• Файл

Владислав

3D-програміст (Unity)

Вік:
22 роки
Місто проживання:
Сарни
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Vladyslav Serhiichuk
Unity Game Developer
__________

PERSONAL About Me
I have over two years of experience with Unity, during which I explored many of the
Name
engine’s core features and developed several small personal projects. I am now
Vladyslav Serhiichuk eager to expand my game development skills by contributing to larger, more
ambitious projects within a collaborative team environment.
Phone number
Education
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
2020–2024 Bachelor of Computer Science
Email National Aviation University, Kyiv

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Skills
Languages & Tools: C#, ShaderLab, Git, GitHub.

Unity: Prefabs, Unity Ads, New Input System, Assembly
Definitions, Unity Netcode for GameObjects, Unity
Profiler, Unit Testing, Cinemachine, DOTS.
PORTFOLIO
English level: Intermediate.
LinkedIn
GitHub Projects
Itch.io • FruitNinjaClone – 3D clone of Fruit Ninja
Technologies: Universal Render Pipeline, New Input System (multi-touch),
Cinemachine, Prefab, TextMesh Pro, ScriptableObject, Unity Ads.
Optimization: object pooling, prefab instancing, caching.

• ZigZagClone – Tap-to-turn 3D runner
Technologies: Universal Render Pipeline, New Input System, Cinemachine,
Prefab, TextMesh Pro, ScriptableObject.
Optimization: object pooling, prefab instancing, caching.

• TicTacToeMultiplayer – Online multiplayer Tic-Tac-Toe
Technologies: Unity Netcode for GameObjects, Relay, Lobby, Unity Services.

• RoyalRun – Endless 3D runner
Technologies: Universal Render Pipeline, New Input System, Cinemachine,
Prefab, TextMesh Pro, ScriptableObject.
Optimization: object pooling, prefab instancing, caching.

• Immune Defense – 2D tower defense (GameDev.tv Jam 2025, 10 days)
Technologies: Assembly Definitions, New Input System, Prefab, TextMesh Pro,
ScriptableObject, ShaderGraph.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: