• Файл

Катерина

Project-менеджер

Розглядає посади:
Project-менеджер, Маркетолог
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАТЕРИНА АЖАЖА Освіта:
Київський національний торговельно-економічний університет

Бакалавр (червоний диплом) 2012–2016

Факультет: Фінансів та банківської справи.
Напрям підготовки: Фінанси, кредит та страхування.
Спеціалізація: Страхування.

Магістр (червоний диплом) 2016–2018

Факультет: Фінансів та банківської справи.
Напрям підготовки: Фінанси, банківська справа та страхування.
Спеціалізація: Страхування.

ТОВ «Делойт і Туш»

Курс «Фінанси для нефінансових менеджерів» лис.2021

Досвід роботи:

Особисті дані SHARKS AGENCY
Адреса Помічник маркетолога (молодший маркетолог) квіт. 2025 – черв. 2025
Київ (с. Крюківщина)
Посадові обов’язки:
Номер телефону
− аналіз конкурентного середовища, збір, систематизація та перевірка
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
даних у сфері нерухомості (котеджні містечка, резиденції, апартамент
Email комплекси);
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») − написання та оформлення аналітичних висновків, порівняльних таблиць,
SWOT-аналізів, коротких резюме для керівництва;
Дата народження
12.02.1995 − наповнення сайту клієнта контентом: додавання та редагування текстів,
зображень;
Стать − написання та публікація новин, статей на сайт клієнта згідно контент-
Жіноча плану;
Національність − пошук, координація підрядників для виготовлення брендованої
Українка продукції;
− аналіз спектру послуг рекламних агенцій: перелік послуг, спеціалізація,
Посвідчення водія кейси, клієнтський портфель, вартість;
В − написання ТЗ дизанеру, підбір референсів;
Знання мов − контроль актуальності даних у рекламних матеріалах, вичитка текстів;
• Українська − документообіг.
• English (Intermediate)
ТОВ «Софарма Україна»
Soft Skills:
• Відповідальність Аналітик консолідованої інформації лют. 2022 – т.ч.
• Наполегливість
Посадові обов’язки:
• Комунікабельність
• Цілеспрямованість − аналіз конкурентного середовища (цінова політика, маркетингова
• Багатозадачність активність брендів фармацептичного ринку);
• Сумлінність − щомісячне ведення та оновлення звітів Pn&L (первинних, вторинних
• Уважність продажів, зобов’язань);
− планування та прогнозування продажів, витрат, цін, собівартості;
Hard Skills: − щотижневе та щомісячне оновлення звітів про залишки на складах
• Бази даних: 1С (УТП 8.3) підприємства та дистриб’юторів; звітів про динаміку різних видів цін;
• Cистеми звітів (Business Objects, звітів всіх видів продажів (Sales, Sale In, Sale Out);
QlikView) − реалізація звітів в розрізі витрат по бренду та СКЮ;
• Google (Google Docs, Google Sheets, − підготовка даних для заливання в систему PowerBI;
Google Slides) − аналіз даних, дашбордів QlikView;
• MS Office (Word, Exсel, Outlook, − розробка нових звітів, оптимізація роботи;
Power Point) − обробака та візуалізація даних, підготовка інформації згідно запитів
• CMS: WordPress керівництва;
• Project & Task Management: − стажування та координація роботи офіс-менеджера та асистента відділу
Worksection маркетингу.
• AI (GPT, Gemini, Генератор зображень
Microsoft Create)
• Графічні та відео інструменти
(Figma, Canva, CapCut)
Асистент відділу маркетингу лип. 2018– лют.2022

Посадові обов’язки:
Аналітична робота:
− щомісячне ведення та оновлення звіту Pn&L (первинні продажі);
− щотижневе оновлення звіту про видаткову частину бюджету, зведення
звіту всіх видів продажів компанії, планування видаткової частини
бюджету;
− допомога продакт-менеджерам в підготовці маркетинг-планів;
− створення заяв на оплату рахунків в 1С, планування витрат та внесення в
1С.
Організація участі в конференціях, телемостах:
− бріфування промоутерів та супервайзерів, формування бріфу дизайнеру;
− замовлення промоматеріалів та сувенірів;
− підтримання співробітництва з регіональними лідерами думки.
Організація івентів:
− організація КАМ-мітингів закордоном, в Україні та в офісі;
− організація новорічних корпоративів та різноманітних привітань в офісі;
− організація івентів для клієнтів компанії;
− пошук підрядників, планування бюджету заходу, контроль за виконанням
кошторису, проведення заходу, організація прийому відвідувачів,
підготовка проведення переговорів і зборів.
Ведення документообігу відділу маркетингу:
− оформлення, узгодження, перевірка договорів, медіа планів, актів, звітів;
− контроль за своєчасним отриманням документів та сплатою рахунків;
− ведення ділової переписки, консолідація даних;
− взаємодія із структурними підрозділами компанії.

ПІІ «Білла-Україна»

Фахівець відділу категорійного менеджменту трав. 2018 – лип. 2018

Посадові обов’язки:
− робота з промоактивностями;
− ведення переговорів та ділової переписки з постачальниками;
− відвідування торгових точок мережі та аналіз конкурентного
середовища;
− спільно з категорійним менеджером, робота над виконанням бюджетних
показників;
− підготовка та структуризація інформації для різнопланового аналізу;
створення звітів по запиту керівника відділу;
− участь у розробці та впровадженні заходів стимулювання збуту (акції,
розпродаж неліквідних товарів);
− аналіз продажів та контроль залишків товару; організація закупівель
товару;
− ведення процесу ціноутворення та моніторингу цін на споживчому ринку,
участь у формуванні асортиментної матриці;
− робота з базою даних (Zu);
− проведення переоцінки;
− підготовка та проведення лістингу нових товарів; створення нових
позицій в системі;
− робота з внутрішніми документами компанії;
− контроль документообігу з постачальниками.

ФОП «Савенко Є.І.» Виробник дитячого текстилю «Jolly Mummy»

Менеджер з продажів жов.2017–квіт.2018

Посадові обов’язки:
− консультування відвідувачів в шоурумі, в соціальних мережах (Instagram,
Facebook) та месенджерах (Viber, Whatsapp, Facebook Messenger). Повний
супровід продажу;
− фотографування товарів з подальшою обробкою і завантаженням у базу;
− Наповнення товарами та підтримка web-сайту компанії, web-сайту
компанії на маркетплейсі Prom.ua. Просування товарів на Hotline;
− заповнення внутрішніх документів компанії. Проведення переобліку
товарів. Контроль за своєчасним поповненням товарів в шоурум;
− ведення клієнтської бази. Розробка планів акцій та розіграшів для
клієнтів. Аналіз ефективності ведення рекламних кампаній, внесення
пропозицій з покращення процесу;
− реклама в соціальних мережах. Аналіз проведених активностей,
підготовка звітності;
− оптимізація сайту в пошукових системах по ключовим запитам.

Бухгалтер лис.2016–квіт.2018

Посадові обов’язки:
− ведення бухгалтерського обліку компанії в 1 C (облік основних засобів,
матеріалів; облік розрахунків з постачальниками та покупцями;
надходження, переміщення, переоцінка, повернення товару тощо).

ПрАТ «Страхова Група «ТАС»
Стажування під час виробничої практики лют. 2016–бер.2016

ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД»
Член бригади ресторану лип.2014–вер.2014

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: