• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14385943/

Комерційний директор

Місто проживання:
Софіївська Борщагівка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ДМИТРО
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Софіївська Борщагівка

Комерційний / Операційний / Директор/
Керівник проєкту

150 000 грн

🧭 Професійна мета

Директор з понад 15-річним досвідом у виробництві та B2B\B2C-продажах
(двері, меблі, сходи). Будував ефективні команди, маштабував збут, виходив
на ринки ЄС. Орієнтований на прибутковість, оптимізацію ресурсів і стійке
зростання. Хочу застосувати свій досвід для розвитку масштабних проєктів у
динамічній компанії.

💼 Досвід роботи

Комерційний директор

ТОВ «ВУДХАУС», м. Вишневе | 05.2015 – тепер
Сфера: Виробництво міжкімнатних дверей, корпусних меблів, сходів

Обов’язки:

1. Розробка та впровадження комерційної стратегії компанії
- Формування цілей продажів, цінової політики, просування та дистрибуції
продукції

2. Управління відділами продажів (власні шоуруми + дилери)
- Організація, контроль і мотивація команд; впровадження KPI та системи
контролю ефективності

3. Розвиток дилерської мережі
- Залучення нових партнерів, супровід поточних, забезпечення маркетинговими
матеріалами
4. Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Відстеження трендів, ціноутворення конкурентів, адаптація стратегії під
ринкову ситуацію

5. Участь у формуванні асортиментної політики
- Розробка нових продуктів разом з виробництвом та маркетингом;
впровадження популярних дизайнів, матеріалів і технологій

6. Формування та контроль виконання бюджету продажів і маркетингу
- Планування витрат, ROI рекламних кампаній, виставки, просування в інтернеті

7. CRM та автоматизація продажів
- Впровадження та оптимізація CRM-систем, контроль за обліком клієнтів і угод

8. Робота з ключовими клієнтами та архітекторами/дизайнерами
- Укладання стратегічних угод, участь у великих проектах, супровід VIP-клієнтів

9. Звітність перед власниками підприємства
- Регулярний аналіз результатів, підготовка презентацій, пропозиції щодо
оптимізації бізнес-процесів

Досягнення:

• Розробив B2B/B2C стратегію продажів, яка охоплює дилерську мережу та
власні шоуруми у 10 регіонах
• Керував командою продажів у шоурумах і з дилерами (12 осіб), впровадив KPI
та щомісячного аудиту ефективності
• Залучив стратегічних клієнтів — забудовників, архітекторів, дизайнерів —
через партнерські програми та участь у 10+ міжнародних виставках
• Налагодив експорт до Хорватії, Германії
• Ініціював запуск 3 нових ліній продукції після вивчення клієнтських
вподобань; ці продукти склали 80% від нових продажів у перший рік
• Побудував партнерську мережу з 30< дилерів з нуля
• Укладав угоди з VIP-клієнтами на суми понад 10 млн грн.

Директор підприємства

ТОВ «Голденвуд», м. Донецьк | 07.2011 – 05.2015
Сфера: Виробництво дверей, меблів

Обов’язки:
1. Повне управління виробничо - комерційною діяльністю підприємства
- Від стратегії до операційки: фінанси, виробництво, продажі, постачання.

2. Організація та оптимізація виробничих процесів
- Впровадження нових технологій, покращення логістики.

3. Формування команди та керівництво персоналом
- Підбір ключових спеціалістів, мотивація, кадрова політика.

4. Розробка та реалізація стратегічного плану розвитку компанії
- Розширення асортименту, вихід на нові ринки.

5. Контроль за фінансовими потоками та бюджетування
- Підготовка фінансової звітності, управлінський облік, контроль витрат.

6. Встановлення та розвиток партнерських відносин з клієнтами та
постачальниками
- Робота з приватними клієнтами, дизайнерами, будівельними компаніями.

7. Участь у виставках, просування бренду на ринку України
- Маркетингові кампанії, друкована реклама, сайт, каталог продукції.

8. Контроль за дотриманням стандартів якості продукції та обслуговування
- Перевірка технічної документації, впровадження системи якості. Повна
реорганізація виробничого циклу: введено щоденне планування, облік
продуктивності

Досягнення:

• Впроваджено вертикальну структуру управління для штату 40+ співробітників,
що покращило координацію та підвищило ефективність
• Оптимізував витрати на виробництво на 20% та зменшення часу виробництва
на 50% шляхом впровадження нового обладнання
• Системний підхід до контролю якості на кожній стадії (від проєкту до монтажу
готової продукції) що суттєво зменшило рекламації < 5% та дало зростання
повторних замовлень на 70%
• Розширив ринок збуту, відкрив шоуруми в Донецьку , Києві та Дніпрі
• Автоматизація координації відділу продажу , маркетингу, виробництва,
постачання (1C + СRM)
• Успішна участь в реконструкції 4-зіркового готельного комплексу «Олімп» до
«Євро 2012»
• Забезпечив 4-кратне зростання обсягів продажів за 4 роки
Менеджер з розвитку ринку

«NOVA DE LUCCI», м. Донецьк | 07.2007 – 04.2011
Сфера: Виробництво дверей, меблів

Обов’язки:

1. Пошук та залучення нових клієнтів і партнерів
- Активне розширення клієнтської бази серед дизайнерів, архітекторів,
будівельних компаній, дилерів.

2. Аналіз ринку та конкурентного середовища
- Виявлення потреб споживачів, моніторинг конкурентів, формування
пропозицій для управління.

3. Розвиток дилерської мережі
- Пошук нових регіональних партнерів, проведення переговорів, підписання
договорів, навчання дилерів.

4. Формування комерційних пропозицій та презентація продукції
- Розробка прайсів, презентацій, участь у виставках та клієнтських заходах.

5. Підтримка та розвиток довгострокових відносин з ключовими клієнтами
- Супровід проєктів, вирішення спірних питань, консалтинг по підбору продукції.

6. Збір та передача зворотного зв’язку від ринку у виробництво та маркетинг
- Пропозиції щодо оновлення дизайнів, функціоналу меблів і дверей.

7. Участь у розробці маркетингових активностей
- Акції, рекламні матеріали, координація з дизайнерами по візуальному
представленню бренду

Досягнення:

• Побудував з нуля дилерську мережу з 22 активних партнерів
• Вивів компанію на нові сегмент B2B-продажів: будівельні холдинги,
архітектурні студії
Економіст

«NOVA» м. Донецьк | 12.2006 – 07.2007
Сфера: Виробництво дверей, меблів

Обов’язки:

1. Планував виробничу діяльності, базуючись на попередніх показниках і
прогнозах продажів

2. Нормував та аналіз витрати по кожному етапу виробництва

3. Виконував калькуляцію собівартості всіх видів продукції у MS Excel

4. Формував роздрібні та оптові ціни на базі собівартості, конкурентного аналізу
та маржинальності

5. Аналізував прибутковість, рантабельність, оборотність коштів

6. Проводив розрахунки фонду оплати праці; брав участь у формуванні відрядної
системи з диференціацією ставок

7. Підготовував економічних звітів для керівництва підприємства

8. Аналізував якості сировини та її впливу на кінцеву собівартість продукції

9. Визначував найбільш рентабельні види продукції.

10. Брав участь у питаннях модернізації обладнання та оцінки економічної
ефективності інвестицій.

Досягнення :

• Зменшив собівартість на 5–15% без втрати якості завдяки аналізу витрат
• Впровадив відрядну систему оплати праці (розробив розцінки на усі види
робіт)
🎓 Освіта

• Спеціаліст з менеджменту організацій
Донецький Інститут Підприємництва | 2010
• Молодший спеціаліст з економіки підприємства
Донецький Електрометалургійний Технікум | 2002

🧠 Ключові навички

• Стратегічне управління: бізнес-стратегії, масштабування, вихід на нові ринки
• Комерційне управління: B2B/B2C-продажі, CRM, переговори з партнерами
• Управління виробництвом: оптимізація процесів, контроль якості, запуск
продуктів
• Командобудування: мотивація, KPI, розвиток персоналу, ефективність команд
• Фінанси та аналітика: бюджетування, маржинальність, управлінська звітність
• Маркетинг у B2B: участь у виставках, просування, конкурентний аналіз
• Робота з клієнтами: VIP-супровід, сервіс

💻 Комп'ютерні навички

• MS Of ce (Excel, PowerPoint), 1С, CRM

🌐 Мови

• Українська — середній рівень
• Російська — вільно

➕ Додаткова інформація

• Водійське посвідчення кат. B, власне авто
• Готовність до відряджень, є можливість виїзду за кордон
• Виключений з військового обліку
• Відкритий до нових викликів, орієнтований на системний розвиток компаній

📌 Готовий приєднатися до сильної команди та внести вклад у стабільне зростання
компанії за рахунок системного управління, активного підходу та ефективної
стратегії розвитку.
fi

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: