- PRO
Олена
Менеджер по персоналу, 11 500 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Кам'янка
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1435332/
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 12.2017 по 10.2018
(10 місяців)
ТОВ "Молоко від Фермера", Київ (Розничная торговля)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, акти виконаних робіт, внесення нового контрпгента/договору).
⦁Складання наказів.
⦁Збір документів, що надаються на підпис керівнику.
⦁Формування щомісячної звітності.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Контроль отримання рахунків.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Супровід маркетингових активностей щодо просування бренду компанії:
⦁Контроль проведення контрагентом рекламої компанії.
⦁Формування правильного сприйняття бренду клієнтами (впровадження корпоративної форми).
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Помічник директора, офіс-менеджер
з 06.2015 по 10.2017
(2 роки 4 місяці)
ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", Київ (Консультування з питань комерційної діяльності та управління. Юридичні і бухгалтерські послуги.)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота з програмою Бітрікс.
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, робота з актами виконаних робіт).
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
⦁Архівування документів, листів.
⦁Контроль отримання рахунків.
⦁Складання наказів.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Пошук і підбір персоналу.
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії.
⦁Актуалізація бази даних співробітників компанії.
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.
Офис-менеджер
з 10.2013 по 05.2015
(1 рік 7 місяців)
АН "Dives", Київ (Недвижимость)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Розміщення актуальних рекламних пропозицій АН.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Делопроизводитель
з 06.2013 по 08.2013
(2 місяці)
АФ ООО"Консалтинг Лтд", Київ (Консалтинг, бухгалтерия, аудит)
Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Ведення клієнтської бази компанії.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.
Продавец-консультант
з 08.2012 по 11.2012
(3 місяці)
ООО "ОСТІН", Київ (Продажа товаров)
⦁Консультування покупців, допомога у виборі товару.
⦁Оформлення розрахунків з покупцями.
⦁Виконання плану продажів.
⦁Інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину.
⦁Забезпечення порядку в торговому залі.
⦁Викладка товару (мерчендайзинг).
Освіта
КНЭУ, Киевский национальный экономический университет
Факультет экономики та управления, Киев
Вища, з 2008 по 2014 (5 років 5 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- Користувач ПК
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- Пользователь ПК
- Windows
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- MS Project
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
- Англійська — початковий
- Польська — початковий
Додаткова інформація
Дополнительное образования:Бакалавр психологии и педагогики.
Личные качества и достижения:Коммуникабельность, ответственность, высокая степень обучаемости. Педантичность, целеустремленность, оперативность, исполнительность, пунктуальность, самокритичность, взвешенность в принятии решений. Принимала участие во Всеукраинском конкурсе научных работ по экономике. Заняла 3 место.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
12 500 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс-менеджер, «Молоко від фермера», 10 місяців
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 роки 4 місяці
- PRO
11 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс-менеджер, ТОВ "Молоко від Фермера", 10 місяців
- Помічник директора, офіс-менеджер, ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", 2 роки 4 місяці
Схожі кандидати
-
Кадровик
Київ, Ромни -
Діловод, інспектор відділу кадрів
30000 грн, Київ -
Рекрутер
Дистанційно -
Координатор, HR, direct-менеджер, адміністратор
35000 грн, Дистанційно -
Інспектор з військового обліку
Київ -
Юрист
Київ, Ірпінь, Обухів