- Файл
Ірина
Керівник фінансового відділу
- Розглядає посади:
- Керівник фінансового відділу, Керівник департаменту
- Вік:
- 48 років
- Місто проживання:
- Луцьк
- Готовий працювати:
- Київ, Луцьк
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14426944/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ПІП: Білик Ірина Ярославівна
ІПН: 2809208302
Готова працювати: Неповна зайнятість, дистанційно.
Вік: 48 років
Місто проживання: Луцьк
Контактна інформація
тел.: [
е-mail: [
досвід роботи
Загальний трудовий стаж (з врахуванням неофіційного) – близько 25 років. На високому рівні володію навичками бізнес-планування, фінансового аналізу, грантового менеджменту, ревізії, фінансового моніторингу та контролю, ведення бухгалтерського обліку на малих, середніх підприємствах та приватних підприємців. з 16.05.2023 – фізична особа підприємець, основний вид діяльності, згідно КВЕД-2010: 69.20. Напрямки діяльності: бізнес-планування та подальший супровід бізнесу (в тому числі, для отримання фінансування за грантовими програмами); проведення фінансового аналізу юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в тому числі, за якими відкрито процедури банкрутства та ліквідації), розробка планів реорганізації та санації; надання бухгалтерських послуг на умовах аутсорсингу, у форматі віддаленого супроводу, для суб'єктів малого та середнього підприємництва (ФОП, ГО, ТОВ); консультування з питань оптимізації податкового навантаження, реєстрації бізнесу, відкриття ТТ, тощо;
Нижче наведено попередні місця роботи, займані посади та виконувані функціональні обов'язки (в хронологічній послідовності, починаючи з останнього місця роботи):
1) 01.04.2025 - 30.06.2025 – БО «БФ Міжнародний рух єдності» - грантрайтер, менеджер відділу фандрайзингу.
2) 02.05.2024 - 12.11.2024 – ТОВ «ВІО–ЗАХІД» (ТМ «М’ясний дар») - менеджер із залучення фінансування;
3) 02.01.2024 - 30.04.2024 – ПП «Явір.К» (ТМ «Копійочка»). Бухгалтер-інспектор-ревізор. Проведення ревізій роздрібних торгівельних точок по Західному регіону України;
4) 24.12.2021 - 15.05.2023 – Діяльність у сфері проведення фінансового аналізу юридичних та фізичних осіб-підприємців, в тому числі тих, за якими відкрито процедуру банкрутства або ліквідації (зокрема, встановлення наявності/ відсутності ознак з доведення до банкрутства та підстав для покладання субсидіарна та/ або солідарної відповідальності, тощо); розробка планів реорганізації та санації, надання послуг з фінансового аналізу арбітражним керуючим, ліквідаторам, керуючим санацією;
5) 01.07.2021 - 23.12.2021 – Територіального управління Служби судової охорони у Волинській області. – Провідний бухгалтер в ФЕВ. Ведення накопи-чувальних відомостей руху грошових коштів на рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби України та за розрахунками з дебіторами та з кредиторами, з підзвітними особами; відомості позабалансового обліку; забезпе-чення реєстрації бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів; здійснення оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів Є-data; участь у підготовці пропозицій до бюджетного запиту на утримання установи;
6) 01.12.2020 - 08.06.2021 – ФОП Кириленко І.В. – Керуючий рестораном «Кілограмм» (суші на доставку). Організація, планування, координація діяль-ності ресторану, забезпечення високого рівня ефективності виробництва та якості обслуговування споживачів;
7) 11.02.2019 - 29.11.2019 – СП ТОВ «Модерн- Експо». – Менеджер з логіс-тики з фінансової роботи. Облік та контроль розрахунків з дебіторами та креди-торами;
8) 14.11.2014 - 09.02.2019ТОВ – ТД «Міст Експрес». – Координатор відділу адресного обслуговування. Організація та координування роботи кур’єрів служ-би доставки, відповідно до чинних правил та інструкцій, облік касових операцій;
9) 01.11.2014 - 14.06.2019 – Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. – Аспірант (викладач) кафедри економіки та підприємницт-ва. Викладацька, методична та науково-дослідна діяльності. Проведення нав-чальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних), згідно із затвердженим розкладом. Контроль самостійної роботи студентів з дисциплін, передбачених навчальним навантаженням. Керування курсовими, науково-дос-лідними, випусковими, кваліфікаційними роботами (проектами) студентів;
10) 03.11.2012 - 10.10.2014 – Фізична особа -підприємець. КВЕД 2010:39.20: Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування; фінансове аналізування та бізнес-планування;
11) Makro Cash&Carry Polska S.A.(Польща, Варшава). – Обліковець відділу контролю термінів реалізації. Ведення складського обліку, контроль термінів реалізації продуктових та промислових товарів, списання;
12) 13.08.2014 - 10.10.2014 – ФОП Рудецька Оксана Ярославівна. – Бухгал-тер. Ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі, формування та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
13) 06.05.2014 - 12.08.2014 – ТОВ «Порт сіті груп». – Адміністратор. Забез-печення роботи зони відпочинку (роллердрому) з ефективного обслуговування відвідувачів, створення для них комфортних та безпечних умов. Здійснення конт-ролю за своєчасною підготовкою приміщення до прийому клієнтів, дотриманням чистоти, збереженням майна і обладнання. Ведення управлінського обліку, тощо;
14) Кафе «ЛІЯ». – Керуючий закладом. Розробка та реалізація плану виве-дення закладу з кризового стану, забезпечення його прибуткової діяльності, організація, планування, координація діяльності кафе, забезпечення високого рівня якості обслуговування відвідувачів, складання калькуляцій до страв, тощо;
15) 04.05.2005 - 01.06.2009 – ТОВ «Захід газ пром сервіс інвест». – Бухгал-тер. Облік касових операцій, розрахунків з дебіторами та з кредиторами;
16) 02.02.2004 - 31.08.2004 – ЛІРЛ ВМУРЛ «Україна». – Викладач кафедри маркетингу. Планування, організація, самоконтроль навчальної, методичної та науково-дослідної діяльності, а також звітування щодо їх реалізації. Проведення навчальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних), згідно із затвердженим розкладом. Контроль самостійної роботи студентів з дисциплін, передбачених навчальним навантаженням. Керування курсовими, науковими, випусковими, кваліфікаційними роботами (проектами) студентів;
17) 16.01.2003 - 31.01.2003 – ТОВ «Укртрансімпекс». – Бухгалтер. Ведення бухгалтерського обліку та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
18) 04.05.2002 - 01.06.2009 – Волинська обласна дитяча громадська органі-зація "Центр розвитку дитини". – Бухгалтер. Ведення бухгалтерського обліку та подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
19) 25.09.2000 - 15.01.2003 – ПП "АВЕТРА". – Директор. Планування, здій-снення і координування всі види діяльності й визначення напрямів розвитку під-приємства. Формування цінової, кредитно-банківської та податкової політики. Організація роботи і ефективної взаємодії з бізнес-партнерами. Ведення бухгал-терського обліку, складання звітності, подання до контролюючих органів фінан-сової та статистичної звітності;
20) 25.09.2000 - 15.01.2003 – СП «Себек» ЛТД. – Головний бухгалтер. Ве-дення бухгалтерського обліку в повному обсязі, складання бухгалтерської звіт-ності, подання до контролюючих органів фінансової та статистичної звітності;
21) 22.05.2000 - 15.09.2000 – ДП «Волтекс - ЖРЕД».– Бухгалтер. Ведення касових операцій, розрахунків з дебіторами та з кредиторами;
22) 21.06.1994 - 25.08.1994 – ОП «Луцька взуттєва фабрика». – Економіст. Статистичний облік виробничих та техніко-економічних показників роботи підприємства.
освіта
1. Вища економічна освіта. Луцький державний технічний університет (1994-1999 рр., очна форма). Спеціальність 7.050107«Економіка підприємства». Диплом спеціаліста (магістра) ВС №11640842.
2. Аспірантура. СНУ імені Лесі Українки, спеціальність «Економіка підприємства» (пройдено попередній захист кандидатської дисертації; проведен-ня навчальних заняття (лекційних, практичних, семінарських, лабораторних); участь у всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях, семінарах, тренінгах; видано 9 наукових публікацій (одноосібно та у співавторстві), в тому числі, і в зарубіжних фахових виданнях).
Знання та Навички
1. Word; MS Excel; 1С (7.7, 8.3); клієнт-банк; M.E.Doc; Соната; MASTER: Бухгалтерія.
2. Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою першого ступеня.
3. Водійське посвідчення категорії В, пройшла навчання на категорію С, власне авто (стаж водіння більше 3 р.).
4. Володію розмовною польською мовою, вивчаю англійську мову.
Про себе
Особисті якості: комунікабельність, оптимістичний погляд та проактивна життєва позиція, енергійність, відповідальність, ініціативність, організованість, стратегічне мислення; вміння працювати на результат, вести перемовини, розставляти пріоритеті на концентруватися на головному та терміновому; прагнення до постійного розвитку, вдосконалення професійних навичок та особистих якостей; досвід управління людьми та в цілому управління бізнесом більше 3 років.
Захоплення: йога, читання, навчання, кулінарія, подорожі, спортивне орієнтування, соціальні проекти.
Сімейний стан: Розлучена, маю сина (23 рік).
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Начальник фінансового відділу
Київ -
Фінансовий директор
Київ -
Директор з продажу
70000 грн, Київ