• Файл

Джура

Бухгалтер з первинної документації

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

П.І.Б Джура Марина Олександрівна
Дата народження: 30.05.1979 р.
Національність Українка
Сімейний стан: заміжня, дитина (14 р.)
Домашня адреса: м.Ірпінь
Освіта: Донецька державна Академія управління
(01.09.1996 р.- 14.07.2001 р.)
Диплом НК №16883763
Спеціальність - “Менеджмент организацій”
Кваліфікація - “економіст – менеджер”
Телефон – [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:

30.09.2022 р. – 30.04.2024 р.
ДП «Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин»
Посада – заступник начальника відділу бухгалтерського обліку
Обов’язки: облік первинної документації, ведення рахунків 361,377,631, облік оренди основних засобів в розрізі договорів, розрахунки в системі «Клієнт-банк», обробка та розподіл платежів згідно призначення та плану рахунків, взаємодія з іншими підрозділами, формування та подання звітів за їх запитом, формування та подання електронної звітності до ДСС через М.Е.DOс
.

03.02.2020 р. —18.12.2020 р.
ДП ― Київський військовий деревообробний завод
Посада –бухгалтер
Обов’язки: ведення первинної документації, виписка податкових накладних, отримання виписок по поточним рахункам та здійснення платежів в системі клієнт-банк на основі розрахункових документів, авансові звіти, ведення каси та інші фінансові питання.

01.11.2007 р. -30.11.2014 р.
ТОВ «Палітра Україна» (рекламна агенція)
Посада –бухгалтер
Обов’язки: ведення первинної документації, нарахування та видача зарплати, облік ТМЦ, складання звітів по зарплаті та статистики, рознесення банківських виписок, проведення розрахунків в системі «Клієнт-банк», формування внутрішніх звітів за запитом керівництва, облік договорів.

16.01.2006 р.-02.08.2007 р.
ПП «Регіон-Трейд 2004» (оптова торгівля)
Посада –бухгалтер
Обов’язки: ведення первинної документації, виписка податкових накладних, дебіторська та кредиторська заборгованість, складання актів звірок, робота з банком, спілкування з менеджерами підрозділів, прийом заказів, обробка та видача документації, внутрішні звіти.

19.03.2002 р.-28.02.2005 р.
ТОВ «Cучасні фасадні системи»
Посада – офіс-менеджер (з 19.03.2002 по 01.07.2002 рр.)
Обов’язки: діловодство, робота з клієнтами, складання заявок, підготовка договорів, формування первинної документації;
Посада – економіст (з 01.07.2002 р. по 28.02.2005 р.)
Обов’язки: проведення інвентаризації, складання калькуляцій, ведення первинної документації, зарплата, формування та подання щомісячних ( квартальних) звітів, каса, робота з банком.

Додаткові навички: робота зо всіма видами офісної техніки, робота з ПК: Word, Excel, 1С.(Бухгалтерія 7.7 та 8.3), система ,,Клієнт-Банк”, М.Е.DOc.

Особисті якості: наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність, самодисципліна, робота на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: