• Файл

Наталья

Адміністратор рецепції

Розглядає посади:
Адміністратор рецепції, Оператор первинної бухгалтерської документації, Бухгалтер, Менеджер з обробки замовлень, Комірник
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПІБ: Кавуненко Наталія Валентинівна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто: Київ, Деснянський р-н
Бажана посада: Оператор первинної бухгалтерської документації
Бажаний рівень ЗП: від 30 000 грн.
ЦІЛЬ
Отримати посаду оператора первинної бухгалтерської документації, де можу застосувати свої знання обліку, уважність та аналітичні навички для якісного ведення документації та підтримки фінансової діяльності компанії.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Ведення первинної документації: накладні, рахунки, акти
• Впевнений користувач 1С:Підприємство, M.E.Doc, Excel
• Робота з податковими та супровідними документами
• Формування і архівація пакету документів
• Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей
• Вміння працювати з великим обсягом інформації
• Уважність, відповідальність, пунктуальність
ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер з операційної діяльності
ТОВ "Епіцентр", Київ
Вересень 2021 – теперішній час
Обов'язки:
• Обробка та введення первинних бухгалтерських документів в 1С
• Формування актів, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних
• Перевірка правильності заповнення документів від постачальників
• Робота з архівом, ведення внутрішнього документообігу
• Взаємодія з відділом постачання та бухгалтерією
• Реєстрація податкових, корегувань в M.E.Doc
• Підготовка первинних документів
• Звірка з контрагентами - акт-звірки
• Робота з банківськими виписками
• Допомога в складанні податкової звітності
Менеджер з продажу
ТОВ "Апексмед", Київ
Квітень 2018 – Серпень 2021
Обов'язки:
• Ведення договорів, первинної документації в 1С.
• Звірка з контрагентами
• Робота з банківськими виписками
• Допомога в складанні податкової звітності
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Розвиток клієнтської бази на 27%
• Проведення переговорів із постачальниками та клієнтами
• Завдяки участі в тендерах обсяг продажів збільшився на 45% протягом року
ОСВІТА
НПУ. Факультет маркетингу, спеціальність – «Маркетинг»
2000 – 2005
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Володіння програмами: 1С, M.E.Doc, Excel, Word, CRM-системи, Power BI
• Знання основ бухгалтерського та податкового обліку
• Готовність до навчання та підвищення кваліфікації
• Комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: