• PRO

Марина

Керівник з розвитку, 80 000 грн

Розглядає посади:
Керівник з розвитку, Спеціаліст з франчайзингу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу збуту

з 11.2018 по нині (6 років 9 місяців)
TEZ TOUR Retail, Київ (Туризм)

1. Відкриття нових агентств (повний цикл від знайомства з партнером до запуску агентства).
2. Робота з ТРЦ та ріелторами з пошуку нових локацій.
3. Просування франшизи (участь у виставках, розміщення в каталогах/сайтах).
4. Комунікація з існуючими партнерами – відкриття, переїзди, зміна юр. осіб.
5. Перевірка відповідності стандартів старих та нових точок.
6. Дослідження ринку та конкурентів - модернізація франшизи.
7. Контроль сплат роялті та вступних внесків.
8. Контроль роботи відділу.

Керівник групи відділу збуту

з 10.2012 по 10.2018 (6 років)
TEZ TOUR Retail, Киев (Туризм)

Розширення агентської мережі:
- розробка мануалів та профайлів для просування франшизи (Brand Book, Corporate book та ін.);
- обробка заявок/відповіді партнерам/переговори;
- аналіз локації, складання P&L, розробка та затвердження візуалізації під відкриття, запуск роботи ТА;
- узгодження, підписання договору франчайзингу, додаткових угод;
- узгодження вартості та замовлення бренд-пакету;
- повна комплектація офісу POS матеріалами, згідно з договором франчайзингу, надання необхідних паролів доступу.

Промо та популяризація:
- підготовка, проведення та контроль глобальних та локальних рекламних кампаній для мережі. Пошук партнерів для крос промо;
- щотижнева та щомісячна звітність;
- директ та SMM.

Існуючі партнери:
- планові відвідування агенцій;
- надання повної інформації про нововведення в мережі ТТТ та плани розвитку на найближчий час;
- у разі потреби - проведення спеціальних рекламних заходів та промо-акцій у регіонах для підвищення лояльності та популяризації «TEZ TOUR Турагенція»;
- консультування франчайзі-партнерів з питань, що виникають, щодо роботи агентства;
- надання допомоги агентам, які мають проблеми щодо надання інформації туристам за корпоративними стандартами, з'ясування причин відставання, шляхи вирішення виявлених проблем;
- моніторинг та здійснення жорсткого контролю за ефективністю та якістю роботи менеджерів з обслуговування туристів, використовуючи ресурс Таємних покупців компанії «4SERVICE»; дотримання корпоративних стандартів з обслуговування;
- аналітика продажу існуючих партнерів.

Керівник відділу франчайзингу

з 06.2011 по 10.2012 (1 рік 4 місяці)
Мережа агенцій "Горячие туры", Київ (Туризм)

- Телефонні дзвінки щодо співпраці.
- Організація відправки рекламної продукції для агентств.
- Встановлення модулів на сайти агенцій, IT TOUR
- виготовлення лайт боксів, контроль повернення лайт боксів при виході агентства з мережі.
- Розсилання новин, спец. та «гарячих» пропозицій, важливої інформації (розробка та затвердження макетів).
- Робота із CRM системою.
- Залучення нових агенцій (продзвон і відповідь на імейл запити).
- робота з операторами (вирішення нестандартних ситуацій)
- Проведення акцій «Шиканемо», «Раннє бронювання», «День оператора» (Робота з операторами з акцій для мережі, спец. пропозиціями тощо).
- Створення, відправка та контроль оплат по роялті в 1С.
- Щотижневе проведення он-лайн конференцій (обговорюються проблемні питання, повідомляються новини, плани на тиждень, питання-відповідь). Протокол конференції.
- Тестування менеджерів (розробка тестів за напрямами, можливо психологічних тощо)
- Навчання он-лайн бронюванню, прорахунок нестандартних турів.
- Навчання нових агенцій.
- Робота з агентствами зі збільшення продажів.
- Організація тренінгів, Road Show по Україні.
- Розвиток груп у соц. мережах.
- Вирішення нестандартних питань (з агенціями та операторами).
- Організація Workshop

Менеджер відділу бронювання

з 03.2010 по 06.2011 (1 рік 3 місяці)
Мережа агенцій "Горячие туры", Київ (Туризм)

Функціональні обов'язки менеджера відділу бронювання:
- Онлайн бронювання пакетних турів.
- Контроль виконання заявок.
- Виставлення рахунків фактур на оплату туру, контроль оплати.
- Робота з первинними документами.
- Ведення внутрішнього документообігу.
- Вирішення проблемних ситуацій за заявками.

Manager Assistance (seller, cashier)

з 05.2007 по 09.2007 (4 місяці)
CA LA 7460 Monnequins Boutique, Інші країни (Роздрібна торгівля)

- customer service;

Освіта

ЧІБС УБС НБУ

Фінанси та кредит, Черкаси
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

  • Управління персоналом
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Управлінські навички

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

- глибокі знання специфіки роботи у сфері туризму
- наявність лідерських якостей
- орієнтованість на результат
- динамізм та новаторство
- вміння швидко мислити та приймати рішення
- оптимізм
- вимогливість до себе

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: