• Файл

Тетяна

Координатор

Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пучкова Тетяна Владленівна
Дата народження: 14.01.1992
Місце проживання: м. Чернігів
Контактна інформація:
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові вміння та навички:
організаційні – вміння організовувати свою діяльність та діяльність колективу;
комунікативні – вміння професійно спілкуватись та передавати важливу інформацію, пом'якшення та усунення конфліктів, маю досвід спілкування з різними верствами населення.
Бажання навчатися та розвиватися.
Вільне володіння українською мовою. Рівень англійської А2-В1, продовжую навчання з англійської для підвищення рівня. Маю досвід збору та обробки інформації. Досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), навички роботи з Internet та E-mail, досконале володіння офісною технікою.
Досвід роботи:
07.2013-09.2014 – Банк “Ренесанс Кредит”, посада: кредитний фахівець.
Функціональні обов’язки:
• консультація клієнтів з питань умов кредитування;
• продаж банківських продуктів (включаючи додаткові продукти);
• перевірка достовірності документів представлених клієнтами;
• оформлення готівкових та товарних кредитів, кредитних карт;
• формування кредитних справ та звітів згідно банківських процедур.

09.2014-07.2017 – спеціаліст І категорії фінансового відділу Чернігівської міської виконавчої дирекції Чернігівського обласного управління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
01.08.2017-31.12.2017 – спеціаліст І категорії відділу фінансово-економічної діяльності Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області.
01.01.2018-31.03.2019 – провідний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та фінансових питань Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області.
01.04.2019-08.11.2021 – головний спеціаліст відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Чернігівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернігівській області.
Функціональні обов’язки:
• прийом та обробка документів на відшкодування страхових виплат;
• контроль правильності призначення та здійснення страхових виплат;
• контроль за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду;
• надання застрахованим особам і страхувальникам консультації з питань застосування законодавства про соціальне страхування;
• ведення документації, моніторинг, підготовка та надання звітності.

17.11.2022-15.09.2023 – БФ “Право на захист”, фахівець з соціальних питань мобільної групи.
Функціональні обов’язки:
• надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема соціальні послуги з інформування, консультування, кризового та екстреного втручання, супроводу, соціальної профілактики відповідно до їх потреб, кейс-менеджмент;
• виявлення осіб та оцінювання потреб у соціальних послугах та соціальній допомозі;
• участь у розробці інформаційних та просвітницьких матеріалів для підтримки психічного здоров’я та психосоціальної підтримки населення в умовах воєнного стану;
• планування своєї роботи, контроль якості виконаної роботи;
• супровід найуразливіших осіб до додаткових джерел правової та соціальної допомоги та представлення їх інтересів в державних установах;
• дослідження та опрацювання сучасних підходів та інструментів психосоціальної допомоги особам які постраждали від воєнних дій.

16.09.2023 – 30.06.2025 - Філія Асоціації “Medicos del Mundo” в Україні, фахівець з гуманітарних програм.
Функціональні обов’язки:
• Розробка детальних планів реалізації проєктів, включаючи часові рамки, ресурси та бюджет.
• Забезпечення дотримання встановлених дедлайнів і стандартів.
• Ведення документації: звіти, протоколи зустрічей, договори.
• Підготовка презентацій, аналітичних довідок, описів проєктів.
• Відстеження прогресу виконання проєктів згідно з планом.
• Підготовка регулярних звітів для керівництва, донорів чи партнерів.
• Співпраця з внутрішніми командами, донорами, бенефіціарами.
• Організація зустрічей, воркшопів, заходів.
• Виявлення потенційних ризиків проєкту та розробка планів реагування.
• Швидке вирішення проблем, що виникають у ході реалізації.
• Участь в оцінюванні результатів проєкту.
• Збір зворотного зв’язку, аналіз досягнень і недоліків.

Освіта:
2009-2014 – Чернігівський національний технологічний університет (спеціальність “Облік та аудит”, кваліфікація “Спеціаліст з обліку та аудиту”, освітньо-кваліфікаційний рівень – спеціаліст).
2023-2025 – Академія Державної пенітенціарної служби (спеціальність “Психологія”, освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр).
Особисті якості:
Комунікабельна, відповідальна, енергійна, ввічлива, пунктуальна, вмію працювати з великими обсягами інформації, уважна до деталей, вмію працювати в команді, бажання працювати на результат. Водійське посвідчення категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: