- Файл
Юрій
Керівник торгової мережі, СЕО
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14449321/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Директор торгової мережі
Дата народження: 23 листопада 1980 (44 роки)
Місто: Київ
Телефон: [
Ел.пошта: [
Досвід роботи:
Директор
01.09.2022 по 06.2025
Торгова мережа кондитерських виробів «Лакомка»
«Лакомка» - це торгівельна мережа з продажу кондитерських виробів, розташування магазинів по м.Київ, площа торгівельних об’єктів 18-70кв.м.
Створення мережі магазинів у м.Київ «з нуля» та подальше управління всіма процесами в компанії.
Розвиток компанії: пошук об’єктів нерухомості у кращих локаціях м.Київ, укладання договорів оренди на максимально вигідних умовах, проектування майбутнього магазину, організація ремонтних робіт, проектування та закупівля торгівельного та холодильного обладнання, організація робіт з рекламного оформлення магазину, обладнання охоронною сигналізацією, формування управлінського складу (керуючий магазином, оператор бази даних, базовий продавець). За період ведення даного проекту відкрито 31 магазин.
Операційне управління компанією: формування команди – підбір, адаптація та подальше управління керуючими магазинів, завгоспами, операторами бази даних, бухгалтерія, фінансовий облік – контроль проведення звірок з постачальниками, організація взаєморозрахунку з постачальниками, організація інкасацій магазинів, контроль внесення всіх затрат та надходжень у базу даних (розноски), формування фінансового результату. Розробка систем мотивації для всіх співробітників компанії. Розробка, запровадження, та подальший контроль стандартів роботи продавців – стандарт прийомки товару, стандарт обслуговування покупців, стандарти викладки та ротації товару на полицях магазину, хронологія робочого дня продавця. Контроль проведення інвентаризацій магазинів. Впроваджені нового формату акції, такі як 1+1=3, 1=2, -50% на другий товар у чеку та ін, які показали дуже високу ефективність у продажах.
Майже за три роки «з нуля» створена мережа кондитерських магазинів, які розташовані в кращих локаціях, з дуже широким асортиментом тортів, тістечок, випічки та ін кондитерських виробів, в якій покупці обслуговуються за стандартами, викладка та презентація товару виконана на високому рівні, штат співробітників сформовано майже на 100%.
Директор з розвитку
06.05.2019 по 03.2022
Торгова мережа продуктових магазинів «BOX експрес маркет»
«BOX експрес маркет» - це мережа продуктових магазинів формата «у дома» з географією розвитку м.Київ та пригород, площа торгових об*єктів 50 – 200 кв.м.
Пошук об'єктів нерухомості з подальшою покупкою або орендою для розміщення продуктових магазинів. Аналіз конкурентного середовища та потенціалу пропонованих локацій, переговори з орендодавцями (продавцями) щодо отримання максимально вигідних контрактних умов, організація проектування магазинів, формування графіка виконання всіх робіт, закупівля торговельного та холодильного обладнання (Модерн Експо, Техно холод) з подальшою організацією робіт з його монтажу, проведення тендерів на закупівлю стелажного та холодильного обладнання, організація та контроль виконання будівельних робіт, здавання у суборенду надлишкових площ, контроль виконання всіх етапів робіт згідно з запланованим графіком.
Управління відділом, що складається з 5 осіб з пошуку об'єктів нерухомості, 1 особа торгове обладнання, 1 людина будівельні роботи.
За період роботи у компанії відкрито понад 100 торгових об'єктів.
Директор з розвитку
з 19.09.2018 до квітня 2019р
ТОВ «Еліт Прогрес», торгова мережа «СТОЛИЧНА ЮВЕЛІРНА ФАБРИКА»
Цілеспрямована робота з підбору приміщень та локацій під розміщення магазинів та ювелірних островів Столичної Ювелірної Фабрики. Пошук даних локацій здійснювався лише у ключових торгових центрах України та лише у кращих місцях. Переговори з майбутніми орендодавцями щодо укладення договорів оренди, аналіз запропонованих місць, комунікації з ключовими брокерськими компаніями та ріелторами, переговори з орендодавцями щодо надання знижок по збиткових об'єктах, представлення інтересів компанії перед орендодавцями на всіх рівнях.
За період роботи у компанії відкрито 28 торгових об'єктів.
Директор з розвитку
з 11.2014р по 07.2018р (3 роки та 9 місяців)
ТОВ «АНВІКОМ» (Silenzagroup) мережа магазинів жіночої білизни
"MILAVITSA", "brabrabra", "SILENZA", "NATUREL" - всього 80 магазинів.
Магазини «MILAVITSA», brabrabra, SILENZA, Naturel – це бутики нижньої білизни,представлені в кількості 80 магазинів по всій території України, ці магазини розташовані в кращих ТЦ України та мають формат 30-150кв.м.
Посадові обов'язки:
Відкриття нових магазинів – переговори з представниками торгових центрів щодо укладення договорів оренди торгових площ, презентація нових площ у компанії для прийняття рішення, розробка концепції нового магазину, організація проектних робіт, організація будівельних робіт, купівля торгового обладнання, систем охорони, організація проектування правильної освітленості магазину, узгодження даних робіт із ТЦ, тобто. супровід всього процесу від знаходження потрібної локації до відкриття магазину для покупців.
Договірна робота – управління мережею магазинів у взаємовідносинах орендодавець-орендар (роль орендаря): переговори з орендодавцями на всіх етапах співробітництва, вирішення поточних питань, переукладання договорів оренди на новий період, переговори та погодження знижок, погодження проведення будь-яких технічних змін, вирішення спірних ситуацій та і т.д. Проведення переговорів на рівні від менеджерів відділів оренди до власників торгових центрів.
Ребрендинг та розробка нових концептів Silenza та brabrabra – за час роботи в компанії взяв активну участь у розробці нових концептів таких ТМ як Silenza та brabrabra, а також фізично реалізував дані концепти.
Директор з розвитку
з 09.2013 по 10.2014 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Джоінт Індастріал Парк» (керівна компанія (нерухомість))
Організація пошуку об'єктів нерухомості для подальшої купівлі таких об'єктів за заданими критеріями: географія (центральна Україна та південний схід), період окупності вкладених інвестицій, тип об'єктів (торговий центр, виробничо-складський комплекс тощо), технічний стан. Аналіз підібраних для купівлі об'єктів, презентація, супровід угоди купівлі-продажу.
Організація продажів об'єктів нерухомості, що знаходяться у власності компанії: оцінка вартості запланованих до продажу об'єктів, організація реклами об'єктів, що продаються, організація проведення переговорів на всіх етапах взаємодії з потенційними покупцями, супровід угоди купівлі-продажу.
Мета даних заходів – отримання операційного та інвестиційного прибутку (здавання в оренду та перепродаж за вищою ціною об'єктів нерухомості).
Директор департаменту розвитку
з 12.2011 по 09.2013 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Стиль Д», мережа магазинів «ProStor» (роздрібна торгівля)
Управління шістьма відділами компанії (загалом у підпорядкуванні 45 осіб):
відділ розвитку, договірний відділ, відділ суборенди, відділ капітального будівництва, відділ дизайну та форматування магазинів, відділ торговельного обладнання.
Відділ розвитку: підбір приміщень для розміщення нових магазинів, аналіз ринку нерухомості, вивчення торгових центрів, співпраця з ріелтерськими компаніями, презентація нових об'єктів усередині компанії, організація робіт із укладання договорів оренди. Вивчення купівельного попиту у різних локаціях міста за різних зовнішніх чинників – вплив наявності конкурентів, визначення коефіцієнтів входу від зовнішнього трафіку залежно від місця розташування, визначення відсотка конверсії від клієнтів у магазин тощо.
Договірний відділ: підтримка відносин з орендодавцями, переукладання договорів оренди/субаренди на новий термін (147 магазинів), узгодження всіх документів, що підписуються всередині компанії, представлення інтересів компанії перед орендодавцями – переговори щодо підвищення та зниження оренди, узгодження різних умов договорів, контроль своєчасності оплати оренди . Договірний відділ – це «єдине вікно» спілкування компанії з орендодавцями та орендодавців із компанією.
Відділ суборенди: здавання в суборенду надлишкової торгової площі, контроль надходження платежів від суборендарів – оренда та комуналка, контроль правильної експлуатації торгових площ, моніторинг ринку нерухомості.
Відділ капітального будівництва: проведення будівельних заходів на магазинах, що відкриваються, проведення поточних ремонтів, контроль температурного режиму магазинів – обслуговування систем кондиціювання та опалення, оперативна ліквідація надзвичайних ситуацій, контроль витрачання комунальних послуг магазинами, перевірка рахунків від орендодавців на компенсацію комунальних послуг, проведення тендерів.
Відділ дизайну та форматування магазинів: проведення робіт пов'язаних із внутрішнім та зовнішнім рекламним оформленням магазинів - вивіски, лайт бокси, рекламні щити, стопери, світло, брендування торгового обладнання. Обмір нових магазинів, розробка моделі нового магазину – розстановка стелажів, розробка плану категорій стелажів, планування магазину, розробка макетів зовнішнього оформлення. Поточне обслуговування мережі. Проведення тендерів.
Відділ торговельного обладнання: проведення заходів щодо забезпечення магазинів торговим обладнанням – стелажне обладнання, касові бокси, холодильники, МШП, купівельні комірки, кошики, візки тощо. Розробка нового обладнання. Поточне обслуговування мережі. Проведення тендерів.
Навички та досягнення:
- досвід проведення результативних переговорів;
- великий досвід розвитку торгових мереж у рамках торговельних центрів на всій території України;
- великий досвід розвитку торгових мереж у форматі стріт-рітейл по всій території України;
- Досвід організації всіх етапів робіт спрямованих на відкриття нового торгового об'єкта (проектування, будівництво, торгове обладнання і т.д.)
Освіта
Вища
з 09.1998 по 05.2004
Національний гірничий університет, гірничий інженер, Дніпропетровськ.
Додаткова освіта
2007 – Києво-Могилянська бізнес-школа, курси
додаткова інформація
Громадянство: • Україна
• англійська: базові знання
Професійні навички:
1с Підприємство
Впевнений користувач ПК.
Стресостійкість
Комунікабельність
Посвідчення водія – категорія «В»
Є легковий автомобіль.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Антонов Юрій Сергійович Операційний директор торгової мережі Дата народження: 23 листопада 1980 (44 роки) Місто: Київ Телефон: Ел.пошта: Досвід роботи: Директор 01.09.2022 по 06.2025 Торгова мережа...
Київ
Антонов Юрій Сергійович Директор з розвитку Дата народження: 23 листопада 1980 (44 роки) Місто: Київ Телефон: Ел.пошта: Ключова експертиза: • Створення роздрібних мереж «з нуля» — від ідеї...
Розглядає посади: Директор торгової мережі, СЕО
Київ
Антонов Юрій Сергійович Директор торгівельного підприємства Дата народження: 23 листопада 1980 (44 роки) Місто: Київ Телефон: Ел.пошта: Досвід роботи: Директор 01.09.2022 по 06.2025 Торгова мережа...
Київ
Антонов Юрій Сергійович Директор з розвитку торгової мережі Дата народження: 23 листопада 1980 (44 роки) Місто: Київ Телефон: Ел.пошта: Досвід роботи: Директор 01.09.2022 по 06.2025 Торгова мережа...
Схожі кандидати
-
Директор роздрібної мережі
Київ -
Керуючий мережею магазинів
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Куратор мережі магазинів
50000 грн, Київ, Біла Церква , ще 5 міст -
Керівник мережі магазинів
70000 грн, Київ -
Керівник мережі магазинів
50000 грн, Київ, Дніпро , ще 2 міста