• Файл

Богдан

Game developer

Розглядає посади:
Game developer, C++ програміст
Вік:
22 роки
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БОГДАН [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПАПІРАЛІН
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

м. Миколаїв, Україна

Game-developer OopsFixers Company

Pet Projects

🛠 Технічні навички Junior Game Developer
Game Engines: Unity З досвідом роботи з Unreal Engine 5 та Unity. Головний розробник
(2D/3D, URP), Unreal комерційної гри для Steam. Маю навички C#, C++, Blueprint, створення
Engine 5 (Blueprints, C++) геймплею та UI. Зацікавлений у розвитку в геймдев-індустрії та роботі над
Програмування: C#, C++, сучасними 3D-проєктами.
SQL (MySQL)
Інструменти: Git (GitHub, 🎓 Освіта
GitLab), ShaderLab, Бакалавр, Інженерія програмного забезпечення
робота з Steamworks SDK Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв,
UI/UX: розробка Україна
інтерфейсів, робота з 📅 2020 – 2024
Canvas (Unity), UMG
(Unreal Engine) 💼 Досвід роботи
Візуальні ефекти: OopsFixers Company – Головний розробник (Unreal Engine 5)
створення та оптимізація 📅 Липень 2024 – Червень 2025
шейдерів  Розробив ігрову логіку та геймплейні механіки (рух персонажів,
🌐 Мови інвентар, система бою, анімації).
– українська  Реалізував мультиплеєрні функції: підключення гравців, управління
– англійська (читання сесіями, обробку подій у мережі.
технічної документації).  Налаштував інтеграцію зі Steam API.
🤝 Soft Skills  Розробив систему збереження прогресу, UI меню та інтерактивні
– Робота в команді та інтерфейси.
ефективна комунікація  Працював з Blueprints та C++ для кастомних рішень.
– Швидке засвоєння  Співпрацював з геймдизайнером та художником для створення
нових технологій фінального продукту.
– Аналітичне мислення
та вирішення проблем 🕹 Pet Projects (Unity)
– Тайм-менеджмент і 🎳 3D Bowling
організація робочого  Розробив ігрову механіку боулінгу у середовищі Unity 3D.
процесу  Реалізував фізику кулі та кеглів, анімацію, звукові ефекти та UI-
інтерфейс.
 Налаштував систему керування гравцем та AI для супротивників.
🗡 RPG Adventure Game (прототип)
 Створив базовий шаблон RPG-гри на Unity з інтерактивними
квестами та ключовими механіками.
 Реалізував систему управління персонажем, інвентар, діалоги,
базові бої та UI.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: