- Файл
Наталья
Адміністратор рецепції
- Розглядає посади:
- Адміністратор рецепції, Оператор первинної бухгалтерської документації, Бухгалтер, Менеджер з обробки замовлень, Комірник
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14426590/?puid=291224
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Телефон: [
Email: [
Місто: Київ, Деснянський р-н
Бажана посада: Оператор первинної бухгалтерської документації
Бажаний рівень ЗП: від 30 000 грн.
ЦІЛЬ
Отримати посаду оператора первинної бухгалтерської документації, де можу застосувати свої знання обліку, уважність та аналітичні навички для якісного ведення документації та підтримки фінансової діяльності компанії.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Ведення первинної документації: накладні, рахунки, акти
• Впевнений користувач 1С:Підприємство, M.E.Doc, Excel
• Робота з податковими та супровідними документами
• Формування і архівація пакету документів
• Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей
• Вміння працювати з великим обсягом інформації
• Уважність, відповідальність, пунктуальність
ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер з операційної діяльності
ТОВ "Епіцентр", Київ
Вересень 2021 – теперішній час
Обов'язки:
• Обробка та введення первинних бухгалтерських документів в 1С
• Формування актів, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних
• Перевірка правильності заповнення документів від постачальників
• Робота з архівом, ведення внутрішнього документообігу
• Взаємодія з відділом постачання та бухгалтерією
• Реєстрація податкових, корегувань в M.E.Doc
• Підготовка первинних документів
• Звірка з контрагентами - акт-звірки
• Робота з банківськими виписками
• Допомога в складанні податкової звітності
Менеджер з продажу
ТОВ "Апексмед", Київ
Квітень 2018 – Серпень 2021
Обов'язки:
• Ведення договорів, первинної документації в 1С.
• Звірка з контрагентами
• Робота з банківськими виписками
• Допомога в складанні податкової звітності
• Робота з дебіторською заборгованістю
• Розвиток клієнтської бази на 27%
• Проведення переговорів із постачальниками та клієнтами
• Завдяки участі в тендерах обсяг продажів збільшився на 45% протягом року
ОСВІТА
НПУ. Факультет маркетингу, спеціальність – «Маркетинг»
2000 – 2005
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
• Володіння програмами: 1С, M.E.Doc, Excel, Word, CRM-системи, Power BI
• Знання основ бухгалтерського та податкового обліку
• Готовність до навчання та підвищення кваліфікації
• Комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в команді
Інші резюме цього кандидата
Київ
ПІБ: Кавуненко Наталія Валентинівна Телефон: Email: Місто: Київ, Деснянський р-н Бажана посада: Торговий представник без автомобіля. Бажаний рівень ЗП: від 30 000 грн. ЦІЛЬ Отримання посади торгового...
Розглядає посади: Начальник відділу продажу, Керуючий магазином
Київ
ПІБ: Кавуненко Наталія Валентинівна Телефон: Email: Місто: Київ, Деснянський р-н Бажаний рівень ЗП: від 35 000 грн ЦІЛЬ Використати мій досвід в управлінні командою, розробці стратегій продажу...
Розглядає посади: Менеджер з продажу, Фармацевт, Менеджер з закупівель, ще 1 посада
Київ
ПІБ: Кавуненко Наталія Валентинівна Телефон: Email: Місто: Київ, Деснянський р-н Бажана посада: Менеджер з продажу Бажаний рівень ЗП: від 30 000 грн. Мета Отримати посаду менеджера з продажу...
Київ
ПІБ: Кавуненко Наталія Валентинівна Телефон: Email: Місто: Київ, Деснянський р-н Бажана посада: Начальник відділу маркетингу, маркетолог Бажаний рівень ЗП: від 35 000 грн. Ціль Зайняти позицію...
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
10000 грн, Київ -
Адміністратор офісу, оператор ПК, бухгалтер із заробітної плати, секретар
45000 грн, Київ, Дистанційно -
Офіс-менеджер
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер
28000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ