- Файл
Богдан
Game developer
- Розглядає посади:
- Game developer, C++ програміст
- Вік:
- 22 роки
- Місто:
- Миколаїв
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14510188/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ПАПІРАЛІН
[
м. Миколаїв, Україна
Game-developer OopsFixers Company
Pet Projects
🛠 Технічні навички Junior Game Developer
Game Engines: Unity З досвідом роботи з Unreal Engine 5 та Unity. Головний розробник
(2D/3D, URP), Unreal комерційної гри для Steam. Маю навички C#, C++, Blueprint, створення
Engine 5 (Blueprints, C++) геймплею та UI. Зацікавлений у розвитку в геймдев-індустрії та роботі над
Програмування: C#, C++, сучасними 3D-проєктами.
SQL (MySQL)
Інструменти: Git (GitHub, 🎓 Освіта
GitLab), ShaderLab, Бакалавр, Інженерія програмного забезпечення
робота з Steamworks SDK Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв,
UI/UX: розробка Україна
інтерфейсів, робота з 📅 2020 – 2024
Canvas (Unity), UMG
(Unreal Engine) 💼 Досвід роботи
Візуальні ефекти: OopsFixers Company – Головний розробник (Unreal Engine 5)
створення та оптимізація 📅 Липень 2024 – Червень 2025
шейдерів Розробив ігрову логіку та геймплейні механіки (рух персонажів,
🌐 Мови інвентар, система бою, анімації).
– українська Реалізував мультиплеєрні функції: підключення гравців, управління
– англійська (читання сесіями, обробку подій у мережі.
технічної документації). Налаштував інтеграцію зі Steam API.
🤝 Soft Skills Розробив систему збереження прогресу, UI меню та інтерактивні
– Робота в команді та інтерфейси.
ефективна комунікація Працював з Blueprints та C++ для кастомних рішень.
– Швидке засвоєння Співпрацював з геймдизайнером та художником для створення
нових технологій фінального продукту.
– Аналітичне мислення
та вирішення проблем 🕹 Pet Projects (Unity)
– Тайм-менеджмент і 🎳 3D Bowling
організація робочого Розробив ігрову механіку боулінгу у середовищі Unity 3D.
процесу Реалізував фізику кулі та кеглів, анімацію, звукові ефекти та UI-
інтерфейс.
Налаштував систему керування гравцем та AI для супротивників.
🗡 RPG Adventure Game (прототип)
Створив базовий шаблон RPG-гри на Unity з інтерактивними
квестами та ключовими механіками.
Реалізував систему управління персонажем, інвентар, діалоги,
базові бої та UI.
Схожі кандидати
-
Game developer
Миколаїв -
Unreal Engine Game Developer
Миколаїв, Київ , ще 2 міста -
Game developer
Миколаїв -
Unity Game developer
Миколаїв