• Файл

Дарія

Адміністратор медичної клініки

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

м. Київ, вул. Василя Чумака, 8А
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Каплун Дарія Григоріївна
10.07.1993р.н.

ДОСВІД РОБОТИ:
1. АЗС ТНК Оператор-касир (з 06.2012р. по 09.2012р.).
Посадові обов’язки: Робота в торговому залі, робота з касою, робота з документацією.
2. ФОП Запорожець В.І. Продавець-консультант непродовольчих товарів (з 10.2012 по 10.2014р.)
Посадові обов’язки: Викладка товарів, робота з касою, консультація покупців, ведення документації продажів
3. ВАТ «УкрІнБанк». Старший касир-операціоніст (з 01.2015р. по 08.2015р.)
Посадові обов’язки: Робота в системі В2, платіжні операції, ведення касової документації, робота з клієнтами.
4. ТОВ ФК АЛЬФА-ІНВЕСТ ГРУП. Касир-операціоніст (з 08.2015р по 07.2016р.)
Посадові обов’язки: Робота з готівкою, обмін валют, ведення касової документації.
5. Самозайнята особа з 07.2016р. по 04.2023р.
Посадові обов’язки: Діяльність в сфері клінінгу
6. ТОВ «Массмарт». Продавець-консультант (з 07.2023р по 09.2024р.)
Посадові обов’язки: Робота з касою, консультація покупців, викладка товару, прийом товару, робота в програмі 1С.
09.2024р. по 01.2025р. переведена на посаду Адміністратора відділу продажів.
Посадові обов’язки: Робота з персоналом, ведення касової документації, ведення внутрішньої документації, прийом товару, списання товару, інвентаризація товару, робота з постачальниками, робота в програмі 1С.
7. Київський спортивний ліцей. Діловод (з 01.2025р. по 06.2025р.)
Посадові обов’язки: Ведення документації, оформлення справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх збереження. Ведення робочого табелю. Заповнення показників по електроенергії та подача щомісячних звітів. Заповнення показників в системі SMEC по електроенергії, воді та теплу. Здійснення контролю по виконанню робіт по укладеним договорам з робіт АГР. Написання доповідних по АГР. Ведення вхідної та вихідної кореспонденції по АГР. Розсилання документів шляхом Укрпошти/Нової Пошти. Моніторинг цін по АГР. Підготовка актів про списання товарно-матеріальних цінностей по АГР.
ОСВІТА
2010р.-2011р.
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» по спеціальностям: Касир торгового залу; Агент з постачання.

Найбільш важливі досягнення в кар’єрі: Створення дружнього колективу, який здатний працювати і підтримувати створену атмосферу доброзичливості.
Особисті якості: аналітичний склад розуму, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, притаманні якості лідера, цілеспрямована.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: