- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14373415/
Фахівець з документообігу
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата і місце народження:
04 травня 1971 року,
Телефон: [
E-mail: [
Освіта:
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій (ЗІЕІТ)
Спеціальність: «Економіка підприємства»
Кваліфікація спеціаліст з економіки підприємства
2007-2010 рр.
Запорізький державний університет
Спеціальність історія України
Кваліфікація «Історик. Викладач історії».
Додаткова освіта:
Інтерактивний курс в рамках проєкту ЄС «EastInvest 2″ з питань торгівельних відносин з ЄС, технічних стандартів та експортної готовності до відвантажень в країни Європейського Союзу (Запорізька ТПП, 2017 р.).
Семінар-тренінг «Вимоги законодавства та ринку для впровадження підприємств харчової промисловості» (Група компаній «Новатор» Київ, 2016 р.).
Професійні навички:
- Аналіз та критичне мислення: вміння аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення.
- Планування та управління: вміння ставити реалістичні цілі та досягати їх реалізації з максимальною ефективністю.
- Комунікація та командна робота: ефективна взаємодія з колегами, замовниками та постачальниками, що забезпечує розвиток ділових відносин, створює позитивну атмосферу в колективі та мотивує до покращення показників в роботі.
- Адаптивність: Швидка адаптація до нових умов і вимог у роботі.
- Комп'ютерні навички: Впевнений користувач ПК, досвід роботи з MS Office (Word, Excel), 1С Підприємство (7 і 8 версія), система здійснення документообігу (СЕД «Мегаполіс»).
Досвід роботи:
Олександрівський відділ у м. Запоріжжі УДМС у Запорізькій області
(державна служба)
Провідний спеціаліст
лютий 2025 р. – квітень 2025 р.
Функціональні обов'язки:
- Підготовка, оформлення та стандартизація ділових листувань відповідно до корпоративних вимог, що надходили по системі документообігу СЕД «Мегаполіс»;
- Пошук і систематизація даних про виборців в електронних базах даних УДМС з подальшою передачею інформації до відділу Державного Реєстру виборців;
- Організація обліку документів, що були втрачені та визнані недійсними або знищеними;
- Електронне архівування документів у системі СЕД «Мегаполіс»;
- Підготовка відповідей на запити та звернення громадян;
- Листування з місцевими органами влади з питань реєстрації місця проживання громадян.
ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика», м. Запоріжжя
(виробництво та реалізація кондитерських виробів)
Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД)
серпень 2016 р.–грудень 2024 р.
Функціональні обов'язки:
- Ведення електронної бази продукції в програмі 1С Підприємство (створення карток, внесення інформації,підтримка актуальності, формування звітності);
- Ведення електронної бази клієнтів в програмі 1С Підприємство;
- Розробка, формування та організація випуску каталогу продукції підприємства;
- Проведення ABC-аналізу для визначення пріоритетності товарів на основі обсягу продажів і прибутковості;
- Комунікація з покупцями та постачальниками послуг для забезпечення точності виконання замовлення, відвантаження товару до покупця;
- Контроль внутрішнього та зовнішнього документообігу: формування пакета документів для експортних відвантажень (контракт, інвойс, специфікація, CMR, ГТД, СТ, залізнична накладна, пакувальний лист, сертифікат відповідності, сертифікат якості та інші).
- Формування асортименту продукції для збільшення попиту і реалізації продукції на зовнішніх ринках з урахуванням споживчих переваг та економічної кон'юнктури.
Начальник відділу продажів
лютий 2009 р. - серпень 2016 р.
Функціональні обов'язки:
- організація процесу продажів кондитерських виробів підприємства;
- здійснення пошуку та залучення до співпраці нових клієнтів, укладання договорів;
- розробка перспективних і поточних планів асортименту, покупців, регіонів;
- контроль стану поточної та простроченої дебіторської заборгованостей клієнтів;
- моніторинг кон’юнктури ринку, прогнозування попиту;
- аналіз продажів за асортиментом, покупцями, регіонами, АВС - аналіз, ціновий аналіз;
- участь у формування асортиментної політики;
Менеджер відділу продажів
листопад 2007 р. - лютий 2009 р.
Функціональні обов'язки
- пошук та залучення до співпраці нових клієнтів, робота з постійними клієнтами;
- проведення перемовин та підписання договорів про співпрацю;
- виконання затвердженого перспективного плану продажів;
- здійснення контролю фінансової дисципліни клієнтів;
- Підготовка та проведення презентацій для клієнтів;
- підтримання в актуальному стані відомостей клієнтської бази даних;
Спеціаліст - аналітик з дослідження товарного ринку відділу маркетингу
січень 2002 р. - листопад 2007 р.
Функціональні обов'язки
- дослідження внутрішнього і зовнішнього ринків кондитерських виробів;
- аналіз потреб споживачів та їхньої поведінки на окремих сегментах ринку,
- оцінка конкурентоспроможності товарів і розробка пропозиції щодо оптимізації товарного асортименту;
- внесення пропозиції до асортиментного переліку з урахуванням особливостей різних сегментів ринку;
- проведення цінового зрізу на аналогічну продукцію конкурентів.
Особисті якості:
• Націленість на результат, уважність до деталей, ініціативність, порядність.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Менеджер з продажу, Фахівець з управління товарними запасами
Київ
- Начальник відділу продажу, ПрАТ ЗКФ, 15 років 10 місяців
- PRO
35 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Начальник відділу, ПрАТ ЗКФ, 15 років 10 місяців
- Менеджер з продажу, ПрАТ ЗКФ, 1 рік 3 місяці
Схожі кандидати
-
Діловод, помічник, офіс-менеджер, керівник
Київ -
Діловод
Київ -
Діловод
Київ -
Архівіст
25000 грн, Київ -
Реєстратор
25000 грн, Київ -
Деловод, документовед, оператор ПК
8100 грн, Київ