• Файл

Nataliia

Product Designer

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія Нікітенко
Product Designer
Product UI/UX Designer з 4-річним досвідом. Спеціалізуюсь на візуалізації даних,
інформаційному дизайні, SaaS-платформах та інклюзивних рішеннях.

Працювала над проєктами у сферах науки, AI, EdTech та IT, допомагаючи
командам робити складні ідеї зрозумілими та зручними.

Ключові навички: дослідження, аналітика, юзабіліті-тестування, структурування
контенту, робота з великими масивами даних, вебдоступність.

Контакти 01 Досвід роботи 05
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Product UX/UI designer, Український
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») гідрометеорологічний інститут
Київ, Україна Досвід роботи з продуктами та командною взаємодіє
Linkedin Постійна взаємодія з розробниками, керівниками проєктів та
науковцями, а також комунікація зі стейкхолдерами для
ефективної реалізації проєктів
Портфоліо 02 Успішно реалізувала кілька кліматичних проєктів:

- POSUKHA — система прогнозування посухи (дослідження
UX понад 100 респондентів)

- Climate&Water — система моніторингу водних ресурсів
Фіналістка
(дослідження UX понад 50 респондентів
DEV Challenge XX, XXI Провела комплексне дослідження користувацького досвіду
на етапах проєктування та тестування готових продуктів
(юзабіліті тестування, A/B тестування, тестування
Інструменти 03 доступності, аналіз аналітики, та heatmaps)
Здійснювала аналіз інсайтів досліджень та покращення UX-
Figma Photoshop Miro продуктів на основі отриманих даних та аналітики
Впровадила у UI результати досліджень користувацького
AI Maze Illustrator досвіду та аналіз продуктів-аналогів, використала smart
patterns для покращення взаємодії користувачів з продуктом
Google Forms Framer Розробила і інтегрувала новий підход до доступності мап
Представляла проєкти на конференціях, презентаціях та у
Google Analytics VWO соціальних мережах, комунікуючи цінність продукту.

Поточний проєкт (на замовлення МОН)
Навички 04 Dnipro-WEB — інформативна система для підтримки рішень
щодо відновлення Каховської греблі
Research Analysis В умовах невизначеності перед фазою discovery провела
додаткові опитування та дослідження процесів
Taxonomy Prototyping менеджменту, що допомогло формувати релевантні питання
для інтерв’ю та генерувати гіпотези
SaaS Prompt Engineer Побудована інформаційна архітектура системи, а також
розроблені патерни поведінки користувачів (державних
Accessibility Testing службовців).
Information Architecture Менторка UX/UI дизайну, GoIT.
500+ студентів — фідбек, консультація, мотивація. Навчання
Data visualization володіння Figma (Components, Autolayouts, Design Tokens),
методам дослідження, аналізу і фреймворкам в роботі
дизайнера. Робота над покращенням структури і вмісту
освітньої платформи (LMS).
Фріланс і проєктна зайнятість
Фреймворки 06 Працювала з командами в напрямах Scientific, AI, EdTech, IT, HR,
зосереджуючись на інформаційному дизайні, UX/UI дизайні,
Design Thinking структуруванні контенту та інклюзивних рішеннях
Провела конкурентний аналіз і реалізувала редизайн SaaS-
Double Diamond платформи Feedopedia (Rewording.io), що підвищило
User-Centered Design (UCD) зрозумілість та зручність інтерфейсу. Усунула ключові
проблеми користувацького досвіду через організацію та
Atomic Design Agile проведення юзабіліті-тестування фінального макету,
запропонувала декілька рішень з вектором на потреби
Human-Centered Design (HCD) користувача і запит замовника і аргументувала їх
Для освітніх (EdTech) платформ в області психолології
побудувала структуру даних і подачі інформації,
Проєкти 07 застосовуючи smart patterns та результати аналізу і кращі
практики користувацького досвіду
У волонтерських проєктах провела UX-дослідження (Desk
C&W
Research), розробила рекомендації для підвищення
залученості донатів у краудфандингових мобільних
Мови 08 застосунках, що сприяло кращій підтримці ініціативи
донатити
Зібрала і структурувала матеріали для проєкту створення
English – Intermediate (B1) резюме, що допомагає користувачам краще структурувати
Ukrainian – Native резюме і покращує досвід створення.

Додаткові проєкти 09
YouTube "Як зробити в Figma"
PET-accessibility project “Я створюю візуал”
Cтатті про дослідження доступності, Google та ШІ

Освіта/Курси 10

Донецький національний технічний
університет

Курси: UX/UI дизайн (2021–2022), Вебдоступність (2023),
Інклюзивний вебдизайн (2023), Практична програма для
науковців з монетизації проєктів (2024), Базовий курс
бізнес-аналітика (2023) та інші.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: