• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14373415/

Фахівець з документообігу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Степаненко Олена

Дата і місце народження:
04 травня 1971 року,
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій (ЗІЕІТ)
Спеціальність: «Економіка підприємства»
Кваліфікація спеціаліст з економіки підприємства
2007-2010 рр.

Запорізький державний університет
Спеціальність історія України
Кваліфікація «Історик. Викладач історії».

Додаткова освіта:
Інтерактивний курс в рамках проєкту ЄС «EastInvest 2″ з питань торгівельних відносин з ЄС, технічних стандартів та експортної готовності до відвантажень в країни Європейського Союзу (Запорізька ТПП, 2017 р.).
Семінар-тренінг «Вимоги законодавства та ринку для впровадження підприємств харчової промисловості» (Група компаній «Новатор» Київ, 2016 р.).

Професійні навички:
- Аналіз та критичне мислення: вміння аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення.
- Планування та управління: вміння ставити реалістичні цілі та досягати їх реалізації з максимальною ефективністю.
- Комунікація та командна робота: ефективна взаємодія з колегами, замовниками та постачальниками, що забезпечує розвиток ділових відносин, створює позитивну атмосферу в колективі та мотивує до покращення показників в роботі.
- Адаптивність: Швидка адаптація до нових умов і вимог у роботі.
- Комп'ютерні навички: Впевнений користувач ПК, досвід роботи з MS Office (Word, Excel), 1С Підприємство (7 і 8 версія), система здійснення документообігу (СЕД «Мегаполіс»).

Досвід роботи:

Олександрівський відділ у м. Запоріжжі УДМС у Запорізькій області
(державна служба)

Провідний спеціаліст
лютий 2025 р. – квітень 2025 р.

Функціональні обов'язки:
- Підготовка, оформлення та стандартизація ділових листувань відповідно до корпоративних вимог, що надходили по системі документообігу СЕД «Мегаполіс»;
- Пошук і систематизація даних про виборців в електронних базах даних УДМС з подальшою передачею інформації до відділу Державного Реєстру виборців;
- Організація обліку документів, що були втрачені та визнані недійсними або знищеними;
- Електронне архівування документів у системі СЕД «Мегаполіс»;
- Підготовка відповідей на запити та звернення громадян;
- Листування з місцевими органами влади з питань реєстрації місця проживання громадян.

ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика», м. Запоріжжя
(виробництво та реалізація кондитерських виробів)

Начальник відділу зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД)
серпень 2016 р.–грудень 2024 р.

Функціональні обов'язки:
- Ведення електронної бази продукції в програмі 1С Підприємство (створення карток, внесення інформації,підтримка актуальності, формування звітності);
- Ведення електронної бази клієнтів в програмі 1С Підприємство;
- Розробка, формування та організація випуску каталогу продукції підприємства;
- Проведення ABC-аналізу для визначення пріоритетності товарів на основі обсягу продажів і прибутковості;
- Комунікація з покупцями та постачальниками послуг для забезпечення точності виконання замовлення, відвантаження товару до покупця;
- Контроль внутрішнього та зовнішнього документообігу: формування пакета документів для експортних відвантажень (контракт, інвойс, специфікація, CMR, ГТД, СТ, залізнична накладна, пакувальний лист, сертифікат відповідності, сертифікат якості та інші).
- Формування асортименту продукції для збільшення попиту і реалізації продукції на зовнішніх ринках з урахуванням споживчих переваг та економічної кон'юнктури.

Начальник відділу продажів
лютий 2009 р. - серпень 2016 р.
Функціональні обов'язки:
- організація процесу продажів кондитерських виробів підприємства;
- здійснення пошуку та залучення до співпраці нових клієнтів, укладання договорів;
- розробка перспективних і поточних планів асортименту, покупців, регіонів;
- контроль стану поточної та простроченої дебіторської заборгованостей клієнтів;
- моніторинг кон’юнктури ринку, прогнозування попиту;
- аналіз продажів за асортиментом, покупцями, регіонами, АВС - аналіз, ціновий аналіз;
- участь у формування асортиментної політики;

Менеджер відділу продажів
листопад 2007 р. - лютий 2009 р.
Функціональні обов'язки
- пошук та залучення до співпраці нових клієнтів, робота з постійними клієнтами;
- проведення перемовин та підписання договорів про співпрацю;
- виконання затвердженого перспективного плану продажів;
- здійснення контролю фінансової дисципліни клієнтів;
- Підготовка та проведення презентацій для клієнтів;
- підтримання в актуальному стані відомостей клієнтської бази даних;

Спеціаліст - аналітик з дослідження товарного ринку відділу маркетингу
січень 2002 р. - листопад 2007 р.
Функціональні обов'язки
- дослідження внутрішнього і зовнішнього ринків кондитерських виробів;
- аналіз потреб споживачів та їхньої поведінки на окремих сегментах ринку,
- оцінка конкурентоспроможності товарів і розробка пропозиції щодо оптимізації товарного асортименту;
- внесення пропозиції до асортиментного переліку з урахуванням особливостей різних сегментів ринку;
- проведення цінового зрізу на аналогічну продукцію конкурентів.

Особисті якості:
• Націленість на результат, уважність до деталей, ініціативність, порядність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: