, розробка буклетів, рекламної продукції, оформлення стенда)
• Подача заявок та оформлення документів для участі у тендерах
06.2003-09.2003рр. АТК «Подолія» (надання в аренду сільхоз техніки)
Адміністратор-діловод
Функціональні обов’язки:
• Щоденний збір та систематизація даних для моніторінга керівництву
• Реєістрація документації
• Роподілення дзвінків по міні АТС
• Ведення кадрового табеля; наказів по кадрам
• Ведення протоколів зборів

Володіння мовами
Українська (рідна мова), вивчаю англійську
Комп’ютерна
грамотність
Пакет програм MS Office(Exel,Word, брокерская програма MD Office, досвід роботи в 1С
Особисті якості
Організованість, коммунікабельність,швидка адаптація, вміння працювати з великим об’ємом даних, уважність до деталей, відповідальність, бажання вчитись та розвиватися в профессійній діяльності

Бажаний рівень з/п
40 000 - 45 000 грн

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: